Skurupu Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Da må jeg ha vært heldig, for det eneste jeg noensinne har hørt fra en nabo, var i den første leiligheten jeg hadde i Oslo. Sånn omtrent én gang i måneden kunne jeg høre klikking fra høye heler. I alle mine leiligheter, så er dét det meste jeg har hørt. Jeg har aldri hørt en nabo krangle, eller spille musikk, eller andre ting som lager lyd. Skulle ikke forundret meg om naboleilighetene sto tomme. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) Ja, da har du vært heldig eller døv. Eller kanskje du alltid har vært den bråkete naboen? Endret 24. februar 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Er mye forskjell fra lailighet til lailighet. Spesielt eldre lailighetsbygg der betong er storknethører man mye mer enn i nyere. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Eier hus med stor tomt. Kunne ALDRI gått tilbake til leilighet igjen. Privat inne og privat ute. Kan faktisk gå ute splitter naken uten at noen ser meg. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Noen som har prøvd apple pie fra peppes? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Apropo det å sove lenge: Jeg la meg 0:00, stod opp 18:00, satt oppe til 23:00, og sove videre til 04:00. Altså, 18 timer søvn -> våken 5 timer -> 5 timer søvn. Det var min fredag. Hvordan var deres? Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) koste meg med ein baileys+kaffi, ein vodka+sprite i stavanger og fekk ein kompis til å kjøre bilen min hjem igjen, vil si det var ein fin fredag, ps! fekk svidd av 3500spenn og syns det var heilt ok Endret 24. februar 2017 av pus736 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) misforståelse Endret 24. februar 2017 av Delvis Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Hver gang man skal få seg en time samme dag på legekontoret jeg har min fastlege, spør kjerringene i resepsjonen hva det gjelder. Det har aboslutt nada å si fordi legen sier aldri "ja jeg hørte du var ***". Har de egentlig rett, som repesjondamer, å vite hvorfor jeg skal til legen? Jeg trodde slikt var konfidensielt. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Hver gang man skal få seg en time samme dag på legekontoret jeg har min fastlege, spør kjerringene i resepsjonen hva det gjelder. Det har aboslutt nada å si fordi legen sier aldri "ja jeg hørte du var ***". Har de egentlig rett, som repesjondamer, å vite hvorfor jeg skal til legen? Jeg trodde slikt var konfidensielt. De fleste resepsjonsdamer er også sykepleiere eller annet helsepersonell. Og når jeg sier hva som feiler meg og jeg kommer til legen så vet legen alltid det. Så kan hende legen din vet det, men bare ikke sier det? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Hver gang man skal få seg en time samme dag på legekontoret jeg har min fastlege, spør kjerringene i resepsjonen hva det gjelder. Det har aboslutt nada å si fordi legen sier aldri "ja jeg hørte du var ***". Har de egentlig rett, som repesjondamer, å vite hvorfor jeg skal til legen? Jeg trodde slikt var konfidensielt. Antakeligvis screener de deg for å vite om du må ha time på dagen eller ei, eller om du bør oppsøke lege/akuttmottak med en gang. Fastleger har bare 40% av dagen til akutte timer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Det er jo derfor de spør. Da finner de ut om du trenger time umiddelbart eller om det går greit om 1-2 uker, eller om det bare gjelder fornying av resept eller sykemelding og slikt. De skriver det i journalen som legen åpner på pc'n når du kommer inn. Derfor sier han ikke det samme som resepsjonisten fikk vite. Endret 27. februar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Det er blitt helt vanlig det nå. Hvis det er noe du ikke ønsker si spesifikt, kan du bare si "samtale med lege". Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Du må ikke svare. Jeg har sagt at "det tar jeg med legen". Er jo ikke alt man vil si høyt i et fullsatt venterom. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Siden dette er min første vinter med bil; hvordan får jeg fjerna hardpakka is fra hjulbuene? Sitter fast i filten og jeg får det ikke løst med henda. Har heller ikke noen garasje å sette bilen i. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Høytrykk med varmt vann? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Kill_it_with_fire_image_macro.jpg Kan og prøve å kjøre bilen inn i en vegg for å se om det løsner først. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Ok, først vegg, så FIRE. i en by i Alaska pleier folk å lage bål under bilene når det er på det kaldeste, ellers får de ikke start. Endret 27. februar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Hårtørker fungerer greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå