00034343 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Jeg har gitt faen i å ringe til ting som lar deg ligge 40 minutter i kø. Ta telefonen ellers så orker jeg ikke betale deg, ved å ikke signere opp eller noe, så jeg får ikke purringer. EDIT: Bortsett fra strømmen, da. Faens fuckings 500 på kun nettleie per måned. (nylig) Endret 7. mars 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Jeg satt en gang 20 minutt i telefonkø for å snakke med ISPen min her nede. I det de endelig svarer, så brytes linjen fordi kontantkortet mitt gikk tomt ... Kostet meg 75 NOK, gjorde det også. (Og, ja, jeg har kontantkort. Noe annet er veldig vanskelig her nede. Men det er ikke så plagsomt som det kanskje høres ut, når man kan fylle den på med appen til nettbanken.) Endret 7. mars 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 jeg er klar over at du kan betale strøm, og alt medf app der. I fjor så betalte jeg rundt 400-500 i måneden i strøm for stedet i norge. Nå er det 1000+. Ja, jeg noterer ned. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Betale regninger over internett? Nei, lol, da må man i banken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Hva faen er galt med verden? Dude forteller kameraten sin over Skype at han har drept naboungen etter at han faila selvmordsforsøket sitt. Sender bilder og greier. Hva gjør kameraten? Ringer han politiet? Neida, han lager en tråd på 4chan om det. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Hva faen er galt med verden?Dude forteller kameraten sin over Skype at han har drept naboungen etter at han faila selvmordsforsøket sitt. Sender bilder og greier. Hva gjør kameraten? Ringer han politiet? Neida, han lager en tråd på 4chan om det. Hva er problemet her egentlig? Hvor går din moralske grense? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Hva er problemet her egentlig? Hvor går din moralske grense?Nøyaktig hbor min moralske grense går tror jeg ikke jeg veit før jeg er i en situasjon der den blir tilstrekkelig testa. Dette er langt over. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Hva er problemet her egentlig? Hvor går din moralske grense?Nøyaktig hbor min moralske grense går tror jeg ikke jeg veit før jeg er i en situasjon der den blir tilstrekkelig testa. Dette er langt over.Så du kan være like ille som duden, bare i et annet scenario, moralsk sett? (Det er noe de lærer oss som må ta anger management, to understand the other part) Endret 7. mars 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Så du kan være like ille som duden, bare i et annet scenario, moralsk sett? (Det er noe de lærer oss som må ta anger management, to understand the other part) Moral er selvsagt flytende og til en hver tid i endring, men jeg ser ikke noen situasjon der jeg hadde valgt å heller poste online om en slik forbrytelse i stedet for å kontakte politiet. Jeg kan muligens se situasjoner der jeg hadde valgt å holde kjeft i stedet, men ikke når det er unger involvert. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Hva faen er galt med verden? Dude forteller kameraten sin over Skype at han har drept naboungen etter at han faila selvmordsforsøket sitt. Sender bilder og greier. Hva gjør kameraten? Ringer han politiet? Neida, han lager en tråd på 4chan om det. Kan man ikke anmelde det? Ville tipset Politi. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Kan man ikke anmelde det? Ville tipset Politi.Hvis du tenker på at jeg skulle gjort det så var allerede saken kjent for politi og media da jeg så tråden. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Ja jeg mente at jeg kjøpte diverse på nettbutikker :b Min lille svakhet med litt for mange fristelser der ute.Og Obs sry at jeg var ute og tura og ikke rakk å stikke innom her før nå og henger noen mil bak alle andre i å være oppdatert. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Så du kan være like ille som duden, bare i et annet scenario, moralsk sett?(Det er noe de lærer oss som må ta anger management, to understand the other part)Moral er selvsagt flytende og til en hver tid i endring, men jeg ser ikke noen situasjon der jeg hadde valgt å heller poste online om en slik forbrytelse i stedet for å kontakte politiet. Jeg kan muligens se situasjoner der jeg hadde valgt å holde kjeft i stedet, men ikke når det er unger involvert.Vel, ja. Det er en av få ganger jeg hadde involvert politiet, hvis det var noen uskyldige barn inne i bildet. EDIT: Jeg får håpe på at hora mi vil bli voldtatt nå, jeg orker ikke runke. Endret 8. mars 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) e: feil tråd. Endret 8. mars 2017 av Datasmurf Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 e: feil tråd. Neida. I bakvendtland går allting an Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2017 EDIT: Jeg får håpe på at hora mi vil bli voldtatt nå, jeg orker ikke runke.Hvordan gikk det? Kjempa hu hardt eller gav hu opp og beit puta? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 20:37 Hyttebrann i Sveio Det brenner i ei hytte i Sveio, nord i Rogaland. Nødetatene er på vei til stedet. OMG FAKE NEWS SO SAD 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Lurer på hvem av oss som jobber i NRK. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå