Bytex Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg selger fødselsnummeret mitt for 20000. Bare å sende PM. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Tar det hvis jeg får med personnummer og kontonummer Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg selger fødselsnummeret mitt for 20000. Bare å sende PM. Er morra di inkludert? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Samt kortnummer, CVV og utløpsdato. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg selger fødselsnummeret mitt for 20000. Bare å sende PM. Er morra di inkludert? Beklager, men jeg har kontrakt med morra til Bytex til 2099. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 ... at å ta med hjem blir sett på som tyveri, hvor er logikken i de alternativene? Det kan være fristende for de ansatte å varme/produsere mer enn nødvendig eller å gjemme bort varer de vil ta med hjem etter arbeidstid. Selvsagt forferdelig å ikke stole på de ansatte, men i løpet av livet har jeg hørt om mer enn et par personer at de slengte fler pølser på grillen/boller i ovnen rett før stengetid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Det medfører riktighet. Hvis du er available etter 2099 så, greit. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) ... at å ta med hjem blir sett på som tyveri, hvor er logikken i de alternativene? Det kan være fristende for de ansatte å varme/produsere mer enn nødvendig eller å gjemme bort varer de vil ta med hjem etter arbeidstid. Selvsagt forferdelig å ikke stole på de ansatte, men i løpet av livet har jeg hørt om mer enn et par personer at de slengte fler pølser på grillen/boller i ovnen rett før stengetid. Min bror forklarte det sånn: Hvis det er lov å ta med utgått mat hjem, vil ansatte begynne å gjemme unna ting som snart går ut på dato og slikt, eller det blir krangling om de "beste" varene. Det unngår de ved å ha fullstendig nulltoleranse. Slik er reglene i alle dagligvarekjeder såvidt jeg vet. Bedriften har kjøpt det, da er det tyveri å ta det med seg hjem, på samme måte som å stjele sjokolade fra hylla før du drar hjem, eller ta en brus i kjøledisken. Endret 26. januar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 https://www.sparebank1.no/sr-bank/privat.html Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Hvis noen her er historie-interresert og trenger noe å høre på så kan Hardcore History fint anbefales. Han har timesvis (eller skal vi si døgn på døgn) på timesvis med interresante mp3-er å laste ned. Mye av det gratis. Har ikke sjekka ut noen av de man betaler for (enda). http://www.dancarlin.com/hardcore-history-series/ Akkurat nå leser/hører jeg på den om opptakten til første og andre verdenskrig. Blueprint for Armageddon? Den er jævlig bra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 Blueprint for Armageddon? Den er jævlig bra.Indeed. Hørt ferdig første del. Tenkte å sette på del to etterpå. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Han tar seg tid, Carlin, men forbanna bra serie det der. Høyrt mykje godt om Genghis Khan-serien hans også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 ... at å ta med hjem blir sett på som tyveri, hvor er logikken i de alternativene?Det kan være fristende for de ansatte å varme/produsere mer enn nødvendig eller å gjemme bort varer de vil ta med hjem etter arbeidstid. Selvsagt forferdelig å ikke stole på de ansatte, men i løpet av livet har jeg hørt om mer enn et par personer at de slengte fler pølser på grillen/boller i ovnen rett før stengetid. Min bror forklarte det sånn: Hvis det er lov å ta med utgått mat hjem, vil ansatte begynne å gjemme unna ting som snart går ut på dato og slikt, eller det blir krangling om de "beste" varene. Det unngår de ved å ha fullstendig nulltoleranse. Slik er reglene i alle dagligvarekjeder såvidt jeg vet. Bedriften har kjøpt det, da er det tyveri å ta det med seg hjem, på samme måte som å stjele sjokolade fra hylla før du drar hjem, eller ta en brus i kjøledisken. Det praktiseres nok ulikt fra butikk til butikk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Det er vel litt som å jobbe i en fabrikk som lager paracetamol at man ikke har lov å ta med seg tabletter hjemrett fra linja før de pakkes. Tilhører jo bedriften selv om de er små og det lages tusenvis i minuttet. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 hadde ein fin dag på søre-skogen i dag, mata grisene og ga de vatn, kløyvde ved, og sagde opp ved 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Makan til gull det nye The Weeknd-albumet er. Enormt. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Det er noe galt med artistnavnet hans. The Weekend skal det være. Ikke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Hva skal jeg ha til kvelds-/nattmat? [ ] Pizza [ ] ostesmørbrød stekt i baconfett [ ] Annet (spesifiser) Endret 26. januar 2017 av L4r5 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 et bæsj til kveldsmat!!!! (humorprisen 2017 går til Teitgutt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå