Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shaun er faktisk namnet eg går under i Danmark, sidan ingen klarer å seie Sjur. Danske folk, altså. Bra gjeng.

edit: back to back sjur-posting her.

edit2: Brian Eno er ein raring, men dette er kjempetøft

Endret av Teitgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så  ut badevinduet i halv 6 tiden dag morres, en forvillet rådyr kom nesten opp på trappa. Var skremt av biler ned på veien.

Stakkar han den, håper det jekk bra. Den stoppet en stund og så på meg før den snudde og sprang ned igjen.

Lenke til kommentar

Jeg vet. :D

Veldig farlig sted, både leke-etasjen og mat-etasjen.

Jeg så på bilene du sikla på, men endte bare opp med et Revell-byggesett av en BF110-G i 1:48. Holdt på å kjøpe en Catalina i samme størrelseforhold, men er begrensa med plass i kofferten så et blei med det ene.

Lenke til kommentar

Sov litt lenge i dag..Dumt for da kræsjer jeg med legevisitten.

Dumt å sove for lenge.

Blitt ekstremt lite søvn i det siste, så tror det går fint å sove til 9 istedenfor 7. Var ikke min legevisitt, men baby. Den er fra 9-11 og kan ikke være hos datteren min på Intensiven akkurat i løpet av den tida, ved mindre jeg allerede er der og holder henne.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blitt ekstremt lite søvn i det siste, så tror det går fint å sove til 9 istedenfor 7. Var ikke min legevisitt, men baby. Den er fra 9-11 og kan ikke være hos datteren min på Intensiven akkurat i løpet av den tida, ved mindre jeg allerede er der og holder henne.

Åja. Men det var jo du som sa det var dumt. Jeg bare nikket anerkjennende. For hva vet jeg. Er forøvrig glad jeg slipper unger.

Lenke til kommentar

Åja. Men det var jo du som sa det var dumt. Jeg bare nikket anerkjennende. For hva vet jeg. Er forøvrig glad jeg slipper unger.

Hyggelig fyr du.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...