JoseCuervo Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 En ting med horer, du MÅ pule dem med kondom. Og det er kjipt, for det tar vekk halve opplevelsen. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Lite å gjøre? Haha, fikk ånden over meg før jeg la meg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Fikk nettopp tildelt advarselspoeng for et innlegg jeg skrev for lenge siden, der jeg skrev "jævla faggoter" om folk på gata. Jaja lyf goes on. Bah! Nå savner jeg å kunne se på advarslene til folk!Men den var egentlig fortjent. Det er over grensa. Hvorfor? Jeg hater den evige tutelyden. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Moderatormelding Forumkafèen skal ikke brukes til å uthenge/latterliggjøre brukere av forumet. 18 innlegg er derfor slettet. Tilbakemeldinger/kommentarer tas på PM eller Tilbakemeldinger-forumet. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Sitter her og må passe på ei katte som ser full ut etter sterilisering. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) Så du er fyllevakt? EDIT: Lil’ Debi ser kult ut. Hmm. Endret 27. januar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Jepp, fyllevakt. Steriliseringen ble ikke gjort av meg selv forresten, bare som en disclaimer. Jeg kan klippe ledninger, så kan dyrlegen ta seg av klippingen av egglederne på katta. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Hva har vi egentlig gjort for å fortjene kjæledyr? (Bortsett fra å tvangsparre de i et par tusen år). Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Ja, det kan du si. Men det er nå engang sånn nå, og en huskatt vil nok trives mye bedre i et godt hjem enn alene ute i det fri. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) Vel, vi har jo gjort det slik at de er blitt avhengig av oss, eller bli helt vill (feral). Jeg leste en teori om at noen ulver fant ut mennesker hadde mat, så de ble med i gruppen, og mennesker godtok det da det hjalp med jakt, og hvis de ikke fikk noe bytte, så kunne de spise ulven. Slik at ulvene fant ut de ville være med i vår flokk og slik ble det slik det er nå. Det er helt utrolig hvordan hunder og katter har utviklet seg ved siden av mennesker. Eller kanskje jeg overhørte denne teorien i fra han som drev å drakk på en benk mens han fyrte opp glasspipa, og ikke i fra en artikkel... Hmm. EDIT: Hadde kasta ut dama før jeg hadde i det hele tatt hadde vurdert å omplassere hunden min. Endret 27. januar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Hadde fyllevakt forrige fredag når begge hankattene mine blei kastrert. Satte burene på kjøkkenet og åpnet luka så de kunne strekke seg når de våkna. Etter en stund gikk jeg bort i noen minutter, da hadde han ene krabbet inni buret til han andre. Søskenkjærlighet. 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Jeg forstår enda ikke hvordan noen kan ha såpass sterke følelser for noe. Jeg kan protokollen: "Åhh så søtt xoxoxo" Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Vel, vi har jo gjort det slik at de er blitt avhengig av oss, eller bli helt vill (feral). Jeg leste en teori om at noen ulver fant ut mennesker hadde mat, så de ble med i gruppen, og mennesker godtok det da det hjalp med jakt, og hvis de ikke fikk noe bytte, så kunne de spise ulven. Slik at ulvene fant ut de ville være med i vår flokk og slik ble det slik det er nå. Det er helt utrolig hvordan hunder og katter har utviklet seg ved siden av mennesker. Eller kanskje jeg overhørte denne teorien i fra han som drev å drakk på en benk mens han fyrte opp glasspipa, og ikke i fra en artikkel... Hmm. EDIT: Hadde kasta ut dama før jeg hadde i det hele tatt hadde vurdert å omplassere hunden min. Høres ut som det Neil Degrasse Tyson forklarer i serien Cosmos. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Awake I am, browsing diskusjon.no I am! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Stille på forumet nå, får vel legge meg Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 (endret) https://wiki.archlinux.org/index.php/Android Enda mer interessant. Endret 28. januar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 https://www.yr.no/en/list/daily/1-36072/Norway/Rogaland/Haugesund/Haugesund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå