Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Jeg synes ikke det luktet urin, men må si at jeg drikker mye da så det er omtrent bare vann uansett. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Jeg har iallefall lest at det ikke er urin, og at det heller ikke har stort av verken lukt eller smak. Men som sagt, jeg vet lite om emnet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Det er jo typisk at en mann tror han vet mere om vaginaen hennes enn jenta vet selv xD Endret 31. januar 2017 av Bytex 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Har og hørt at det ikke er urin. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Jeg har hørt begge deler, og bryr meg ikke hva som er sant. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 og hvis du tror at alle damer squirter 10 liter hver gang blir du skuffet første gang du skal ha sex.. og hvis du tror at jeg ikke er jente og at jeg tror alle spruter 10 liter så tar du feil. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Noen som vet om timesregelen for bompenger gjelder under rushtiden og? Altså om det er mulig å kjøre ut og inn gjennom bompenge på under 60min og betaler kun en gang? (Bergen) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Du betaler kun en gang pr. 60 min, uavhengig av når på døgnet, men dersom en av passeringene er innenfor rushtiden og de andre utenfor, så må du betale den høyeste taksten. Dette gjelder kun om du har Autopassavtale i bomringen for Bergen (slik jeg leser det, mulig det gjelder om du har Autopassavtale et annet sted også, men det er uklart i teksten) http://www.bomringenbergen.no/service/#timesregel Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Skjønner, takk! Betaler man når man kjører ut eller er det kun inn bompengene gjelder? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Det er ikke bompenger ut fra sentrum. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Yeeeessssss!!!! Power to the nipples!! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Mørt. Ikke er du tjukk eller noe heller, ikke at det er galt men ikke så ofte en ser sånt på forum. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Nipplene er jo fanget. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 De er stengt inne i mørket :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Skulle ut å handle, så måtte nesten ha på genser i ddt minste Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg har ikke problemer med å snakke åpent om det, for det er jo helt naturlig? Selvsagt ikke noe jeg brøler ut på forelesning, men her er jeg realtiv anonym så jeg føler ingen angst for å dele sånn. Er mye uenigheter om det er urin eller ikke, men jeg tror ikke det er det. Jeg tisset både rett før og etter, så det så. egentlig rart det er så mye uenigheter rundt det. Burde da være ganske greit å ta en prøve av det og finne ut om det er urin eller ei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Mindre pushup, takk. Hææ? Snakker du om meg? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå