Maskinintelligens Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 (endret) Hvem er KV2? Har du noen innvendinger på moderering kan du ta det i de rette kanalene. Mer off topic her blir rapportert og fjernet. Er ikke dette off-topic delen av forumet? KV2 = Tony. Meg = John. Joey Peeps = Maskinintelligens2 Endret 11. mars 2017 av Maskinintelligens 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Hvem er KV2? Har du noen innvendinger på moderering kan du ta det i de rette kanalene. Mer off topic her blir rapportert og fjernet. Er ikke dette off-topic delen av forumet? Tråden er en sosial mingletråd. Ikke en oppmerksomhetstråd. Du står helt fritt til å opprette din egen sympatitråd i korrekt kategori for å sørge over tapet av ditt alter ego. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 http://store.steampowered.com/app/317030/?l=norwegian Hah! Jeg brukte mange timer på dette sammen med lillebroren og lillesøstra mi. Var vel det eneste småbarnsvennlige spillet vi hadde. Jeg måtte trå til som hjelp da. Noen andre som har gode minner til dette spillet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Hmm, i 1993 tilhørte jeg Commdore Amiga master race, visste knapt hva en PC kunne brukes til. Lenke til kommentar
Maskinintelligens Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Hvem er KV2? Har du noen innvendinger på moderering kan du ta det i de rette kanalene. Mer off topic her blir rapportert og fjernet.Er ikke dette off-topic delen av forumet? Tråden er en sosial mingletråd. Ikke en oppmerksomhetstråd. Du står helt fritt til å opprette din egen sympatitråd i korrekt kategori for å sørge over tapet av ditt alter ego. Kult! Det er jo en veldig bra deal for meg da. Jeg vil bare innrømme en ting: dette er faktisk min tredje konto. Den tredje kontoen min heter for KV2. Kan dere vennligst stenge av den, slik at jeg bare har den her? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Jeg vet fortsatt ikke hvem du prater om. Videre henvendelser kan du ta på PM. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Forslag til brukernavn for deg: Jeg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Omforlatelse til Maskinintelligens av og til glipper det bare litt ( har drukket ) mente det ikke sånn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Kan du ikke bare være normal og slutte å være dramaqueen om alle dine tidligere brukere? Så slipper vi alt tullet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Hmm, i 1993 tilhørte jeg Commdore Amiga master race, visste knapt hva en PC kunne brukes til.VEl, jeg endte opp med å kjøpe det og runne det på under tjue minutter. Verd hver krone bare for nostalgien. Endret 12. mars 2017 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Kanskje jeg og skal prøve. Kosta jo ikke så mye. Men uten nostalgi blr det sikkert daffe greier. Endret 12. mars 2017 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2017 Uten nostalgi så er det et helt greit point and click adventure-spill retta mot aldersgruppa 8-10 år. Lenke til kommentar
Maskinintelligens Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Omforlatelse til Maskinintelligens av og til glipper det bare litt ( har drukket ) mente det ikke sånn Ummmm...Fornærmelsen må gått over hodet på meg for å være helt ærlig. Men unnskyldning godtatt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Sitter halvfull og hører på gammel musikk jeg faktisk blei mobba for å like på da jeg gikk på ungdomskolen. Klarer ikke å tenke annet enn at "Fuck them. I was right!" Endret 12. mars 2017 av L4r5 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Noen eksempler? Jeg kan gjerne dytte deg ned i søla nå, om det får deg til å føle deg bedre. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Må være snill nå da. Alle har jo "rett" når det kommer til smak og behag. Det er ikke objektivt rett eller feil at nøtter er digg, med mindre man er nøtteallergiker. Da er det feil at nøtter er digg. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Folk som preiker om at du har dårlig smak hvis du liker det og det, irriterer meg. Jeg liker det jeg liker, du liker det du liker, andre kan like noe helt annet. Jeg gir en lang marsj i hva folk liker, om jeg ikke liker det har ingen betydning for dem og det burde gå begge veier. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Når jeg vokste opp var heldigvis Iron Maiden, Metallica og Motley Crue, Nirvana, Pantera, Guns'n'Roses det kuleste som fantes. Alle jeg kjente hørte på det og spilte Amiga. Those were the days. SO EDGY. Endret 12. mars 2017 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Når jeg vokste opp var heldigvis Iron Maiden, Metallica og Motley Crue, Nirvana, Pantera, Guns'n'Roses det kuleste som fantes. Alle jeg kjente hørte på det og spilte Amiga. Those were the days. SO EDGY. Fuck du er gammel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå