Kea Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Jeg vet ikke, hvor hadde du den sist? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Sitter og går gjennom bildene jeg tok i Berlin. Sjabre greier, men nå har jeg lært til neste gang at jeg skal ha med meg kamera, og ikke stole på mobilen. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 (endret) Shaun er faktisk namnet eg går under i Danmark, sidan ingen klarer å seie Sjur. Danske folk, altså. Bra gjeng. edit: back to back sjur-posting her. edit2: Brian Eno er ein raring, men dette er kjempetøft Endret 11. juli 2015 av Teitgutt 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Mathallen i Trondhjem var en sann glede. For noen entrecôter, for et ølutvalg … Og jeg var så frista til å kjøpe meg en brisket og noen elgburgere … Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Så ut badevinduet i halv 6 tiden dag morres, en forvillet rådyr kom nesten opp på trappa. Var skremt av biler ned på veien. Stakkar han den, håper det jekk bra. Den stoppet en stund og så på meg før den snudde og sprang ned igjen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Jeg høyner med en måseunge som var inne på kjøkkenet mitt i dag da jeg kom jeg fra arbeid. Hvordan den har klart å kome seg inn begriper jeg ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Nettopp satt til livs noen særdeles saftige biffburgere fra slakterhuset Trondheim. Muligens de beste burgerne jeg har smakt i år, og jeg har spist en del burger dette året. Inkludert en feit og saftig Angus-burger på KDW for noen dager siden. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Lørdagskveld.... Sommer og sol... Nå skal jeg ha årnings på Sims Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2015 Mathallen i Trondhjem var en sann glede. For noen entrecôter, for et ølutvalg … Og jeg var så frista til å kjøpe meg en brisket og noen elgburgere … Din dust! KaDeWe blei nesten veldig dyrt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Jeg vet. Veldig farlig sted, både leke-etasjen og mat-etasjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2015 Jeg vet. Veldig farlig sted, både leke-etasjen og mat-etasjen. Jeg så på bilene du sikla på, men endte bare opp med et Revell-byggesett av en BF110-G i 1:48. Holdt på å kjøpe en Catalina i samme størrelseforhold, men er begrensa med plass i kofferten så et blei med det ene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Nice. Jeg vurderte på det sterkeste å plukke opp noe fra B&O, men kom frem til at med hvordan euroen er nå, er det billigere å kjøpe både hodetelefoner og portabel høyttaler i Norge. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Sov litt lenge i dag..Dumt for da kræsjer jeg med legevisitten. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Sov litt lenge i dag..Dumt for da kræsjer jeg med legevisitten. Dumt å sove for lenge. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Sov litt lenge i dag..Dumt for da kræsjer jeg med legevisitten. Dumt å sove for lenge. Blitt ekstremt lite søvn i det siste, så tror det går fint å sove til 9 istedenfor 7. Var ikke min legevisitt, men baby. Den er fra 9-11 og kan ikke være hos datteren min på Intensiven akkurat i løpet av den tida, ved mindre jeg allerede er der og holder henne. 1 Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Blitt ekstremt lite søvn i det siste, så tror det går fint å sove til 9 istedenfor 7. Var ikke min legevisitt, men baby. Den er fra 9-11 og kan ikke være hos datteren min på Intensiven akkurat i løpet av den tida, ved mindre jeg allerede er der og holder henne. Åja. Men det var jo du som sa det var dumt. Jeg bare nikket anerkjennende. For hva vet jeg. Er forøvrig glad jeg slipper unger. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Rene heksedansen i Åndenes makt. Lenge siden jeg har sett det, blir villere og villere. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Hvorfor ønsker man å bruke tid forran idiotkassa på slike ubrukeligheter? Det finnes da enormt mye annet å vrake i om man først skal se på TV. 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Blitt ekstremt lite søvn i det siste, så tror det går fint å sove til 9 istedenfor 7. Var ikke min legevisitt, men baby. Den er fra 9-11 og kan ikke være hos datteren min på Intensiven akkurat i løpet av den tida, ved mindre jeg allerede er der og holder henne.Åja. Men det var jo du som sa det var dumt. Jeg bare nikket anerkjennende. For hva vet jeg. Er forøvrig glad jeg slipper unger. Hyggelig fyr du. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Tok ferie på fredag, 4 uker, og fikk solgt gamlebilen i går. Yay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå