Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dr Jones spytter ikke i glasset

Jeg vil ikke gjøre skam på slekta.

EDIT: Dere vet hva jeg skrev før, har hatt en lang samtale om jeg vil ha unge. Ja, hus til salgs i nord, må selges fort!

Vel, jeg har sett hennes lyst til å få unge, jeg vil ikke overføre min mentale helse til noen andre, så jeg vil unngå det. Kanskje jeg skal kutte av meg balla. (fjerne sædledere).

Edit2: Slapp av, hun ble straffepult.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Au.

Ler like mye hver gang jeg ser den. Skulle hatt med hele filmen. Russisk bussjåfør som sovner bak rattet. Trynet hans når han oppdager at han står i en midtrabatt er ubetalelig.

Sleng over headsettet tar intervjuer

Come again? That made no sense.

-----

In other news: Prøver å bli full, men får det ikke til. Tror jeg må finne sterkere lut.

Lenke til kommentar

Det er så utrolig mye bra saker som blir gitt bort på Finn! Var på Holmenkollen i dag å henta meg en gratis kontorstol som var ett år gammelt og kosta over 5k ny, fordi han som hadde den hadde kjøpt en ny og bedre.

Ble en liten kjøretur, men tenk å gi bort en så fin og dyr stol. 

Skal møblere hele leiligheten min når jeg flytter snart med gratis stuff.

Lenke til kommentar

Au.

Ler like mye hver gang jeg ser den. Skulle hatt med hele filmen. Russisk bussjåfør som sovner bak rattet. Trynet hans når han oppdager at han står i en midtrabatt er ubetalelig.

Sleng over headsettet tar intervjuer

Come again? That made no sense.

-----

In other news: Prøver å bli full, men får det ikke til. Tror jeg må finne sterkere lut.

Link til hele? Enig at det er en morsom gif hahah.
Lenke til kommentar

dette er helt utrolig cringey

*video fjernet*

Å herregud, han er jo bare vanskelig for å være vanskelig. Ødelegger hele forelesninga for andre, ikke bare ved å forstyrre. Men ved å ødelegge hele opplegget til foreleseren.

Kjenner det bobler av sinne bare av å se på han. Jeg hadde ikke klart å bare sitte der og ikke si eller gjøre noe. Hadde nok ryki på bøter og fengselstid.

Folk som forstyrrer så mye som det der er grunnen til at jeg er utestengt fra Sandvika Kino for alltid.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...