Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Also: Nå er jeg ikke lenger barnevakt for dere. Ingen vits i å spørre meg etter medlemstittel lenger.

Har du et ca. antall på hvor mange ganger du er blitt spurt om medlemstittel?

Noen kommentar om hvorfor du er blitt nedgradert til en simpel forumveileder?

Og sist, et vennelig Fuck You!!! for at jeg ikke fikk medlemstittel når jeg spurte om muligheten.

Lenke til kommentar

Jeg kunne aldri tenkt med å være ansvarlig for moderering av Sosialt-forumet. Faens mas, evige intriger på PM, og rapporter opp og i mente om ting som en person syns er ille mens andre driter i.

Er det noe særlig til intriger lenger? Mulig jeg er blind.
Lenke til kommentar

Jeg bestod oppkjøringa!!!! :D faen så mange kilo lettere jeg er, var så nervøs og redd for å stryke... Føles fantastisk ut. Hadde vistnok strykehjernet også. Men jeg likte sensoren min kjempegodt! Positive tilbakemeldinger og ingenting som skulle tilsi jeg skulle stryke!

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Jeg bestod oppkjøringa!!!! :D faen Så mange kilo lettere jeg er, var så nervøs og redd for å stryke... Føles fantastisk ut. Hadde vistnok strykehjernet også. Men jeg likte sensoren min kjempegodt! Positive tilbakemeldinger og ingenting som skulle tilsi jeg skulle stryke!

Gratulerer! Første kjøreturen alene er veldig rar, var der selv for 8-ish måneder siden :-)

"Alle" trafikkstasjoner har noen som går under det navnet. Sannheten er at strykprosenten er ganske lik. Strykejernet er en dårlig unnskyldning for å ha strøket.

Lenke til kommentar

Takk folkens! Før førerprøven når jeg så sensoren så tenkte jeg 'hm er hun strykhjernet jeg har hørt om?' men hilste ordentlig, snakket vanlig, og hun var en veldig hyggelig person som jeg følte meg trygg og komfortabel med. Så kjørte nå jeg og gjorde som jeg alltid gjør samt kommenterte feil. Fucka det der kontrollspørsmålet litt til eller helt men det ble det ikke lagt noen vekt på. Tilbakemeldingen var:

''Kjøremåten er sikker og fører til god trafikkavvikling.

For det meste god fartstilpassing f. Eks fartsgrense på landevei og i boligområder.

Til tider god trafikktilpassing f.eks utnyttelse av luker og god plan inn mot kryss og rundkjøringer''

Så jeg er jo ikke perfekt på noen måte, ei en god sjåfør. Noe som sannsynligvis vil ta en god stund, er jo nå øvinga ordentlig begynner. Er enig i at strykhjernet er bare tull, er du snill og grei mot sensoren å kjører så bra du kan samt husker vikeplikt vil det nok ende bra. Var kjørelærern som etterpå sa til meg jeg hadde fått strykhjernet haha :p

Begynte på førerkortet i september i fjor og nå har jeg det endelig. Må bare kjøre sikkert så jeg ikke mister det. Den nervøsiteten jeg har følt på i det siste vil jeg ikke føle igjen :D

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Jeg bestod oppkjøringa!!!! :D faen så mange kilo lettere jeg er, var så nervøs og redd for å stryke... Føles fantastisk ut. Hadde vistnok strykehjernet også. Men jeg likte sensoren min kjempegodt! Positive tilbakemeldinger og ingenting som skulle tilsi jeg skulle stryke!

Gratulerer så meget!

Det er en frihet som er ganske så awesome og som man tar litt for gitt etter x antall år med lappen. Kjør med måte og ta hensyn og sist men ikke minst, ikke la deg påvirke av andres dårlig adferd i trafikken. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...