b-real Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Hei jeg forlater, ikke gi meg oppmerksomhet...HEI JEG ER TILBAKE, GI MEG OPPMERKSOMHET Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) HEI GI MEG MASSE OPPMERKSOMHET JEG FORLATER FORUMET MEN EGENTLIG IKKE JEG VIL BARE HA MASSE OPPMERKSOMHET BEKLAGER AT JEG POSTET MASSE DRIT OG RART JEG ER EGENTLIG BARE UTE ETTER OPPMERKSOMHET. Minner om en viss Schreiber også. Wubwub ja, han har jo også gjort noe slikt før. Endret 10. mars 2017 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Dere gir personen oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Ok folkens.. Fikk ikke lov til å skifte konto. Så "Mel Gibson" fortsetter her. Veldig synd egentlig. Man kan bare tenke seg hva jeg kunne gjort med kontoen: Maskinintelligens2. Han ville ha vært et geni, en vakker og velartikulert person. Jaja... Det er ikke noe i veien for at du kan begynne å skrive som et geni og velformulert person på denne kontoen. Er heller ikke noe i prinsippet i veien med å bytte en konto, men det skal mye til og ha en god grunn. Og det skal avklares med en administrator og ikke gjøres på eget initiativ. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Jorden er rund. Hilsen romfarer. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) For en Facebook side. https://www.facebook.com/CrankyFatFeminist/ Så mye mannehat, latterlige argumenter, diskusjoner, osv. Er det rart folk sliter med å ta vestlig feminisme seriøst. Er jo flere slike sider også samt alle de Tumblr sidene. Huff huff Endret 10. mars 2017 av Quakecry Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) Vil fraråde deg å amputere noe du ikke må amputere. Selv om det kun er snakk om to lilletær så vil det bli vanskelig for deg å balansere og gå etter operasjonen, og du vil mest sannsynlig kreve en del rehabilitering for å kunne lære å gå ordentlig igjen. Du må bokstavelig talt lære deg å gå enda en gang, det er virkelig ikke verdt det. Kilde: kirurg på ullevål. Du er kirurg eller vet om en som har sagt det?Når jeg står så toucher ikke lilletærene bakken. Sikker på at det vil påvirke balansen så mye? Hva ellers skal jeg gjøre med de? Hun har et poeng, du kan mister tær, uten noe stort problem, så lenge det ikke er lilletåe eller storetåa. EDIT: Eller 2 lilletær. Endret 10. mars 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Er det mulig å legge inn klage eller noe på en tråd som er laget av moderator? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 Er det mulig å legge inn klage eller noe på en tråd som er laget av moderator?Rapporter som vanlig. Alle tråder blir behandlet som normalt uansett hvem som er trådstarter. Vi er ikke redde for å irettesette egne hvis det er nødvendig. Lenke til kommentar
Maskinintelligens Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Var nettopp i begravelsen til Maskinintelligens2. En veldig verdig affære og passende for en ung mann som ble tatt fra oss så tidlig i livet sitt. Det eneste som trakk ned var alle forum-moderatorene som var der. Blant annet KV2 som drepte han. De forbannede ballene på han. Han kysset moren til Maskinintelligens2 rett foran øyene på meg. Skamløs person. Jeg ble eitrende sinna, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Kan dere tro det? HAN KYSSER MOREN HANS, ETTER DET HAN GJORDE? Herregud! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 (endret) *skjønner ikke MI sin greie*..eller hvem det er/var. Endret 11. mars 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Betaler andre til Wikipedia? Har betalt litt et par ganger før. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 *skjønner ikke MI sin greie*..eller hvem det er/var. Generic attention seeker. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 Betaler andre til Wikipedia? Har betalt litt et par ganger før.Har aldri gjort det, men får litt dårlig samvittighet hver gang jeg klikker vekk forespørselen. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Gir som regel en hundrings hver gang de kjører de tigge kampanjene sine da jeg har brukt tjenesten så utrolig mye oppigjennom, spesielt de årene jeg gikk skole. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Gjorde det igjen nå. Donerte 35 kroner. Lenke til kommentar
Maskinintelligens Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 35 kroner? Faen, er du millionær eller noe sånt? Jeg bruker aldri wikipedia. Alt sitter i hodet likevel. Til og med ting jeg ikke har lest Lenke til kommentar
Maskinintelligens Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 (endret) Herregud..Noen filmet begravelsen til Maskinintelligens2 i dag. Jeg bare legger det ut slik at alle kan se hvordan moderatorene på dette forumet oppfører seg: Bare se på sniken KV2... Endret 11. mars 2017 av Maskinintelligens Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Hvem er KV2? Har du noen innvendinger på moderering kan du ta det i de rette kanalene. Mer off topic her blir rapportert og fjernet. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Kan noen silence denne suppegjøken snart? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå