Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat begynt å lære meg å tyde rune-skrift.

Hei du var solen i ditt hår, og jeg vet hvor veien går.
Ut mot havet, der drømmer blir sanne, og vinden gir svar.
Hei, tenk så fint å ha det sånn, der vi vandrer hånd i hånd.
Ut mot havet, til stranden og varmer oss i sand.
I dine øyne kan jeg se et eneste svar, og alle spørsmål som jeg har.
Maria, Maria. Maria, Maria.
Ja jeg elsker deg og du er alt for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det å gå tilbake til å kjøre selv, når man har opplevd friheten med å alltid ha sjåfør tilgjengelig med et tastetrykk er bare trist.

For 70 kroner kan jeg kjøre taxi/uber i flere timer. Elsker å ha sjåfør. Veit nesten ikke om jeg kan gå tilbake.

Velkommen tilbake til Norge da. Her diskuteres det enda i det vide og brede om Uber er forbudt, og sjåfører får gigabøter og mister lappen.

Lenke til kommentar

Det å gå tilbake til å kjøre selv, når man har opplevd friheten med å alltid ha sjåfør tilgjengelig med et tastetrykk er bare trist.

For 70 kroner kan jeg kjøre taxi/uber i flere timer. Elsker å ha sjåfør. Veit nesten ikke om jeg kan gå tilbake.

Velkommen tilbake til Norge da. Her diskuteres det enda i det vide og brede om Uber er forbudt, og sjåfører får gigabøter og mister lappen.

Er vell forbudt pga dem ikke har løyve og ikke betaler skatt? Er vell kun uber Black tror jeg som er den lovlige versjonen. Taxi sjåfører her i Norge misliker iallefall uber sterkt.
Lenke til kommentar

Jeg kjørte taxi i Polen forrige helg, det var en lek med døden følte jeg. Sjåføren hadde klistra en stor ipad midt i frontruta og satt og så på hopprenn mens han kjørte midt i Gdansk i 50-60km/t. Og hver gang noen hoppa lente han seg inntil skjermen for å se lengden. Plutselig slo han ut med begge armene hvis en polsk hopper ikke klarte pallplass osv. 

Vi bare holdt oss fast, vi. 

Lenke til kommentar

drosjesjåførar i Oslo er notorisk elendige sjåførar.

Og Bergen.

"Du jeg finner ikke fram."

Uber er fantastisk ja. Bestilte det når jeg var i London, helt sykt digg å bli belastet automatisk, du vet sjåførens navn og reg på bilen, du kan se i real time hvor sjåføren er og når han er utenfor, de bruker GPS og du betaler meget lite.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...