Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Also: Nå er jeg ikke lenger barnevakt for dere. Ingen vits i å spørre meg etter medlemstittel lenger.

Velkommen skal du være blant oss mere mortals!

Takker og bukker

Also: Nå er jeg ikke lenger barnevakt for dere. Ingen vits i å spørre meg etter medlemstittel lenger.

Ja, men da trenger vi ik ke deg lengre.

:p

:cry:

Har du et ca. antall på hvor mange ganger du er blitt spurt om medlemstittel?

Noen kommentar om hvorfor du er blitt nedgradert til en simpel forumveileder?

Og sist, et vennelig Fuck You!!! for at jeg ikke fikk medlemstittel når jeg spurte om muligheten.

Har ikke peil på hvor mange ganger. Ikke giddi å telle.

Jeg ba om å bli frisatt fra moderatorstillingen. Har omtrent ikke rørt modverktøyene på flere måneder. Null motivasjon. Prøvde å se om motivasjonen kom tilbake, men så ikke ut til å bedre seg, så da gav jeg meg heller.

Fuck you too. ;)

Jeg kunne aldri tenkt med å være ansvarlig for moderering av Sosialt-forumet. Faens mas, evige intriger på PM, og rapporter opp og i mente om ting som en person syns er ille mens andre driter i.

Holder med deg der. Det kan bli litt mye til tider.

Jeg kunne aldri tenkt med å være ansvarlig for moderering av Sosialt-forumet. Faens mas, evige intriger på PM, og rapporter opp og i mente om ting som en person syns er ille mens andre driter i.

Er det noe særlig til intriger lenger? Mulig jeg er blind.

Heldigvis blitt mye bedre.

Jeg bestod oppkjøringa!!!! :D faen så mange kilo lettere jeg er, var så nervøs og redd for å stryke... Føles fantastisk ut. Hadde vistnok strykehjernet også. Men jeg likte sensoren min kjempegodt! Positive tilbakemeldinger og ingenting som skulle tilsi jeg skulle stryke!

Gratulerer!

Pakken er kommet frem!

Nå skal jeg endelig finne ut av hvordan sjokolade og kaviar smaker etter litt over 2 måneder på havet.

Tipper kaviaren smaker litt... fishy. :cool:

Installerte Tinder på pur faen på søndag. Har allerede fått rundt 20 matches. Hva nå?

%C2%BFPor-qu%C3%A9-fumas-m%C3%A1s-cuando

Knull dem eller date dem.

Savner dere litt drama? ;)

Nei.

Skal vi gjennoppta diskusjonen om jeg er en vulgær tøs eller ikke, damer? ;)

Gjerne. Vulgære tøser er de beste! :D

Ok, nå trenger vi bare ei til, så dere kan kjempe om tittelen "DNFK's løseste jente" og stadig overgå hverandre :fun:

Hvorfor nøye oss med bare to?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...