JoseCuervo Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Kom en halv-meter med snø i natt, så nå skal jeg ut og måke snø . Skal bli godt å få svetta litt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 ---Kanskje på tide å kvitte seg med hva du har liggende av eventuellmedisiner? :\ God bedring i allefall Kom en halv-meter med snø i natt, så nå skal jeg ut og måke snø . Skal bli godt å få svetta litt.Halvmeter? Ja skryt nå bare du Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 For det første så tok jeg alt jeg hadde, for det andre så har jeg ikke lengre lov å ha så og så mye medisiner hjemme. Og kommer til å få medisin 2 ganger i uka fra hjemmehjelpen 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Good. Multidose-løsningen kan være en fin ting. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Hva driver han til det? Var på tide å prøve noe nytt. Og det her er saker. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Kom en halv-meter med snø i natt, så nå skal jeg ut og måke snø . Skal bli godt å få svetta litt. Trivelig med snø. Men akkurat nå er jeg bare glad jeg slipper å måke he he Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Hva driver han til det? Var på tide å prøve noe nytt. Og det her er saker. Husk å ikke ta i mot røyk fra fremmede. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Kom en halv-meter med snø i natt, så nå skal jeg ut og måke snø . Skal bli godt å få svetta litt. Trivelig med snø. Men akkurat nå er jeg bare glad jeg slipper å måke he he Ferdig å måke nå. Føles utrolig godt ut, spesielt når en gjør det manuelt og ikke med snøfreser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Hva driver han til det? Var på tide å prøve noe nytt. Og det her er saker. Må du jobbe også eller er det bare hurraturer på byen med løse damer og billig børst? 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Selvsagt må jeg jobbe. Kvinnfolk i Norge er like løse, alkohol er billig som juling. Det er knall. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Jeg spør her siden syntes at det er unødvendig å opprette en ny tråd for dette. Hvis du ser på finn.no, så er det mange såkalte "gullnummer" ute på markedet. Noen gullnummer er til salgs for 230.000,- (!!!), mens andre nummer er til salgs for kanskje ca. 5.000,-. Er det i det hele tatt noen som gidder å betale over 200.000,- for et telefonnummer? Er det virkelig et marked for dette? Bare se på denne linken så ser dere at det er sykt man kan få slike summer for telefonnummer, mener da jeg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Jeg regner med at det er bedrifter som kjøper de dyreste telefonnumrene. Helt klart verdt det, hvis kunden husker nummeret. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Noen av dem var jo ikke særlig spesielle engang. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Moren min sendte meg en pakke i November, som liksom skulle komme frem til Jul. Hun gikk bare på postkontoret og postet den. Mest sannsynlig har den da blitt sendt med båt. Den nyeste sporingen er at den forlot Amsterdam den 23. November. I følge flere forskjellige kilder tar det rundt 3 måneder å sende noe med båt fra Norge til sør-øst Asia. I den pakken er det sjokolade og kaviar. Lurer på hvordan det smaker etter en slik reise. Kaviaren ligger i tube, og det er mye sukker i sjokolade, så det kan hende det fremdeles er godt. Blir spennende å finne ut av! Endret 15. januar 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Hvordan er livet i norge? Kommer kanskje hjem en tur til sommeren. Men spørsmålet er om eg gidder å reise helt hjem til nord norge. Eller om eg bare reiser til oslo og har det morro der istedet Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Livet i Norge er kaldt. Freser en jobbtur til Amsterdam noen dager, men jammen er det ikke surt og kaldt der óg :---D Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Si ifra om noen skal til praha. Er en del ting eg savner fra norge. Brunost og smash feks Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Brunost er faktisk skikkelig godt. Gikk ikke opp for meg hvor bra mange brunostvarianter egentlig er før jeg ble 25 år. Har ingen planer om Praha nå, men hvem veit. Sånn utover året er det muligens en ny tur til Amsterdam, og Norge på langs planlagt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Ostehøvelen ble oppfunnet av Thor Bjørklund i 1925. Det visste jeg ikke før jeg sjekket nå.Hadde hørt det var en Norsk oppfinnelse da. Endret 16. januar 2017 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Gutt : "Eg liker litt sånn eldre menn......." Sotrapedoen : "Å ja , gjør du det du ?!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå