€uropa Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Hva er det å se i Berlin? Jeg var der tre dager i oktober og jeg så muren og det tilhørende galleriet, et par museer, Alexanderplatz, Potsdamer platz, Pariserplatz, Brandenburger Tor, jødenes minnesmerke, noen bygninger fra kommunismens tid, punktet Hitlers bunker var på, skatteetatens bygg, der det har bodd mye annen ondskap tidligere, riksdagen, forbundsdagen, Hohenschönhausen fengsel og tok dessuten en tur med Europas raskeste heis. Men det er nok flere ting å se. https://www.youtube.com/watch?v=43YI9o1Twk0 https://www.youtube.com/watch?v=OaFHI-Ez5lI Vil heller sove ved føttene dine enn i denne harde og klumpete greia her :( Jeg har ei seng med plass til oss begge på Østlandet. ja takk Kom til Ski. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Snart ferie ! 3 laaaaaaange dager igjen på jobb Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Jeg har ferie helt til september, woooo! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Får all mat og næring gjennom en sonde som går ned i magen gjennom munnen. Som de også bruker til å dra ut luft og overflødig mat. Hun får smake på noe melk fra ml-sprøyter iblant som vi gir henne. Hun får spist noe, men mye blir bare liggende i munnen eller renner ut siden hun ikke klarer å svelge ordentlig enda. Men hun begynner å nærme seg dobbelt av fødselsvekta og det sies at det ikke er lenge til hun skal komme i vanlig seng (noen uker/en måned). Det hun har nå er varmeseng, men hun trenger det egentlig ikke siden hun klarer å holde på varmen selv. Men den er grei å ha fordi den har hull i veggen til rør og ledninger. Hun har vært stabil de siste dagene, men i går og i dag har hun hatt mange oksygenmetning og puls-fall. Så det er fortsatt opp og ned, og det er langt unna tid for å kunne dra hjem. Har vært her siden åttende juni og blir nok til nærmere termin i September. Hvordan går det med deg og mammaen da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Hva er det å se i Berlin?KDW. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Jeg har ferie helt til september, woooo!Så deilig! Har hatt ferie i over 2 uker, og begynner på jobb 17. august \o/ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Får all mat og næring gjennom en sonde som går ned i magen gjennom munnen. Som de også bruker til å dra ut luft og overflødig mat. Hun får smake på noe melk fra ml-sprøyter iblant som vi gir henne. Hun får spist noe, men mye blir bare liggende i munnen eller renner ut siden hun ikke klarer å svelge ordentlig enda. Men hun begynner å nærme seg dobbelt av fødselsvekta og det sies at det ikke er lenge til hun skal komme i vanlig seng (noen uker/en måned). Det hun har nå er varmeseng, men hun trenger det egentlig ikke siden hun klarer å holde på varmen selv. Men den er grei å ha fordi den har hull i veggen til rør og ledninger. Hun har vært stabil de siste dagene, men i går og i dag har hun hatt mange oksygenmetning og puls-fall. Så det er fortsatt opp og ned, og det er langt unna tid for å kunne dra hjem. Har vært her siden åttende juni og blir nok til nærmere termin i September. Hvordan går det med deg og mammaen da?Går fint, opp og ned det og. Forholdet er fortsatt på topp, men blir veldig slitne av å være her. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Jeg har ferie helt til september, woooo! Det høres dritkjedelig ut. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Jeg har ferie helt til september, woooo!Så deilig! Har hatt ferie i over 2 uker, og begynner på jobb 17. august \o/ Diggolini! Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Jeg har ferie helt til september, woooo! Det høres dritkjedelig ut. Jeg nyter det fullt ut. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 (endret) Jeg har ferie helt til september, woooo! Det høres dritkjedelig ut.Jeg nyter det fullt ut.Det er fordi du nettopp har begynt Endret 15. juli 2015 av darkness| Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Jeg skal bo på sykehus fram til september, wohoo! Allerede godt inni perIoden. Kjøpte 3GB ekstra mobildata. Nett på mobilen igjen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Jeg skal bo på sykehus fram til september, wohoo! Allerede godt inni perIoden. Kjøpte 3GB ekstra mobildata. Nett på mobilen igjen. Er der ikke fri wi fi på sykehus hotellet? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Jobbtur til Trondheim i morgen. Noen fine kafeer eller lignende hvor jeg kan sitte å leke hipster i en time eller to? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Mormors om det eksisterer enda, da. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Datasmurf har sikkert greie på det der. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) I dag fikk jeg tilsammen 5 resepter fra legen Så ut som jeg hadde ranet et apotek og fyren i kassen lurte på hva jeg hadde når jeg hentet alt haha tidig. Så nå er det et par uker med 10 tabletter dagen pluss voltarol gele. Mye å holde styr på, jeg som ikke klarer tre for dagen engang Endret 16. juli 2015 av Lami Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg skal bo på sykehus fram til september, wohoo! Allerede godt inni perIoden. Kjøpte 3GB ekstra mobildata. Nett på mobilen igjen. Er der ikke fri wi fi på sykehus hotellet? Jo, men vi har rom på intensiven. Ble flytta fra hotellet. Med pcen når jeg gjestenettet som er treigt som f en liten stund, og bra i en annen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Mornin' boys and girls.Slaskepus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå