Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Og ellers da?

Bilde med kniven er fra Resident evil 7 skrekken er til bake den 24 januar 2017 i VR,  :green: å bilde 2 det var en grunn til jeg la det inn da er claire redfild fra Resident evil 2, for jeg leste att det er med av demo av Resident evil 2  i Resident evil 7 da, for da jeg så det her gikk et ønske oppfylt da. :grin:  23 dager Resident evil 7 kommer ut, jeg testet demo av spillet i vr det var helt jevla rått delux :thumbs:  :thumbs: Har det helt topp.

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Fire Vietnam-veteraner er på rømmen fra militæret etter å ha rømt fra høyrisikofengselet de satt fengslet i, etter å ha blitt uskyldig dømt for en forbrytelse de ikke hadde begått. På rømmen i Los Angeles livnærer de seg som leiesoldater. Hvis du har et problem som ingen andre kan hjelpe deg med. Hvis du kan finne dem. Kan du leie 

2000px-A-Team-Logo.svg.png

Lenke til kommentar

Update: Etter en tur på legevakta viser det seg at forkjølelsen jeg hadde har gått over i en kraftig lungebetennelse. Er blitt satt på penicillin-kur.

God bedring L4r5. så du har fått en hestekur da i antibiotika, lykke til med den,   :)

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...