Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettop. Ikke tåler de ovnen heller.

Knokene mine gjør vondt. Hmmmmm. Jeg er jo ikke i fengsel, fellene har ikke gått av. Haha tenk hvis det er følelser som har stura og blanda seg der nede så mye at de blir mørke og slemme? Haha

haha

haha

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Haha, ja..... De hadde mer enn meg også. Jeg har kastet mye, og prøver å fokusere alt på hora mi. 

Det er jo enkelt å dra den når man våkner, men vil jo spare alt ;)

Jeg er kun overrasket over at jeg ikke har brukt lukket neve enda. Jeg kan ikke si hvordan jeg klarer å stenge ute små irritasjoner og kun bruke flat hånd, og ikke gå over til knyttet hånd og slå løs.

Jeg antar det kalles kjærlighet.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Prest : Jesus has the power !

He-Man : Wrong.

:p

Orko er liksom He-Mans svar på Emil i Lønneberget...stadig nye krumspring , Man-at-Arms er ofte irritert på'n :p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Vennligst hold dere til trådens tema. Dette fremgår av retningslinjene punkt 1. Det er helt på sin plass med en videosnutt i ny og ne, men det begynner å bli litt mye av det gode. Legg heller videosnuttene dere vil dele i en tråd egnet bedre for det. Dette er en tilbakelent, sosial arena for folk å prate sammen, og ikke en meme/humorklipp-tråd. Dersom dette ikke overholdes kan gjentatte og grovere overtredelser reageres på utover denne advarselen. Reaksjoner på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke i tråden.

Endret av Larzen_91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...