Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jo ikke bil enda, men føles rart å ha lappen og muligheten til å dra hvor jeg enn vil om jeg har en bil. Glad jeg hørte på kjørelæreren å tok oppkjøringa igår, kunne vente en mnd. Var redd jeg ikke skulle være klar. Tok jo lappen nesten 5 år etter de andre i mitt kull har tatt den, så definitivt treg. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg følte jeg gjorde noe ulovlig de første dagene jeg jdde lappen og kjørte rundt alene, men man blir fort vant til det!

Lenke til kommentar

Gidder heller ikke bruke ostehøvel lenger, kjøper bare ferdige osetskiver eller ost på tube.

Selve høvlingen er ikke stress, det er styret med å ta fram og sette vekk osten og

rengjøre ostehøvelen hver gang.

Kjøper aldri hele oster lengre, for jeg klarer jo aldri å spise de opp før de blir dårlige. Det blir så bortkastet å holde på slik. Men skivet ost er dyrere, så det er ikke sikkert jeg sparer noe på det.

Tok jo lappen nesten 5 år etter de andre i mitt kull har tatt den, så definitivt treg.

Er snart 29, og har enda ikke tatt lappen på bil. Men jeg tror jeg må gjøre det snart. Er litt lei av å være avhengig av andre når jeg må frakte store ting.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...