Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Moren min sendte meg en pakke i November, som liksom skulle komme frem til Jul. Hun gikk bare på postkontoret og postet den. Mest sannsynlig har den da blitt sendt med båt. Den nyeste sporingen er at den forlot Amsterdam den 23. November. I følge flere forskjellige kilder tar det rundt 3 måneder å sende noe med båt fra Norge til sør-øst Asia. I den pakken er det sjokolade og kaviar. Lurer på hvordan det smaker etter en slik reise. Kaviaren ligger i tube, og det er mye sukker i sjokolade, så det kan hende det fremdeles er godt. Blir spennende å finne ut av! Bestilte en bok fra Hong Kong og det tok 3 mnd ja....er det ikke slutt med post-per-sjøveien nå ? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 https://www.youtube.com/watch?v=9Pbdbha3wYg Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 (endret) Skal prøve meg på teorien for 2 gang imorgen. Sist gang før jul hadde jeg 14 feil, og hadde ei ikke klart å bestå på teoritentamen, og hadde også der like mange feil circa. Men nå har jeg bestått 5 ganger på den på rad siden igår, samt bestått 2 ganger på teoriappen (annen teori øvingsapp) i tillegg til en gang på en random teoritest. Har jo også bestått noen andre ganger før dette på teoritentamen, så nå håper jeg sjangsene mine har økt betraktelig. Må bare ta meg god tid på hvert spørsmål, lese, tenke over det, tenke logisk. Er jo bare 2 uker ekstra en må vente, og såklart vil en ha trygge bilister i trafikken - Men det skal bli godt å bli ferdig med den der teorien en dag..Vil da tro jeg også må klare det med tanke på hvor mange idioter som faktisk har lappen. Får håpe jeg kommer til dere med gode nyheter imorgen, men samtidig kan det jo hende jeg kommer med skuffende nyheter. Endret 17. januar 2017 av Quakecry Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Mange idioter har lappen, derfor bør jeg og få? Solid argument. Men lykke til. 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Mange idioter har lappen, derfor bør jeg og få? Solid argument. Men lykke til. Haha, kan se at det hørtes slik ut. Ikke ment sånn såklart. Men takk! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Au. http://www.tv2.no/nyheter/8867724/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2017 Note to self: Ikke bruk Lithium-ion-batterier i kroppsnære dupeditter. 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) Kan dere lukte det? *veiver eimen av beicõn lukt mot DNFK* EDIT: Beklager, dobbeltpost. Trodde de skulle merge sammen. Endret 18. januar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Skal prøve meg på teorien for 2 gang imorgen. Sist gang før jul hadde jeg 14 feil, og hadde ei ikke klart å bestå på teoritentamen, og hadde også der like mange feil circa. Men nå har jeg bestått 5 ganger på den på rad siden igår, samt bestått 2 ganger på teoriappen (annen teori øvingsapp) i tillegg til en gang på en random teoritest. Har jo også bestått noen andre ganger før dette på teoritentamen, så nå håper jeg sjangsene mine har økt betraktelig. Må bare ta meg god tid på hvert spørsmål, lese, tenke over det, tenke logisk. Er jo bare 2 uker ekstra en må vente, og såklart vil en ha trygge bilister i trafikken - Men det skal bli godt å bli ferdig med den der teorien en dag..Vil da tro jeg også må klare det med tanke på hvor mange idioter som faktisk har lappen. Får håpe jeg kommer til dere med gode nyheter imorgen, men samtidig kan det jo hende jeg kommer med skuffende nyheter. Bestod med to feil! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Gratulerer, Quakecry! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) Tusen takk! Føles sykt godt. Endelig ferdig med den forhåpentligvis for alltid! En bekymring ute av verden! Endret 18. januar 2017 av Quakecry Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 inb4 "Mann mistet førerkortet etter ẽn dag" Neida, gratulerer! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) Men du skal vel fremdeles ha oppkjøringen før du får lappen? Der kan man jo også stryke masse ganger Endret 18. januar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 inb4 "Mann mistet førerkortet etter ẽn dag" Neida, gratulerer! Har jo enda oppkjøringa igjen å bestå da så får håpe det går bra! Haha nja håper ikke jeg mister det, som denne karen gjorde: https://www.youtube.com/watch?v=mOq5Vfmin-I Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) Men du skal vel fremdeles ha oppkjøringen før du får lappen?Yes. Forhåpentligvis snart som mulig! Får da håpe jeg ikke stryker flere ganger. Skummelt det der. Kommer vell til å være et nervevrak. Endret 18. januar 2017 av Quakecry Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Skulle ønske at Anton Maiden ikke ble deprimert og tok selvmord i 2003. Jeg kunne tenkt meg flere tolkninger av Iron Maiden … Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå