Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk nettopp tildelt advarselspoeng for et innlegg jeg skrev for lenge siden, der

jeg skrev "jævla faggoter" om folk på gata. Jaja lyf goes on.

Bah! Nå savner jeg å kunne se på advarslene til folk!

Men den var egentlig fortjent. Det er over grensa.

Hvorfor? Jeg hater den evige tutelyden.

AfXW5xLCEAEoLLG.jpg

;)

Lenke til kommentar

Vel, vi har jo gjort det slik at de er blitt avhengig av oss, eller bli helt vill (feral).

Jeg leste en teori om at noen ulver fant ut mennesker hadde mat, så de ble med i gruppen, og mennesker godtok det da det hjalp med jakt, og hvis de ikke fikk noe bytte, så kunne de spise ulven. Slik at ulvene fant ut de ville være med i vår flokk og slik ble det slik det er nå.

Det er helt utrolig hvordan hunder og katter har utviklet seg ved siden av mennesker.

Eller kanskje jeg overhørte denne teorien i fra han som drev å drakk på en benk mens han fyrte opp glasspipa, og ikke i fra en artikkel... Hmm.

EDIT: Hadde kasta ut dama før jeg hadde i det hele tatt hadde vurdert å omplassere hunden min.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Vel, vi har jo gjort det slik at de er blitt avhengig av oss, eller bli helt vill (feral).

Jeg leste en teori om at noen ulver fant ut mennesker hadde mat, så de ble med i gruppen, og mennesker godtok det da det hjalp med jakt, og hvis de ikke fikk noe bytte, så kunne de spise ulven. Slik at ulvene fant ut de ville være med i vår flokk og slik ble det slik det er nå.

Det er helt utrolig hvordan hunder og katter har utviklet seg ved siden av mennesker.

Eller kanskje jeg overhørte denne teorien i fra han som drev å drakk på en benk mens han fyrte opp glasspipa, og ikke i fra en artikkel... Hmm.

EDIT: Hadde kasta ut dama før jeg hadde i det hele tatt hadde vurdert å omplassere hunden min.

Høres ut som det Neil Degrasse Tyson forklarer i serien Cosmos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...