L4r5 Skrevet 24. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2017 (endret) Also: Nå er jeg ikke lenger barnevakt for dere. Ingen vits i å spørre meg etter medlemstittel lenger.Velkommen skal du være blant oss mere mortals! Takker og bukker Also: Nå er jeg ikke lenger barnevakt for dere. Ingen vits i å spørre meg etter medlemstittel lenger.Ja, men da trenger vi ik ke deg lengre. Also: Nå er jeg ikke lenger barnevakt for dere. Ingen vits i å spørre meg etter medlemstittel lenger. Har du et ca. antall på hvor mange ganger du er blitt spurt om medlemstittel? Noen kommentar om hvorfor du er blitt nedgradert til en simpel forumveileder? Og sist, et vennelig Fuck You!!! for at jeg ikke fikk medlemstittel når jeg spurte om muligheten. Har ikke peil på hvor mange ganger. Ikke giddi å telle. Jeg ba om å bli frisatt fra moderatorstillingen. Har omtrent ikke rørt modverktøyene på flere måneder. Null motivasjon. Prøvde å se om motivasjonen kom tilbake, men så ikke ut til å bedre seg, så da gav jeg meg heller. Fuck you too. Jeg kunne aldri tenkt med å være ansvarlig for moderering av Sosialt-forumet. Faens mas, evige intriger på PM, og rapporter opp og i mente om ting som en person syns er ille mens andre driter i. Holder med deg der. Det kan bli litt mye til tider. Jeg kunne aldri tenkt med å være ansvarlig for moderering av Sosialt-forumet. Faens mas, evige intriger på PM, og rapporter opp og i mente om ting som en person syns er ille mens andre driter i.Er det noe særlig til intriger lenger? Mulig jeg er blind. Heldigvis blitt mye bedre. Jeg bestod oppkjøringa!!!! faen så mange kilo lettere jeg er, var så nervøs og redd for å stryke... Føles fantastisk ut. Hadde vistnok strykehjernet også. Men jeg likte sensoren min kjempegodt! Positive tilbakemeldinger og ingenting som skulle tilsi jeg skulle stryke! Gratulerer! Pakken er kommet frem! Nå skal jeg endelig finne ut av hvordan sjokolade og kaviar smaker etter litt over 2 måneder på havet. Tipper kaviaren smaker litt... fishy. Installerte Tinder på pur faen på søndag. Har allerede fått rundt 20 matches. Hva nå? Knull dem eller date dem. Savner dere litt drama? Nei. Skal vi gjennoppta diskusjonen om jeg er en vulgær tøs eller ikke, damer? Gjerne. Vulgære tøser er de beste! Ok, nå trenger vi bare ei til, så dere kan kjempe om tittelen "DNFK's løseste jente" og stadig overgå hverandre Hvorfor nøye oss med bare to? Endret 24. januar 2017 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2017 Hvor er dramatikken????? Post samme bilde uten sladd i Den Brystfagre Tråden da!. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 (endret) Nå ble jeg kåt. G22 Tror ikke det er Pessimistisk as. Hvem som helst kan jo poste slikt. Er i tillegg tatt med en annen tlf de bildene? Endret 24. januar 2017 av Lami 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Tipper Pessimistisk har fått mange PM nå. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Hahah, tror en del her inne kan bekrefte at jeg er ekteHehe, for alt jeg vet kan det være falske brukere det er snakk om da! Neida, æ bære kødda! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Godt grep på hu Bjørgen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Hvor er dramatikken????? Jeg veit hvorfor det ikke blir dramatikk av dette. Ingen tror det er deg. Vi trenger bevis før vi kan lage dårlig stemning, grupperinger og personangrep. Typ sånn: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Haha, jeg tok bilde av et bilde jeg hadde fra før, men greit dere skal få bevis når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg tror ikke at det er deg før du holder ett typisk norsk pålegg oppned Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Hjemme om litt over en time, spørs hvor lenge jeg må vente på buss Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Skriv ark med pessimistisk på og hold foran titsa. Tits uten arket henvendes til kontroll til meg på PM. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg tar meg av dobbeltkontroll. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg ville heller pålagt henne kvalitetskontroll ved oppmøte enn kontroll ved hjelp av bilder. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Dette må være det mest spennende som har hendt på lenge! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2017 Nå venter jeg bare på at darkness| skal ta i mot utfordringa. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Hadde eg hatt litt større pupper så skulle eg postet eg også ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Tror det holder å si Darkness| foran speilet så dukker hun bare opp i tråden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2017 Tror det holder å si Darkness| foran speilet så dukker hun bare opp i tråden. Skjermbilde.GIF Jeg må innrømme jeg skreiv hennes brukernavn fordi jeg så hu var i tråden og jeg ville provosere frem en reaksjon.Dessverre stakk hu tydeligvis igjen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå