00034343 Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Og ha penger nok til å taxi hvor enn man skal forflytte seg. Veit nesten ikke om jeg klarer å fungere i det norske samfunnet noe mer. Er blitt så vandt til sjåfør, hushjelp, og resepsjonist/sikkerhetsvakter som hjelper meg med alt. Bare det å bære posene fra butikken og ut til bilen er for slitsomt for meg nå. Betaler heller andre til å gjøre det for meg. Jeg er ikke sarkatisk eller slem, jeg er kun nysgjerrig. Hvorfor trenger du dette? Endret 9. februar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Fordi man blir lat av å være white overlord i filippinene 5 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Mer som hjelpeløs hvis man ikke greier å bære handleposene sine selv engang. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Bytex er sikkert inne på noe. Sikkert lett å fryde seg over å kunne leke "rik storkar" blantde innfødte på sånne steder. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Bare venter på grisete historier fra Muggskjegg Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Kaaremedmuggiskjegg. Lurer på om han takler alle feilparkeringene der. Må jo være et mareritt for en pensjonert parkerings vakt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Det var selvsagt satt litt på spissen, men jeg har absolutt et reversert kultur-sjokk hver gang jeg kommer til Norge. Det jeg kommer til å savne mest er hvor lettvint det er med taxi overalt, samt at alt er døgnåpent, og at man kan kjøpe alkohol overalt. Det blir vanskelig å forholde seg til en timeplan bestemt av noen andre, i motsettning til nå hvor jeg kan ta ting på sparket, uten å måtte tenke på at butikker stenger og busser/tog slutter å gå. I norge må alt planlegges, og det er jeg dårlig til. Jeg er veldig spontan, og liker at ting er tilgjengelig når jeg vil ha det. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Det er rart for meg hvor jeg ikke kan få tak i lyddemper, men samtidig skyte av 12.5/.50. Her lovlig bak huset. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Bare venter på grisete historier fra Muggskjegg De er så alt, så alt for grisete for offentligheten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Det betyr altså at du har ingenting å fortelle men later som det er party 24/7 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Kanskje en mellomting. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Ja du skal vel jobbe også. Men trives du foreløpig da? Er det en møkkavarm by med klamme folk overalt, og balut-spisende gamlinger på hvert gatehjørne? Sett noe til dødstroppene til Duterte? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Bare venter på grisete historier fra Muggskjegg De er så alt, så alt for grisete for offentligheten. Du har ikke skaffet deg housekeeping enda men gidder ikke å rydde selv, med andre ord. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Jeg stortrives. Rett og slett. Varmt er det, men det er jo ikke på det varmeste enda. Ikke sett så mye til balutspisende gamlinger, ei heller noe til dødstroppene til Duterte. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Du har ikke skaffet deg housekeeping enda men gidder ikke å rydde selv, med andre ord. Det stemmer. Fikk leiligheten min for noen dager siden, så nå må jeg fikse hushjelp. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 1.0 her og motorvarmeren e på vei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 (endret) Jeg : Hva syns du om Sotrapedoen ? Lothepus : Han e i hvertfall ikkje nåkka østlending....dessuten e det godt med SVÆRE hamburgera og smågodt i ny og ned , kanskje litt tivoli også. Endret 11. februar 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 hallå från Paris! lenge sia jeg har vært innom her. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Shikaru, stemmer det at du bodde i rælingen og har lagt ut videoer her av at du hopper på trampoline? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå