Emancipate Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) 20:37 [/size] Hyttebrann i Sveio [/size] Det brenner i ei hytte i Sveio, nord i Rogaland. Nødetatene er på vei til stedet. OMG FAKE NEWS SO SAD Jeg trodde først poenget ditt var at navnet Sveio hadde noe med brann å gjøre. Han svei ho. Men det er vel noen som fyrer seg opp over feil fylke, også. Endret 8. mars 2017 av Emancipate Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) EDIT: Jeg får håpe på at hora mi vil bli voldtatt nå, jeg orker ikke runke.Hvordan gikk det? Kjempa hu hardt eller gav hu opp og beit puta?Det var rikt8ig mengde med motstand. Endret 9. mars 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Fått nok av de udugelige lilletærne mine, så har sendt mail til flere private klinikker. Håper det ikke er spesielt dyrt å få de amputert. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Just cause, eller er det noe i veien med de? Husker når stortåa var ekkel og inngrodd flere ganger så var det nesten så jeg ville amputere den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Jeg satte rekord i knoting, brukte 2,5 timer på å skifte en stikkontakt nå. Me, Elektriker? Nope. Endret 9. mars 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Stikkontakt har du ikke lov til å bytte selv heller, så nå er du rebell. Er forøvrig mange som klager på timebruken til håndverkere som kunne trengt litt praktisk erfaring selv. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Just cause, eller er det noe i veien med de? Husker når stortåa var ekkel og inngrodd flere ganger så var det nesten så jeg ville amputere den. Har for lengst mistet mesteparten av følelsen i huden på de og enkelte steder ingen følelse i det hele tatt. De er ømme og klør ofte. Har prøvd masse forskjellige ting, og de blir bedre en liten stund. Noen ganger lenge, men blir alltid like ille igjen. Ble sånn etter vinterøvelse i forsvaret, kjente ikke at de ble forfrosset. Samme med storetærne, men de må jeg beholde. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Stikkontakt har du ikke lov til å bytte selv heller, så nå er du rebell. Er forøvrig mange som klager på timebruken til håndverkere som kunne trengt litt praktisk erfaring selv. Jeg er litt gæren ja. Var ikkeno hokus pokus, 2 ledninger, på samme sted som de sto i den gamle. Lys var et større problem så fort dagslyset forsvant i stua. og jeg måtte bort på jernia og kjøpe nye skruer da de gamle hadde for små hoder. Følte meg som Sinnasnekker'n 2 når jeg fikk på strømmen igjen og det funka. Knota fælt med mobilen som lommelykt samtidig som jeg skulle skru. Røska hele stikkontakten ut av veggen når jeg støvsugde igår kveld. Et tips, ikke dra i kabelen, dra i pluggen, så begge skruefestene knakk. Man bruker ikke dagesvis på å få tak i en elektriker for å bytte noe med en svart og hvit ledning i. Endret 9. mars 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Maskinintelligens2 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Aldri sett det før så det går fint Se i forsørgerbidraget mamma får hver måned. Se etter navnet som står bak pappa. Der finner du meg. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Stikkontakt har du ikke lov til å bytte selv heller, så nå er du rebell. Er forøvrig mange som klager på timebruken til håndverkere som kunne trengt litt praktisk erfaring selv. Jeg er litt gæren ja. Var ikkeno hokus pokus, 2 ledninger, på samme sted som de sto i den gamle. Lys var et større problem så fort dagslyset forsvant i stua. og jeg måtte bort på jernia og kjøpe nye skruer da de gamle hadde for små hoder. Følte meg som Sinnasnekker'n 2 når jeg fikk på strømmen igjen og det funka. Knota fælt med mobilen som lommelykt samtidig som jeg skulle skru. Røska hele stikkontakten ut av veggen når jeg støvsugde igår kveld. Et tips, ikke dra i kabelen, dra i pluggen, så begge skruefestene knakk. Man bruker ikke dagesvis på å få tak i en elektriker for å bytte noe med en svart og hvit ledning i. Samme kunne jeg sagt om tåsituasjonen. Gidder jo ikke bruke månedsvis på å få tak i legen. Takler situasjonen fint selv med en god óks, litt sprit og ren nål og tråd. Når man først skal være mannemann, liksom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Nåja, kroppsdeler ville jeg vært mere skeptisk til å fjerne selv, med tanke på infeksjoner og uendelige problemer med hygiene, Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Psh, ingen sak det vel. Øksa er rein og spriten er klar. Ett kjapt hugg er da vel så enkelt som to ledninger på hver sin klemme. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Just cause, eller er det noe i veien med de? Husker når stortåa var ekkel og inngrodd flere ganger så var det nesten så jeg ville amputere den. Har for lengst mistet mesteparten av følelsen i huden på de og enkelte steder ingen følelse i det hele tatt. De er ømme og klør ofte. Har prøvd masse forskjellige ting, og de blir bedre en liten stund. Noen ganger lenge, men blir alltid like ille igjen. Ble sånn etter vinterøvelse i forsvaret, kjente ikke at de ble forfrosset. Samme med storetærne, men de må jeg beholde. Vil fraråde deg å amputere noe du ikke må amputere. Selv om det kun er snakk om to lilletær så vil det bli vanskelig for deg å balansere og gå etter operasjonen, og du vil mest sannsynlig kreve en del rehabilitering for å kunne lære å gå ordentlig igjen. Du må bokstavelig talt lære deg å gå enda en gang, det er virkelig ikke verdt det. Kilde: kirurg på ullevål. Endret 9. mars 2017 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 På jobben var det en med en skadet tommel-finger, som verket konstant. Han ville gjerne amputere, men spesialist hadde fortalt at det ikke ville garantere at det ble bedre. Det ville være bare sånn 50/50 sjans sa han.Så han lot vær.Lykke til iallefall Nstin. Høres forferdelig ut. Lenke til kommentar
Maskinintelligens Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Ok folkens.. Fikk ikke lov til å skifte konto. Så "Mel Gibson" fortsetter her. Veldig synd egentlig. Man kan bare tenke seg hva jeg kunne gjort med kontoen: Maskinintelligens2. Han ville ha vært et geni, en vakker og velartikulert person. Jaja... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Vil fraråde deg å amputere noe du ikke må amputere. Selv om det kun er snakk om to lilletær så vil det bli vanskelig for deg å balansere og gå etter operasjonen, og du vil mest sannsynlig kreve en del rehabilitering for å kunne lære å gå ordentlig igjen. Du må bokstavelig talt lære deg å gå enda en gang, det er virkelig ikke verdt det. Kilde: kirurg på ullevål. Du er kirurg eller vet om en som har sagt det? Når jeg står så toucher ikke lilletærene bakken. Sikker på at det vil påvirke balansen så mye? Hva ellers skal jeg gjøre med de? Lenke til kommentar
Maskinintelligens Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 @Maskinintelligens2 Hva du kunne blitt! Ditt minne vil være med oss for alltid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Jeg aner fortsatt ikke hvem du er. Har du hatt tidligere forumnavn? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå