Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Våkna i natt 03.32 av noe som minnet om et velretta slag i venstre øye. Dama hadde vært på do, og når hun la seg igjen hadde hun klart å plante albuen i øyet mitt. Vel, hun er ikke særlig sterk, men ga henne 10 av 10 for den. Såg helt klart stjerner etter episoden og kan tenke meg at jeg får et blått øye. Etter litt "trøst" sovnet vi begge fredelig igjen. Tror ikke jeg trenger terapi.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha. Blei faktisk ikke vondt i dag, men dama har hatt en litt fæl dag på jobb sier hun. Sa hun ikke skulle tenke på det og heller mimre tilbake til den gangen da hun sparka meg i kjeven når jeg hadde betennelse i rota på en tann. Det foregikk sex og vi skulle skifte stilling og hun heiv seg rundt og planta foten i kjeven min. Det var vondt det.

Lenke til kommentar

Ah endelig sne og hvitt utenfor. Et fint syn, ikke sant datasmurf? :tease:

Fikset det du skrev så det er up to smurf standards

Sne: Check

Rekke-tunge-smiley: Check

Rabbel om en død musikkstjerne som tilfeldigvis var hans største idol: Not check

Nevne Trondhjem: Not check

• Liker 3
Lenke til kommentar

Tok en haug med piller og alkohol. Fikk i meg 6 g efexor. Som da resulterte i serotonin syndrome. Ved ett punkt hadde jeg blodtrykk på 110/160 og da ble det bestemt at om feberen min gikk opp til 38,7(normalt ved 39, men siden så høyt blodtrykk) så måtte jeg flyttes rett over til hjerteavdelingen for jeg sto i fare for hjertesvikt. Men feberen min gikk heldigvis ikke høyere enn 38,4

"Etter at undertegnede har gått fra pas i AKM , får pasienten noe som er tolket som et stort

angstanfall med hyperventilasjon, og som gråt. Blir tilsett av andre leger i vaktteamet og får da

Stesolid intravenøst for å kuppere dette. Uheldig med tanke på hva hun har inntatt, men

absolutt nødvendig gitt denne voldsomme reaksjonen hennes."

Endret av Overmoden2.0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...