Skjelvgråt Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Also: Nå er jeg ikke lenger barnevakt for dere. Ingen vits i å spørre meg etter medlemstittel lenger.Velkommen skal du være blant oss mere mortals! Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 (endret) Also: Nå er jeg ikke lenger barnevakt for dere. Ingen vits i å spørre meg etter medlemstittel lenger.Ja, men da trenger vi ik ke deg lengre. Endret 24. januar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Urte-teHahaha! Blir som å foreslå plaster til et brukket bein. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Also: Nå er jeg ikke lenger barnevakt for dere. Ingen vits i å spørre meg etter medlemstittel lenger. Har du et ca. antall på hvor mange ganger du er blitt spurt om medlemstittel? Noen kommentar om hvorfor du er blitt nedgradert til en simpel forumveileder? Og sist, et vennelig Fuck You!!! for at jeg ikke fikk medlemstittel når jeg spurte om muligheten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg kunne aldri tenkt med å være ansvarlig for moderering av Sosialt-forumet. Faens mas, evige intriger på PM, og rapporter opp og i mente om ting som en person syns er ille mens andre driter i. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Bytex, si til mordi at jeg er ledig i kveld. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg kunne aldri tenkt med å være ansvarlig for moderering av Sosialt-forumet. Faens mas, evige intriger på PM, og rapporter opp og i mente om ting som en person syns er ille mens andre driter i.Er det noe særlig til intriger lenger? Mulig jeg er blind. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Sosialt er uendelig mye større enn DNFK 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Also: Nå er jeg ikke lenger barnevakt for dere. Ingen vits i å spørre meg etter medlemstittel lenger. Det går opp og ned her i verden. Synes du kunne fått smykket deg med en alternativ tittel, da. Forumveileder er litt kjedelig, er det ikke? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Bytex, si til mordi at jeg er ledig i kveld. Skulle hilse og si sorry, men L4r5 er allerede booket Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 (endret) Jeg bestod oppkjøringa!!!! faen så mange kilo lettere jeg er, var så nervøs og redd for å stryke... Føles fantastisk ut. Hadde vistnok strykehjernet også. Men jeg likte sensoren min kjempegodt! Positive tilbakemeldinger og ingenting som skulle tilsi jeg skulle stryke! Endret 24. januar 2017 av Quakecry Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg bestod oppkjøringa!!!! faen Så mange kilo lettere jeg er, var så nervøs og redd for å stryke... Føles fantastisk ut. Hadde vistnok strykehjernet også. Men jeg likte sensoren min kjempegodt! Positive tilbakemeldinger og ingenting som skulle tilsi jeg skulle stryke! Gratulerer! Første kjøreturen alene er veldig rar, var der selv for 8-ish måneder siden :-) "Alle" trafikkstasjoner har noen som går under det navnet. Sannheten er at strykprosenten er ganske lik. Strykejernet er en dårlig unnskyldning for å ha strøket. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 "Strykejernet" har jeg hørt om siden jeg fikk lappen for 20 år siden...alle har visst en sånn. Evt er det bare ei ræva unnskyldning for sine egne elendige trafikkegenskaper. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 (endret) Hadde strykejernet som sensor selv. Hu strøyk ene søstra mi, og er beryktet her for å være kjempestreng, så jeg var forberedt på å stryke selv, men gikk jo bra. e: Also; grats, Quakecry! Endret 24. januar 2017 av Datasmurf Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 (endret) Takk folkens! Før førerprøven når jeg så sensoren så tenkte jeg 'hm er hun strykhjernet jeg har hørt om?' men hilste ordentlig, snakket vanlig, og hun var en veldig hyggelig person som jeg følte meg trygg og komfortabel med. Så kjørte nå jeg og gjorde som jeg alltid gjør samt kommenterte feil. Fucka det der kontrollspørsmålet litt til eller helt men det ble det ikke lagt noen vekt på. Tilbakemeldingen var: ''Kjøremåten er sikker og fører til god trafikkavvikling. For det meste god fartstilpassing f. Eks fartsgrense på landevei og i boligområder. Til tider god trafikktilpassing f.eks utnyttelse av luker og god plan inn mot kryss og rundkjøringer'' Så jeg er jo ikke perfekt på noen måte, ei en god sjåfør. Noe som sannsynligvis vil ta en god stund, er jo nå øvinga ordentlig begynner. Er enig i at strykhjernet er bare tull, er du snill og grei mot sensoren å kjører så bra du kan samt husker vikeplikt vil det nok ende bra. Var kjørelærern som etterpå sa til meg jeg hadde fått strykhjernet haha Begynte på førerkortet i september i fjor og nå har jeg det endelig. Må bare kjøre sikkert så jeg ikke mister det. Den nervøsiteten jeg har følt på i det siste vil jeg ikke føle igjen Endret 24. januar 2017 av Quakecry Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Å ha god trafikktilpassing hvor du utnytter luker allerede på oppkjøring må sies å være veldig bra. Veldig mange sliter jo med sånt hele livet, uansett hvor lenge de har kjørt bil. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Pakken er kommet frem! Nå skal jeg endelig finne ut av hvordan sjokolade og kaviar smaker etter litt over 2 måneder på havet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Sannsynligvis...merkelig. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Var til dyrlege med ene katta i dag. Jeg og dama blei enige om at den nye veterinæren var den peneste dama vi noen gang har sett Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg bestod oppkjøringa!!!! faen så mange kilo lettere jeg er, var så nervøs og redd for å stryke... Føles fantastisk ut. Hadde vistnok strykehjernet også. Men jeg likte sensoren min kjempegodt! Positive tilbakemeldinger og ingenting som skulle tilsi jeg skulle stryke! Gratulerer så meget! Det er en frihet som er ganske så awesome og som man tar litt for gitt etter x antall år med lappen. Kjør med måte og ta hensyn og sist men ikke minst, ikke la deg påvirke av andres dårlig adferd i trafikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå