Polymorf Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Hyggelig fyr du. Huff. Kanskje ikke. Er ikke hyggelig om man ikke liker unger, ja sånn er det for folk flest. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Ligger på den verste gjestesenga på hotell noen sinne!!! Våknet for litt siden for kjenner jo alt gjennom madrassen, så nå har jeg lagt meg oppå dyna for å dempe smerten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Dessuten er heg skikkelig tørst men springvannet på østlandet smaker høgg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Drikker aldri springvann der borte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Hvis du kommer til Berlin kan jeg kanskje ordne plass ved føttene mine. Vann skal du få også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Vil heller sove ved føttene dine enn i denne harde og klumpete greia her :( Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Dessuten er heg skikkelig tørst men springvannet på østlandet smaker høggNå har heldigvis østlandet mer enn en vannkilde. Skal ikke kimse av de med privat grunnvann i skogen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Dessuten er heg skikkelig tørst men springvannet på østlandet smaker høggNå har heldigvis østlandet mer enn en vannkilde. Skal ikke kimse av de med privat grunnvann i skogen Er iallefall ekkelt vann på de stedene jeg har vært har lyst til å stå opp har lyst på hotellfrokost Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Tja, hva skal jeg si? Vannet i Stavanger og Randaberg smakte definitivt ikke noe bedre enn de stedene på Østlandet hvor jeg har bodd, snarere tvert imot. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Er det noen derfra som har klaget på vannet fra Østlandet da? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Var mer en generell kommentar om at Østlandet ikke nødvendigvis har dårlig vann. (Og så vidt jeg husker, så holder ikke Pessimistisk til så fryktelig langt unna nevnte steder) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Drikkevann sør for sinsenkrysset smaker klor. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Var mer en generell kommentar om at Østlandet ikke nødvendigvis har dårlig vann. (Og så vidt jeg husker, så holder ikke Pessimistisk til så fryktelig langt unna nevnte steder) Ikke i luftlinje, nei. Men ferskvannsmessig er det et stykke. Tror uansett det går mye på hva man er vant med. Jeg liker vannet i Haugesund, mens tilreisende har sagt det smaker høgg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Kommer an på anlegget det. Før de fikk det nye anlegget på Brekke, var det pyton her også. Nå er det veldig bra.Det er det i Haugesund også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Sitter i Stavanger og chiller. 14 timer i bil i går. Herlig! Synes for øvrig at Stavanger har det beste drikkevannet i Norig. Mye bedre enn det vi har i Orkdal, og det i Trondhjem og på Hongsand - sistnevnte må også kokes med ujevne mellomrom. Endret 13. juli 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Vannet smaker best der man er fra. Samme hvor man er fra. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Tull. Man kjenner da forskjell på vannkvalitet. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Her ytterst på Vestlandet, er vannet krystallklart, friskt og godt. Kjører du ca. en mil østover, er vannet plutselig horribelt. Og kjører du til nabobyen, ca. 60 mil sørøst derfra, er det enda verre. Det varierer VELDIG noen ganger, selv over små avstander. Endret 13. juli 2015 av Therawyn Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Vil heller sove ved føttene dine enn i denne harde og klumpete greia her :( Jeg har ei seng med plass til oss begge på Østlandet. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Vannet i Larvik er mye bedre enn i Skien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå