Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er KV2? Har du noen innvendinger på moderering kan du ta det i de rette kanalene. Mer off topic her blir rapportert og fjernet.

Er ikke dette off-topic delen av forumet?

Tråden er en sosial mingletråd. Ikke en oppmerksomhetstråd. Du står helt fritt til å opprette din egen sympatitråd i korrekt kategori for å sørge over tapet av ditt alter ego.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvem er KV2? Har du noen innvendinger på moderering kan du ta det i de rette kanalene. Mer off topic her blir rapportert og fjernet.

Er ikke dette off-topic delen av forumet?

Tråden er en sosial mingletråd. Ikke en oppmerksomhetstråd. Du står helt fritt til å opprette din egen sympatitråd i korrekt kategori for å sørge over tapet av ditt alter ego.

Kult! Det er jo en veldig bra deal for meg da.

Jeg vil bare innrømme en ting: dette er faktisk min tredje konto. Den tredje kontoen min heter for KV2. Kan dere vennligst stenge av den, slik at jeg bare har den her?

Lenke til kommentar

Hmm, i 1993 tilhørte jeg Commdore Amiga master race, visste knapt hva en PC kunne brukes til.

VEl, jeg endte opp med å kjøpe det og runne det på under tjue minutter. Verd hver krone bare for nostalgien. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Sitter halvfull og hører på gammel musikk jeg faktisk blei mobba for å like på da jeg gikk på ungdomskolen. Klarer ikke å tenke annet enn at "Fuck them. I was right!"

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Folk som preiker om at du har dårlig smak hvis du liker det og det, irriterer meg.

Jeg liker det jeg liker, du liker det du liker, andre kan like noe helt annet. Jeg gir en lang marsj i hva folk liker, om jeg ikke liker det har ingen betydning for dem og det burde gå begge veier.

Lenke til kommentar

Når jeg vokste opp var heldigvis Iron Maiden, Metallica og Motley Crue, Nirvana, Pantera, Guns'n'Roses det kuleste som fantes. Alle jeg kjente hørte på det og spilte Amiga. Those were the days. SO EDGY.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...