Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å bli pappa er min største drøm, gleder meg til det skjer. Gratulerer. :)

Det er ganske så fantastisk. En så lenge er det ikke så mye man kan bidra med annet en å skifte bleier og hjelpe til ellers i huset, men ja, det er som en drøm ^_^ 

Første og Andre Juledag er også overstått.

28. Desember er en helt vanlig onsdag.

Aldri hørt om romjulen?

Word of the day is 'mellandagar', which translates as 'between days', referring to the lazy days between Christmas and New Year's Eve.
Lenke til kommentar

Jeg er glad for at Julen er over, også forresten.

Er du i et land som er flere dager frem i tid eller? Det må du være, for julen er ikke over bare fordi julaften er overstått ...

Det føltes ut som det.

b-real, grattis. Gled deg over tenårene som kommer, jo og alle søvnløse netter fremover.

Dama snakker ganske direkte om unger, da jeg har informert om at jeg skjønner ikke hint. Og fy faen, jeg er ikke gammel nok til å ha en unge, jeg er jo knapt nok "voksen" megselv!

Vi kan jo også legge til hvor motbydelig jeg blir i julen. Det endrer seg nok hvis hjernen min pumper konstant enforfiner og oxytocin for alt ungene gjør.

"Åhhhh, se på de der da!" Har de mistet noe?" "Nei se så søte de er med unger, din kødd"

Please ikke dra ut P-staven med en en leatherman.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

...Og fy faen, jeg er ikke gammel nok til å ha en unge, jeg er jo knapt nok "voksen" megselv!

Ingen er "klar" for det men man får tid til å forberede seg ;)

EDIT: Det er sant ut i fra det jeg har sett hos andre. Jeg hadde tatt på rollen rimelig fort da jeg vil gjerne spre faenskapet mitt videre.

Men så tenker jeg, er det å spre mitt faenskap noe bra for menneskeheten? Alle skal være industralizerte roboter, som følger alt hva en regjering sier de skal. Det er ikke det at jeg er redd for å være far, det er det jeg er redd for hvordan fremtiden blir som kanskje slår meg mest hardt i magen.

"Mamma, hvorfor tilbringer ikke pappa julen med oss?"

Edit: Skal prøve å vri meg litt for mye rundt i senga at hun våkner og at jeg kan kommandere sex.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Grei aften. Besøkte en kompis som var hjemme fra Drammen en tur, så satt og preika skit med ham, dama, mora hans, og stefaren. Helt til jeg fant ut at det var på tide å dra, og da kjørte jeg barna på byen, og dro selv hjem. Skulle gjerne vært med ut, men det passer seg ikke når jeg skal på jobb i morra. Uansett hvor edru jeg holder meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Edit: Skal prøve å vri meg litt for mye rundt i senga at hun våkner og at jeg kan kommandere sex.

Så hun våkner? En god tøs må da tåle å våkne av at nissen er på tur opp i pipa.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...