Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom en halv-meter med snø i natt, så nå skal jeg ut og måke snø :love:​. Skal bli godt å få svetta litt.

Trivelig med snø. Men akkurat nå er jeg bare glad jeg slipper å måke he he

Ferdig å måke nå. Føles utrolig godt ut, spesielt når en gjør det manuelt og ikke med snøfreser.

Lenke til kommentar

Jeg spør her siden syntes at det er unødvendig å opprette en ny tråd for dette. Hvis du ser på finn.no, så er det mange såkalte "gullnummer" ute på markedet. Noen gullnummer er til salgs for 230.000,- (!!!), mens andre nummer er til salgs for kanskje ca. 5.000,-. Er det i det hele tatt noen som gidder å betale over 200.000,- for et telefonnummer? Er det virkelig et marked for dette? Bare se på denne linken så ser dere at det er sykt man kan få slike summer for telefonnummer, mener da jeg. 

Lenke til kommentar

Moren min sendte meg en pakke i November, som liksom skulle komme frem til Jul. Hun gikk bare på postkontoret og postet den. Mest sannsynlig har den da blitt sendt med båt. Den nyeste sporingen er at den forlot Amsterdam den 23. November. I følge flere forskjellige kilder tar det rundt 3 måneder å sende noe med båt fra Norge til sør-øst Asia.

I den pakken er det sjokolade og kaviar. Lurer på hvordan det smaker etter en slik reise. Kaviaren ligger i tube, og det er mye sukker i sjokolade, så det kan hende det fremdeles er godt. Blir spennende å finne ut av!

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Brunost er faktisk skikkelig godt. Gikk ikke opp for meg hvor bra mange brunostvarianter egentlig er før jeg ble 25 år. Har ingen planer om Praha nå, men hvem veit. Sånn utover året er det muligens en ny tur til Amsterdam, og Norge på langs planlagt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...