Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med alle kvinnene som har brukt psykisk vald, det kan være like skadelig det. Skal du henrette de også?

Godt spørsmål. Kommer an på effekten. Hva er resultatet av denne psykiske volden? Om du ville påstått at de er like ille som de som gjentatte ganger banker opp folk. Så ja, de hadde måtte ta kvelden de også.

Urelatert: Er det noen her som har erfaring med amputasjon av tær? Er dette noe man enkelt kan få gjort hos en privatklinikk uten noe særlig styr eller spørsmål?

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Vennligst hold dere til trådens tema. Dette fremgår av retningslinjene punkt 1. Dersom dette ikke overholdes kan gjentatte og grovere overtredelser reageres på utover denne advarselen.

Om dere vil ha en utbroderende debatt om dødsstraff så er det mat for en annen tråd, ikke forumkaféen.

Reaksjoner på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne ha amputert lilletærne mine. Er så lei av å miste følelsen i det hele tiden. I går så la jeg ikke merke til at jeg hadde knekt av hele neglen og blødde ned stuegulvet. Vurderer å ta hagesaksa og klippe dem av. Men litt redd for å måtte bortforklare hvordan jeg klarte, ved et uhell å klippe av begge tærne. 

Lenke til kommentar

Er det greit at selger av bil skrev at bilen var fra 2014 når den er registrert i 2013? Jævla greit det da.

Helt vanlig. Det kan være stor forskjell mellom dato for førstegangsregistrering og årsmodell. Til høsten vil du trolig begynne å se 2018-modeller.
Lenke til kommentar

Er det greit at selger av bil skrev at bilen var fra 2014 når den er registrert i 2013? Jævla greit det da.

Helt vanlig. Det kan være stor forskjell mellom dato for førstegangsregistrering og årsmodell. Til høsten vil du trolig begynne å se 2018-modeller.

De er fortsatt fra 2017, selv om det er "2018-modeller"...
Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å kutte ut kjøtt fullstendig. Blir så kvalm over hvordan dyr blir behandlet og drept. Har ikke klart å spise kjøtt på godt over 2 uker nå, blir bare så trist når jeg tenker på å spise noe som har lidd så mye.

Verden er et bedritent sted og jeg skulle ønske jeg kunne drepe folk uten at jeg fikk noen konsekvenser av det. Da hadde alt blitt bra. For min del.

Fuck veganere og fuck vegetarianisme!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...