Sexylubb1 Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Ser ikke noe absurd eller morsomt i blind vold utført av "tøffinger" på gata.. Det var ikke den delen jeg tenkte på... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Åh herrejemini hvor var den "ignorer bruker" knappen igjen? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Det hamrer og smeller og banker og borerJeg faar ikke sove for naboen - han bygger seg hushan bygger seg hus Hva er det han skal med et så digert husdet er dobbelt så stort som vanlige folk harhan er gær'n han er gær'nOoo den jævla naboen Jeg hater huset til naboen minhan er så fisefinOoo skulle gjerne skyte'njeg hater synet av naboen minåjaDe skriker de gaper de maser og grinerde avler jo unger som en farm med kaninerjeg blir gær'n av den jaevla naboenSnørra renner og ingen har tennerskulle tru det var innavl hele slitne gjengenjeg blir gær'n av den jaevla naboenOoo den jævla naboen jeg hater unga til naboen minde er noen grisete svinOoo skulle gjerne skyte demjeg hater synet av naboen minåja Mazda og Datsun og Volvo og Opelingenting holder for typer som hanhan må ha mersje han skal ha mersjeHva er det han skal med en så diger bilden bruker jo tiliter bensin pr milden jævla naboen å naboenOoo den jævla naboen jeg hater bilen til naboen minhan er så fisefinOoo skulle gjerne skyte'njeg hater synet av naboen minåjaOoo den jævla naboenjeg hater huset til naboen min han er så fisefinOoo skulle gjerne skyte'njeg hater synet av naboen min åjaOoo den jævla naboenjeg hater unga til naboen minde er noen grisete svinOoo skulle gjerne skyte demjeg hater synet av naboen minåja! Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) ae ligg i 120 pae vei til droemmeland *nynner* Endret 6. januar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Det snør, det snør. Tiddelibom. Jeg tror jeg dør. Tiddelibom. Jeg vekk fra dette møkkavær. Tiddelibom og huttemegtu. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 °º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨ ¨°º¤ø„ AC/DC „ø¤º°¨ If you agree ¸„ø¤º°¨RULEZ!!!“°º¤ø„¸copy and paste You say hannah montana, i say AC\DC you say owl city, i say Deep Purpleyou say jonas brothers, i say The Rolling Stonesyou say justin bieber, i say The Beatlesyou say taylor swift, i say guns & roses. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Lars hjelp meg..jeg finner ikke ignore-funksjonen..makan til spam. Endret 6. januar 2017 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Ser ut som funksjonen er fjernet.Hm? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Lars hjelp meg..jeg finner ikke ignore-funksjonen..makan til spam.Sitter på toget nå. Skal heller komme tilbake til deg når jeg er hjemme. Skjønt det tar noen timer enda. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Typisk. Det kommer vakker snø som ligger noen dager, et par minus, så kommer mildvær og regn. Det er det eneste jeg missliker med Norge. Fikk noen timer med Kyosho Blizzard da, så jeg er egentlig happy for en stund. Endret 6. januar 2017 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Har ikke sett noen ignoreringsfunksjon på flere år. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Nei den har blitt mystisk vis blitt borte. Trist :\ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Fikk et par PM som burde gjøre susen. Det ligger på Kontrollpanelet til brukeren din. Endret 6. januar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Norwegian flyene omdirigert til Miami. Fornuftig. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) Endret 7. januar 2017 av Dr. Jones 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 http://image.prntscr.com/image/3691ead072094078b9207dcdc9437972.pngUfattelig teit plassering av den funksjonen, burde komme opp når du åpner brukerprofilen til en bruker. Men men..takk for info 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Evt. ligget under det eventuelle profilbildet, for direkte ignorering. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå