Ssnerk Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Dra på KDW, dra rett opp i sjette (sjuende) etasje. Bli der under hele oppholdet. Beste stedet jeg har vært. Det var der jeg oppholdt meg når jeg var i Berlin. Maaaaat. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Dra på KDW, dra rett opp i sjette (sjuende) etasje. Bli der under hele oppholdet. Beste stedet jeg har vært. Skal nok dit ja. Tenkte frokost der minst en dag. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Beste serien. Knock knock. Hvem der? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 Hvem der?Fuck off! Fuck off who? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 4-5 dager. Men det er et par uker til fortsatt da.Ingen meetup på KitKat Club med andre ord. Jeg spionerer bare.Spioner i vei.Det tror jeg ikke hadde vært aktuelt uansett Var ikke heeeeelt seriøst ment heller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Var innom KDW igjen i dag. Stoppa i femte (sjette) etasje i dag, pappa var veldig nære å kjøpe de nye hodetelefonene fra Bang & Olufsen, samt sikla veldig på noen lokomotiv fra Märklin, men prisen stoppa ham på begge. Han følte ikke at han hadde 500 euro til hodetelefoner, eller 300 euro til et lokomotiv han ikke får brukt, siden toget fra barndommen ligger pakket ned i plastdunker på loftet. Selv hadde jeg veldig lyst til å kjøpe en diecast-modell av en sort Lamborghini Countach, men jeg følte ikke at jeg hadde 350 euro å bruke på en bil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 Halevind er <3. Kommer nesten en halvtime tidligere frem i føkge kapteinen. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Var innom KDW igjen i dag. Stoppa i femte (sjette) etasje i dag, pappa var veldig nære å kjøpe de nye hodetelefonene fra Bang & Olufsen, samt sikla veldig på noen lokomotiv fra Märklin, men prisen stoppa ham på begge. Han følte ikke at han hadde 500 euro til hodetelefoner, eller 300 euro til et lokomotiv han ikke får brukt, siden toget fra barndommen ligger pakket ned i plastdunker på loftet. Selv hadde jeg veldig lyst til å kjøpe en diecast-modell av en sort Lamborghini Countach, men jeg følte ikke at jeg hadde 350 euro å bruke på en bil. Joda, det har du. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 350 euro er ikke så mye for en bil Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 En bil er til for å komme seg fra A til B. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 En bil er til for å komme seg fra A til B. På samme måte som sex bare er for å lage barn. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 På samme måte som sex bare er for å lage barn. I denne sammenhengen blir det vel mer "fapp"...? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Omg forumkafeen finnes ennå! <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Var innom KDW igjen i dag. Stoppa i femte (sjette) etasje i dag, pappa var veldig nære å kjøpe de nye hodetelefonene fra Bang & Olufsen, samt sikla veldig på noen lokomotiv fra Märklin, men prisen stoppa ham på begge. Han følte ikke at han hadde 500 euro til hodetelefoner, eller 300 euro til et lokomotiv han ikke får brukt, siden toget fra barndommen ligger pakket ned i plastdunker på loftet. Selv hadde jeg veldig lyst til å kjøpe en diecast-modell av en sort Lamborghini Countach, men jeg følte ikke at jeg hadde 350 euro å bruke på en bil. Joda, det har du. Nei, ikke på en som ikke kan frakte meg fra a til b. 350 euro er ikke så mye for en bil For en bil som bare kommer til å stå i skapet mitt med andre biler, så er det litt mye. Omg forumkafeen finnes ennå! <3 Så klart, har du vært under en stein, eller? Som om noe slikt forsvinner. Det er bare du som har forsvunnet. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Omg forumkafeen finnes ennå! <3 Så klart, har du vært under en stein, eller? Som om noe slikt forsvinner. Det er bare du som har forsvunnet. Mer eller mindre, ja! Jeg har "gått av radaren" i en stund. Min stille protest mot et advarselspoeng jeg fikk på forumet, som jeg ikke fortjente. Nå kom jeg tilbake og det er plutselig ny tråd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå