Maskinintelligens Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Herregud... Min eks, Sara, var i Los Angeles i fjor og jeg har hørt rykter om at hun skal ha spilt inn en film der borte. Det er med hun og en annen jente sier ryktene. Den ligger ute på nettet et sted. Har ikke sett filmen selv, men folk sier at det skal være spilt inn med et sånt nytt kamera. Hva er det jeg gjør med jenter? De blir helt gale på grunn av meg! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Feit fortelling du har der, kamerat! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Noen eksempler? Jeg kan gjerne dytte deg ned i søla nå, om det får deg til å føle deg bedre. fant et sted (i gaten der jeg bor) som serverer apericena til 12€ med så mye vino du vil i tillegg. Ikke bare søppelvin, en god del chianti også. jeg dro til med syv glass vin på torsdag. provoserende fyr. jeg vet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) what. Eneste aperitivo (var ikke noe cena, dessverre, men alle studentene behandlet det som det) jeg fant kostet €5 - så mye mat du orket, men bare én drink. Storbyen har det, skjønner jeg. Endret 13. mars 2017 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Donerte 50,- til Wikipedia. Har jo brukt det i mange år og er jo en veldig fin kilde til informasjon. Tiggekampanjen er jo irriterende, men får også dårlig samvittighet hver gang jeg klikket den vekk. Lurer på hvor mange donasjoner Wikipedia har fått totalt etter den begynte med Tiggekampanjen i år. Endret 13. mars 2017 av Quakecry Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Noen eksempler? Jeg kan gjerne dytte deg ned i søla nå, om det får deg til å føle deg bedre. fant et sted (i gaten der jeg bor) som serverer apericena til 12€ med så mye vino du vil i tillegg. Ikke bare søppelvin, en god del chianti også. jeg dro til med syv glass vin på torsdag. provoserende fyr. jeg vet. Det er da ikke provoserende å ta seg syv glass vin. Er alt inkludert, så er alt inkludert. Ser på det nesten som en utfordring, jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Joda, men jeg bor i et land hvor folk stort sett ikke drikker seg fulle og de tar 1-3 glass vin, tops. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Jeg har ved et par anledninger satt meg på TGIF og bestilt en "Unlimited Mojito" til 40 NOK. Da kan du drikke hele kvelden. Kommer lett opp i 10+ drinker, og da blir ikke prisen så ille. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Problemet med det er at mojito ikke er noe godt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Jo, det er godt! Og om man ikke synes det er flaut å være plagsom kunde, så kan man få dem til å lage den akkurat slik du vil. Gi dem instrukser etter hver eneste drink, og etter 3-4 forsøk så treffer dem bra! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Skal jeg fortelle dere noe provoserende: Jeg drikker ikke alkohol. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Bra for deg, prøver å kutte ned selv. Har sluttet helt å drikke hjemme. Unner meg ikke en øl på fredagskvelden, engang. Over en måned siden sist jeg rørte alkohol. Problemet nå er at når jeg først går ut, så blir jeg dritings etter bare noen få øl, og ender med å dra hjem tidlig. Veldig kjedelig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Det er absolutt å anbefale å kutte ned. Blir mer naturlig gira etter en stund, også pepsi max hjelper en del, og musikk interessen blir skjerpa.Problemet er at i forlengelsen av det kommer øll tørsten tilbake, og det blir lett litt igjen.Har fått det ned på et par sixpack i måneden nå. Det er bra syns jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Har noen funnet et fedora-bilde av datasmurf? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Usikker på om det eksisterer, da jeg aldri har hatt en fedora (bare 3-4 trilbyer). Ønska meg en da jeg var liten pjokk, vel og merke. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 For en fedorabruker-ting å si. 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Operert i dag. Er så møkklei å bli fingret i nesen. Denne gangen ble det knekking og styr, gjett om de gjør vondt nå postoperativt da ;-( Sprengt grensen på antall Paralgin Forte for dagen. Endret 13. mars 2017 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå