Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Jeg har gitt faen i å ringe til ting som lar deg ligge 40 minutter i kø. Ta telefonen ellers så orker jeg ikke betale deg, ved å ikke signere opp eller noe, så jeg får ikke purringer.

EDIT: Bortsett fra strømmen, da. Faens fuckings 500 på kun nettleie per måned. (nylig)

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg satt en gang 20 minutt i telefonkø for å snakke med ISPen min her nede. I det de endelig svarer, så brytes linjen fordi kontantkortet mitt gikk tomt ...

Kostet meg 75 NOK, gjorde det også.

(Og, ja, jeg har kontantkort. Noe annet er veldig vanskelig her nede. Men det er ikke så plagsomt som det kanskje høres ut, når man kan fylle den på med appen til nettbanken.)

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Hva faen er galt med verden?

Dude forteller kameraten sin over Skype at han har drept naboungen etter at han faila selvmordsforsøket sitt. Sender bilder og greier. Hva gjør kameraten? Ringer han politiet? Neida, han lager en tråd på 4chan om det.

Lenke til kommentar

Hva faen er galt med verden?Dude forteller kameraten sin over Skype at han har drept naboungen etter at han faila selvmordsforsøket sitt. Sender bilder og greier. Hva gjør kameraten? Ringer han politiet? Neida, han lager en tråd på 4chan om det.

Hva er problemet her egentlig? Hvor går din moralske grense?

Lenke til kommentar

Nøyaktig hbor min moralske grense går tror jeg ikke jeg veit før jeg er i en situasjon der den blir tilstrekkelig testa. Dette er langt over.
Lenke til kommentar

Nøyaktig hbor min moralske grense går tror jeg ikke jeg veit før jeg er i en situasjon der den blir tilstrekkelig testa. Dette er langt over.
Så du kan være like ille som duden, bare i et annet scenario, moralsk sett?

(Det er noe de lærer oss som må ta anger management, to understand the other part)

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Så du kan være like ille som duden, bare i et annet scenario, moralsk sett?

(Det er noe de lærer oss som må ta anger management, to understand the other part)

Moral er selvsagt flytende og til en hver tid i endring, men jeg ser ikke noen situasjon der jeg hadde valgt å heller poste online om en slik forbrytelse i stedet for å kontakte politiet. Jeg kan muligens se situasjoner der jeg hadde valgt å holde kjeft i stedet, men ikke når det er unger involvert.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva faen er galt med verden?

Dude forteller kameraten sin over Skype at han har drept naboungen etter at han faila selvmordsforsøket sitt. Sender bilder og greier. Hva gjør kameraten? Ringer han politiet? Neida, han lager en tråd på 4chan om det.

Kan man ikke anmelde det? Ville tipset Politi.

Lenke til kommentar

Så du kan være like ille som duden, bare i et annet scenario, moralsk sett?(Det er noe de lærer oss som må ta anger management, to understand the other part)

Moral er selvsagt flytende og til en hver tid i endring, men jeg ser ikke noen situasjon der jeg hadde valgt å heller poste online om en slik forbrytelse i stedet for å kontakte politiet. Jeg kan muligens se situasjoner der jeg hadde valgt å holde kjeft i stedet, men ikke når det er unger involvert.
Vel, ja. Det er en av få ganger jeg hadde involvert politiet, hvis det var noen uskyldige barn inne i bildet.

EDIT: Jeg får håpe på at hora mi vil bli voldtatt nå, jeg orker ikke runke.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...