Bytex Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Fuck folk som sier fuck 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Fuck den fuckings mora di! Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) Vurderer sterkt å kutte ut kjøtt fullstendig. Blir så kvalm over hvordan dyr blir behandlet og drept. Har ikke klart å spise kjøtt på godt over 2 uker nå, blir bare så trist når jeg tenker på å spise noe som har lidd så mye. wow to uker?? grattis xDDD Er jo ekstremt mange dyr som blir drept "humant." Er jo ikke slik at de rævkjører kuene og setter 5 skudd i magen sånn som mange Facebook videor fra Saudi Arabia skal ha det til. Og alikevell så er det ikke kjøttet deres du har på tallerken, skal ikke gå helt vekk fra at det ikke skjer noen plasser i verden, men tviler på at de der nede slutter med det bare for at du ikke vil spise salami på skiva di. Endret 1. mars 2017 av Bad Dog Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Fuck den fuckings mora di! Det er min jobb. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Sorry Ghostler. Jose har førsteretten på mora mi. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Så... Dere som bor nord for Trondheim: Hva er det å se i Norge? Lofoten står på lista, men er langt fra Trondheim til Lofoten uten noen planlagte stoppesteder/severdigheter. Lofoten-Nordkapp er óg ganske så langt. Natur og forlatte/rare steder står langt over museer for min del. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Lofoten er knallere enn pultost. Verdt turen alene. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Så... Dere som bor nord for Trondheim: Hva er det å se i Norge? Lofoten står på lista, men er langt fra Trondheim til Lofoten uten noen planlagte stoppesteder/severdigheter. Lofoten-Nordkapp er óg ganske så langt. Natur og forlatte/rare steder står langt over museer for min del. Saltstraumen? Flymuseet i Bodø? Ølkjelleren på bryggeriet i Tromsø. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Skurupu har rett. Filippinene er tidenes. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Så... Dere som bor nord for Trondheim: Hva er det å se i Norge? Lofoten står på lista, men er langt fra Trondheim til Lofoten uten noen planlagte stoppesteder/severdigheter. Lofoten-Nordkapp er óg ganske så langt. Natur og forlatte/rare steder står langt over museer for min del. Saltstraumen? Flymuseet i Bodø? Ølkjelleren på bryggeriet i Tromsø. Saltstraumen er notert, samme med Ølkjelleren. Helgelandskysten Supert forslag, kommer definitivt til å kjøre deler/hele strekket. Takk for forslag, folkens. Bare å rope ut om dere kommer på noe mer :-) Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Skulle til å si at om du skal til nord norge, så må du hilse på. Men eg bor jo ikke i norge lengre xD Kos deg på turen nordover! Det er utrolig vakkert der oppe Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Haha. Blikket til dama når katten kom spankulerendes med en tampax(ubrukt) i kjeften mens vi hadde besøk. Han hadde klart å få den ut av innpakningen så det kunne se ut som den ikke var ny. Vi lo. Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Haha. Blikket til dama når katten kom spankulerendes med en tampax(ubrukt) i kjeften mens vi hadde besøk. Han hadde klart å få den ut av innpakningen så det kunne se ut som den ikke var ny. Vi lo. Hahaha det gjorde jeg også! Genialt 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Haha. Blikket til dama når katten kom spankulerendes med en tampax(ubrukt) i kjeften mens vi hadde besøk. Han hadde klart å få den ut av innpakningen så det kunne se ut som den ikke var ny. Vi lo. Hahaha det gjorde jeg også! Genialt Din hund. 2 Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Haha. Blikket til dama når katten kom spankulerendes med en tampax(ubrukt) i kjeften mens vi hadde besøk. Han hadde klart å få den ut av innpakningen så det kunne se ut som den ikke var ny. Vi lo. Hahaha det gjorde jeg også! Genialt Din hund. +1 til deg der ass. Smart. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) Hvis du drar oppom Nord-Norge bør du besøke mora til JoseCuervo. Der er det både hjerterom og "varme", if you know what I mean. Endret 1. mars 2017 av Bytex Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Kaffe, god, gammel Memphis rap og fotball. Ok kveld. Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Hvis du drar oppom Nord-Norge bør du besøke mora til JoseCuervo. Der er det både hjerterom og "varme", if you know what I mean. Hun lager gode vafler. De var voldsomt gode også faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå