Datasmurf Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Lol. Fikk du med deg kineserne på vei opp til Prekestolen? Søss kom seg med siste fly fra Værnes til Sola før de ble innstilt, så hu slipper å bruke opp ferien sin på å sitte værfast i trønderland. Selv har jeg brukt kvelden på Idiotkunnskap, Ryktet går, og Joking Hazard, samt flerfoldige utelandske øl (belgisk og USA-amerikansk) og Ramm (lakris- og habanero-dram fra Tønsberg-området) og djevelsk mye latter. Hadde gjerne fortsatt med det og "glemt" at jeg skal på jobb om 9 timer, men den gang ei. Folk gikk hjem. :/ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 https://en.wikipedia.org/wiki/Union_Pacific_Big_Boy https://www.youtube.com/watch?v=k2d4AqcFjMw Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 You need my love baby, oh so badYou're not the only one I've ever hadAnd if I say I want to set you freeDon't you know you'll be in misery They call me (Dr. love)They call me Dr. Love (calling Dr. love)I've got the cure you're thinkin' of (calling Dr. love) And even though I'm full of sinIn the end you'll let me inYou'll let me through, there's nothin' you can doYou need my lovin', don't you know it's true So if you please get on your kneesThere are no bills, there are no feesBaby, I know what your problem isThe first step of the cure is a kiss So call me (Dr. love)They call me Dr. Love (calling Dr. love)I am your doctor of love (calling Dr. love), haaaaaaThey call me (Dr. love), they call me Dr. Love (calling Dr. love)I've got the cure you're thinkin' of (calling Dr. love) Ooh, they call me (Dr. love)I am the doctor of love (calling Dr. love)I've got the cure you're thinkin' of (calling Dr. love)Ooh, they Call me (Dr. love)I am your doctor of love (calling Dr. love)I've got the cure you're thinking of (calling Dr. love), ooh, yeahYeah, they call me (Dr. love)They call me Dr. Love (calling Dr. love)I've got the cure you're thinkin' of (calling Dr. love)Love, love, love, (Dr. love)Love, love, love, love, (calling Dr. love) love Dr. Love(Calling Dr. Love)I've got the cure you're thinkin' (Dr. love)I've got the cure you're thinkin' (calling Dr. love)I've got the cure you're thinkin' of (calling Dr. love)They call me Dr. Love (Dr. love)They call me Dr. Love (calling Dr. love) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Jeez, har vært støkk på Grimstad (Søreide) i flere timer pga det ble brukt flere timer på å fjerne treet i veien. Endelig hjemme. Dette ble seint. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Jeez, har vært støkk på Grimstad (Søreide) i flere timer pga det ble brukt flere timer på å fjerne treet i veien. Endelig hjemme. Dette ble seint. Nå har du gjort det i gjenn Lami. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Haha. Urd tok toppen av et plommetre jeg hadde planlagt å kutte toppen av. Takk Urd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 <3<3<3<3<3<3 Heroin Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) RIP . Endret 27. desember 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2016 Faen ta 2016. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Faen ta 2016. Right, Fuck it, I'm done with 'OMG 2016 was terrible', here's some fucking awesome things that happened, you're welcome, Merry fucking Christmas There's an Ebola Vaccine now Child Mortality - Down across the globe +9% survival rate in pacreatic cancer sufferers Gene responsible for ALS found Volunteers in India planted 50 Million trees in 24 hours Suicide rates down globally The Ozone layer is repairing itself The Rabbinical assembly issued a resolution affirming the rights of trans and non conforming individuals MIND CONTROLLED ROBOT ARMS Leo got dat oscar Wild tigers numbers up FOR THE FIRST TIME IN 100 YEARS Giant Pandas - No longer endangered A solar powered plane did a fucking world trip Global Malaria down by 60% Measels ERADICATED from the Americas 93% of the world's children learned to read and write - the highest percentage IN HUMAN HISTORY China plans to be completely renewable by 2020 and has a global plan for by 2050 Huge global push in renewable energy Norway committed 0 deforestation, 0 Every major grocer and fast food chain in the U.S pledged to use cage free eggs only by 2025 Manatees - No longer endangered Wild Wolves - Back in Europe Wild Salmon spawning in the Connecticut river for the first time since the American revolution Columbian white tailed deer - no longer endangered Green Sea Turtles - NO LONGER FUCKING ENDANGERED Sea World no longer breeding captive killer whales Humpback Whales - NO LONGER ENDANGERED Global aid - up by 7% Americas most generous year EVER in charity and aid China's most generous year EVER in charity and aid at $15 goddamn Billion Yes, some famous fucking people you liked died, and you know what - more of them are gonna go too but take some time to look at the fucking good and beauty in this world, good shit is happening, learn it, support it, be part of it. Merry fucking Christmas 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2016 Vel, for meg har 2016 sugd sure hesteballer. Da driter jeg i resten av verden. Du nevner forresten bare de positive tingene. Er nok av de negative også. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Ja, som alle år. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Kommer til å være like ræva til neste år...og så lenge du lever. Er den holdningen og illusjonen at "alt var så mye bedre før". Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Til neste år skal Skurupu ta meg med på dvergboksing, så 2017 er allerede det beste året i manns minne. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) Jeg spiller vanligvis ikke EDM/ men det føles så riktig og alle farger er så ekstremt fargefulle. Og jeg greier ikke slutte å smile. Jeg er glad for at Julen er over, også forresten. Endret 28. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 <3<3<3<3<3<3 Heroin Det bildet der minnet godt om "could you fucking not?" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Vel, for meg har 2016 sugd sure hesteballer. Da driter jeg i resten av verden. Du nevner forresten bare de positive tingene. Er nok av de negative også. Hvorfor det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) Skjønner ikke hva dere klager på, 2016 har vært et satans awesome år! Endret 12. november 2019 av b-real 6 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Skjønner ikke hva dere klager på, 2016 har vært et satans awesome år! IMG_20161213_113203-01.jpeg Nommin, se på lille! Gratulerer, hadde ikke fått med meg at du var blitt far. Hvor gammel er nurket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå