€uropa Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Det høres ut som jeg og bagasjen din har noe til felles. Vi er begge forever alone. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Så jævlig lite i form. Hoster så jeg spyr. Frysetokter og hetetokter om hverandre. I tillegg flyr jeg på dass og driter vann med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Drit i en kopp og resirkuler vannet. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Høres helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Drit i en kopp og resirkuler vannet. Ok, men bare om du kommer og drikker det. Høres helt fantastisk ut. Heldigvis bedre enn i går. Gårsdagen besto i å sove og ikke stort annet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Sile det mellom tennene da..hvis det er noen klumper igjen. Kan vel brukte en te-sikt også. Endret 2. januar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Nei, no har eg overlevd til fylte 28. Det er eigentleg ikkje særleg imponerande, for eg lever eit nokså trygt liv. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Ok. Og ellers da? Bilde med kniven er fra Resident evil 7 skrekken er til bake den 24 januar 2017 i VR, å bilde 2 det var en grunn til jeg la det inn da er claire redfild fra Resident evil 2, for jeg leste att det er med av demo av Resident evil 2 i Resident evil 7 da, for da jeg så det her gikk et ønske oppfylt da. 23 dager Resident evil 7 kommer ut, jeg testet demo av spillet i vr det var helt jevla rått delux Har det helt topp. Endret 2. januar 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Fire Vietnam-veteraner er på rømmen fra militæret etter å ha rømt fra høyrisikofengselet de satt fengslet i, etter å ha blitt uskyldig dømt for en forbrytelse de ikke hadde begått. På rømmen i Los Angeles livnærer de seg som leiesoldater. Hvis du har et problem som ingen andre kan hjelpe deg med. Hvis du kan finne dem. Kan du leie Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Hvorfor unignoret jeg han her egentlig.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Drit i en kopp og resirkuler vannet. Ok, men bare om du kommer og drikker det. Høres helt fantastisk ut. Heldigvis bedre enn i går. Gårsdagen besto i å sove og ikke stort annet. Ta på deg en varm genser da hoster du mindre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Hvorfor unignoret jeg han her egentlig.. Jau, du kan så si. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2017 Ta på deg en varm genser da hoster du mindre. Men hvis ikke jeg hoster så får jeg heller ikke opp faenskapet. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Men hvis ikke jeg hoster så får jeg heller ikke opp faenskapet. Svelg, da. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Men hvis ikke jeg hoster så får jeg heller ikke opp faenskapet. Svelg, da. Det er slim han mener trur jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2017 Update: Etter en tur på legevakta viser det seg at forkjølelsen jeg hadde har gått over i en kraftig lungebetennelse. Er blitt satt på penicillin-kur. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Update: Etter en tur på legevakta viser det seg at forkjølelsen jeg hadde har gått over i en kraftig lungebetennelse. Er blitt satt på penicillin-kur. God bedring L4r5. så du har fått en hestekur da i antibiotika, lykke til med den, Endret 3. januar 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå