Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det var du som tok lappen nylig, var det ikke? Det er virkelig digg å endelig ha lappen og kunne kjøre rundt alene :)

Jeg syns også krokanis er godt, iallefall blant smakene jeg rangerer over "brukbar". Kan dóg ikke spise særlig med is lenger pga. laktoseintoleranse og som med så mye annet med laktose i, er det vel heller lite å velge i blant laktosefri is hva angår smak.

Tror bare jeg har sett vanilje i levende live.

Lenke til kommentar

Ja, det var du som tok lappen nylig, var det ikke? Det er virkelig digg å endelig ha lappen og kunne kjøre rundt alene :)

Jeg syns også krokanis er godt, iallefall blant smakene jeg rangerer over "brukbar". Kan dóg ikke spise særlig med is lenger pga. laktoseintoleranse og som med så mye annet med laktose i, er det vel heller lite å velge i blant laktosefri is hva angår smak.

Tror bare jeg har sett vanilje i levende live.

Jepp det var meg! Veldig koselig og kjøre rundt med kompiser og bare kjøre rundt. Har gått glipp av mye med livet som forgjenger :p Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Er snart 29, og har enda ikke tatt lappen på bil. Men jeg tror jeg må gjøre det snart. Er litt lei av å være avhengig av andre når jeg må frakte store ting.

Aldri for sent ;) . Kompis av meg tok den i fjor og han er over 30. Var selv litt sjåførlærer for han og han besto med glans :)
Så kjekt. Da sparte han vel noen tusenlapper på kjøretimer? Håper en spanderte noen øl eller noe på deg.

Gleder meg til det blir varmere og mer stabilt vær. Omtrent en måned siden jeg parkerte motorsykkelen, og jeg kjenner jeg begynner å få abstinenser.

Lenke til kommentar

Syns ikke det er kjedelig i det hele tatt. Hvor skal jeg kjøre? Hadde bare blitt masse tullekjøring, masse bompenger, bensinpenger, veiavgifter, EU kontroller, parkeringsavgifter. Dette er ikke Nord-Norge, føler ikke jeg trenger en bil overhodet. Har ingen unger som skal kjøres rundt, ikke kone som forlanger å bli kjørt til venninnene sine/butikken..er bare meg :)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vil du ikke kjøre tur av og til da? Til Oslo..til Sverige og sånt.
kjøre til kjøpecentere, til Ikea, til Biltema, på landet. på fisketur you name it.

Hadde hvertfall syns det var helt gørr å være avhengig av off transport eller andre til alt sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...