""" Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Nstins poster gir meg AIDS. Håpløst. 2 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Rimelig sykt. Ingen av dem fortjener enn ny sjanse? Jeg ville ikke drept noen av dem. Absolutt ikke. Ofrene demmes er enten døde eller har totalt ødelagte liv. De fortjener å dø alle sammen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 https://www.nrk.no/urix/tesla-grunder-vil-sende-to-passasjerer-til-manen-i-2018-1.13401409 Jeg må sette i gang å spare penger. Alt jeg trenger er "et betydelig beløp". Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Hva med alle kvinnene som har brukt psykisk vald, det kan være like skadelig det. Skal du henrette de også? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Hva med alle kvinnene som har brukt psykisk vald, det kan være like skadelig det. Skal du henrette de også? Godt spørsmål. Kommer an på effekten. Hva er resultatet av denne psykiske volden? Om du ville påstått at de er like ille som de som gjentatte ganger banker opp folk. Så ja, de hadde måtte ta kvelden de også. Urelatert: Er det noen her som har erfaring med amputasjon av tær? Er dette noe man enkelt kan få gjort hos en privatklinikk uten noe særlig styr eller spørsmål? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Moderatormelding Vennligst hold dere til trådens tema. Dette fremgår av retningslinjene punkt 1. Dersom dette ikke overholdes kan gjentatte og grovere overtredelser reageres på utover denne advarselen. Om dere vil ha en utbroderende debatt om dødsstraff så er det mat for en annen tråd, ikke forumkaféen.Reaksjoner på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Mitt største ønske er å amputere alle mine tær. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Mitt største ønske er å amputere alle mine tær. Å erstatte dem med peniser da? 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Jeg skulle gjerne ha amputert lilletærne mine. Er så lei av å miste følelsen i det hele tiden. I går så la jeg ikke merke til at jeg hadde knekt av hele neglen og blødde ned stuegulvet. Vurderer å ta hagesaksa og klippe dem av. Men litt redd for å måtte bortforklare hvordan jeg klarte, ved et uhell å klippe av begge tærne. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Mitt største ønske er å amputere alle mine tær. Å erstatte dem med peniser da? Bryster. Små, søte bryster. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 Gjett hvem som har kjøpt N64 nå! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Er det greit at selger av bil skrev at bilen var fra 2014 når den er registrert i 2013? Jævla greit det da. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Er det greit at selger av bil skrev at bilen var fra 2014 når den er registrert i 2013? Jævla greit det da.Helt vanlig. Det kan være stor forskjell mellom dato for førstegangsregistrering og årsmodell. Til høsten vil du trolig begynne å se 2018-modeller. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Det står at bilen er registrert 2013, og førstegangsregistrert 2015. Hvor kommer 2014 i fra? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Er det greit at selger av bil skrev at bilen var fra 2014 når den er registrert i 2013? Jævla greit det da.Helt vanlig. Det kan være stor forskjell mellom dato for førstegangsregistrering og årsmodell. Til høsten vil du trolig begynne å se 2018-modeller. De er fortsatt fra 2017, selv om det er "2018-modeller"... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Vurderer sterkt å kutte ut kjøtt fullstendig. Blir så kvalm over hvordan dyr blir behandlet og drept. Har ikke klart å spise kjøtt på godt over 2 uker nå, blir bare så trist når jeg tenker på å spise noe som har lidd så mye. wow to uker?? grattis xDDD Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Vurderer sterkt å kutte ut kjøtt fullstendig. Blir så kvalm over hvordan dyr blir behandlet og drept. Har ikke klart å spise kjøtt på godt over 2 uker nå, blir bare så trist når jeg tenker på å spise noe som har lidd så mye. Verden er et bedritent sted og jeg skulle ønske jeg kunne drepe folk uten at jeg fikk noen konsekvenser av det. Da hadde alt blitt bra. For min del. Fuck veganere og fuck vegetarianisme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå