Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuck OCC, endure er rimelig genialt da du ikke trenger å overhale sykkelen hver gang du slår den av. Det du linket til ser ut mer som Trial-bruk, kun med seter på sykkelen.

EDIT: Jeg tror faktisk jeg enda kun må betale trial lisensen 1000 kroner per år. Også har jeg aktiv lisens.

EDIT2: Ja, det er Trial-bruk, kun med endurosykler.

Det er dessverre ingen trials-tilbud her lengre. En gjeng idioter bestemte seg for å bygge hytter i nærheten av der klubben holdt til, og da de var ferdige så begynte de å klage på støyen. Dermed måtte trials-klubben legge ned. Så utrolig urettferdig.

Bruker dere beskyttelse da dere kjører trials da, eller gir dere fullstendig faen å bruke beskyttelse.???

Lenke til kommentar

Som regel ryggplate(!!!!), beskyttelse over ankler eller høye sko, for å ikke brekke ankelen. Også vanlig skinn uniform, hvis du vil være fancy, nakkebeskyttelse også. Osv osv. Uhm, la oss bare si du bruker det meste off roaders gjør.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

Holder på å lære meg Unreal Engine 4, begynner å like den bedre enn Unity3D 5.x.  :dremel:

Endret av Slettet-aNZFa3
Lenke til kommentar

Hørte nettopp en sang ulyd jeg skulle ønske jeg ikke hadde hørt. Blei faktisk lurt til å høre den av min bror, nå tidligere bror. Det er en sang ulyd fra Iselin Michelsen som heter Santa`s Summer. Har nå trekt tilbake julegaver min bror skulle få og tvangsmeldt han ut av slekta. Måtte han bli uteligger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Burde kanskje inngå et veddemål om J-Lo og Marc blir sammen igjen mht at han nå har blir skilt pluss at Jen har truffet han igjen nylig , lett-tjente penger  :p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Hørte nettopp en sang ulyd jeg skulle ønske jeg ikke hadde hørt. Blei faktisk lurt til å høre den av min bror, nå tidligere bror. Det er en sang ulyd fra Iselin Michelsen som heter Santa`s Summer. Har nå trekt tilbake julegaver min bror skulle få og tvangsmeldt han ut av slekta. Måtte han bli uteligger.

Nå er jeg ikke særlig pen, men det er jaggu ikke Iselin heller. Huffa meg.

Lenke til kommentar

Jeg regner med freeloaderen som er her vil jeg skal putte opp noe juletre, fuck det, du kan snakke med familien min. Jeg har ikke noe å skjemmes over. Nyt trepynten der borte, du vet bare at du blir å elske meg mer enn før.

Edit: og bli mer klengete. FUCK JULEPYNT.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...