Need44speed Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 hva er det her forno Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 fiks? det er ikke ødelagt Så du har godkjent at brukernavnet ditt er "kuksuger 2000" ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Dr Jones spytter ikke i glasset Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) nei det er General lil thugga Bork Laser 2003 har lyst til å bytte til noe annet tho men får ikke lov av moderatorene edit - rettelse Endret 18. januar 2017 av General lil thugga Bork Laser 2003 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) kan vi begynne å poste cringe videoer her helst norske cringe videoer Endret 18. januar 2017 av General lil thugga Bork Laser 2003 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 dette er helt utrolig cringey Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) Dr Jones spytter ikke i glassetJeg vil ikke gjøre skam på slekta. EDIT: Dere vet hva jeg skrev før, har hatt en lang samtale om jeg vil ha unge. Ja, hus til salgs i nord, må selges fort! Vel, jeg har sett hennes lyst til å få unge, jeg vil ikke overføre min mentale helse til noen andre, så jeg vil unngå det. Kanskje jeg skal kutte av meg balla. (fjerne sædledere). Edit2: Slapp av, hun ble straffepult. Endret 19. januar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Og nettopp derfor er det beltepåbud i busser i Norge nå. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Ikke i sånne busser som den der. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Det er vel et par busser som rett og slett har blåst av veien i nord norge. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Bruker belte men sitter ofte folk bak som ikke bruekr det, så alt går til helvete uansett Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Sleng over headsettet tar intervjuer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 Au. Ler like mye hver gang jeg ser den. Skulle hatt med hele filmen. Russisk bussjåfør som sovner bak rattet. Trynet hans når han oppdager at han står i en midtrabatt er ubetalelig. Sleng over headsettet tar intervjuer Come again? That made no sense. ----- In other news: Prøver å bli full, men får det ikke til. Tror jeg må finne sterkere lut. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Det er så utrolig mye bra saker som blir gitt bort på Finn! Var på Holmenkollen i dag å henta meg en gratis kontorstol som var ett år gammelt og kosta over 5k ny, fordi han som hadde den hadde kjøpt en ny og bedre. Ble en liten kjøretur, men tenk å gi bort en så fin og dyr stol. Skal møblere hele leiligheten min når jeg flytter snart med gratis stuff. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Au. Ler like mye hver gang jeg ser den. Skulle hatt med hele filmen. Russisk bussjåfør som sovner bak rattet. Trynet hans når han oppdager at han står i en midtrabatt er ubetalelig.Sleng over headsettet tar intervjuerCome again? That made no sense. ----- In other news: Prøver å bli full, men får det ikke til. Tror jeg må finne sterkere lut. Link til hele? Enig at det er en morsom gif hahah. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Link til hele? Hvis det var til meg? De vil jo at vi skal spre, men vet ikke om det er tillat å linke her. De som skjønte den, kan sende PM. hvis de selv er interessert vel og merke(må vise at de vet hva det gjelder). Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 dette er helt utrolig cringey *video fjernet* Å herregud, han er jo bare vanskelig for å være vanskelig. Ødelegger hele forelesninga for andre, ikke bare ved å forstyrre. Men ved å ødelegge hele opplegget til foreleseren. Kjenner det bobler av sinne bare av å se på han. Jeg hadde ikke klart å bare sitte der og ikke si eller gjøre noe. Hadde nok ryki på bøter og fengselstid. Folk som forstyrrer så mye som det der er grunnen til at jeg er utestengt fra Sandvika Kino for alltid. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Noen tror visst sånt er "humor" og "cringey lolzzz" Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Link til hele? Hvis det var til meg? De vil jo at vi skal spre, men vet ikke om det er tillat å linke her. De som skjønte den, kan sende PM. hvis de selv er interessert vel og merke(må vise at de vet hva det gjelder). Nei jeg mente den med bussen:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå