Sexylubb1 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg trodde de fleste ønsket å dra "ut" å spise, og ikke sitte på hotellet. Besøke koselige, små restauranter. Men når det er sagt, så har vel de fleste norske hoteller den vanlige power-frokosten, som man betaler for. Det er jo greit å lade opp masse kalorier klokken 07:30 før man skal ut å gå på museer og fotografere arkitektur. Ærlig talt skjønner jeg ikke hvorfor folk ikke blir hjemme. Men jeg anerkjenner muligheten for at andre har ulik smak enn meg. I det store utland er ofte hotellrestauranter gode og anerkjente. Gjerne med Michelinstjerne. Ellers kan det jo hende en kommer hjem seint etter en konsert eller tur på byen, med de følger det kan ha, og bare må ha en hamburger fra room service? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) Hvordan kan et hotell uten (noe særlig til) kjøkken ha fire stjerner? Hvem veit. Jeg pleier bare å sove på hotellet uansett. Noe du anbefaler å finne på i Berlin? Stikker dit sjøl om noen dager. Endret 8. juli 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Hvordan kan et hotell uten (noe særlig til) kjøkken ha fire stjerner? Hvem veit. Jeg pleier bare å sove på hotellet uansett. Noe du anbefaler å finne på i Berlin? Stikker dit sjøl om noen dager. Jeg og. :o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg og. :oKult. Alle de kule kidsa drar visst dit. Og Datasmurf da. Lenge skal du bli? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Dumt for deg at isbjørnen Knut er dævv. Han bodde i Berlin. Han var spinnvill å se på. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Ja, han berre slo knutar på ting og sånt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg og. :oKult. Alle de kule kidsa drar visst dit. Og Datasmurf da.Lenge skal du bli? Jeg spionerer bare. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg og. :oKult. Alle de kule kidsa drar visst dit. Og Datasmurf da.Lenge skal du bli? 4-5 dager. Men det er et par uker til fortsatt da. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Satte apricosvin som er ferdig og ble vanvittig god, hohoi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 4-5 dager. Men det er et par uker til fortsatt da.Ingen meetup på KitKat Club med andre ord. Jeg spionerer bare.Spioner i vei. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg skal til Kiel i helga, som ikke er veldig langt unna, men likevel feil by, tydeligvis. I dag har jeg skaffet rom på Grünerløkka for de neste månedene eller året. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Blir nok en sverige tur om en måneds tid, ferien min begynner i august Og så håper jeg på en tur til praha for å se et favorittband og snuser på americatur igjen til høsten. Må se hva jeg får råd til. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Dra på KDW, dra rett opp i sjette (sjuende) etasje. Bli der under hele oppholdet. Beste stedet jeg har vært. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 4-5 dager. Men det er et par uker til fortsatt da.Ingen meetup på KitKat Club med andre ord. Jeg spionerer bare.Spioner i vei. Det tror jeg ikke hadde vært aktuelt uansett Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Ok over til politikk. Hva vil det si at det er en del kommuner som har vedtatt og beholde den gamle arbeidsmiljøloven. 10 poeng til den som kan forklare, googling gir ikke svar. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) Ok over til politikk. Hva vil det si at det er en del kommuner som har vedtatt og beholde den gamle arbeidsmiljøloven. 10 poeng til den som kan forklare, googling gir ikke svar. De frasier seg muligheten til å ha midlertidig ansatte i ett år, uten å ansette dem fast etter 6 måneder, uten at jeg er helt sikker. Endret 8. juli 2015 av Sexylubb1 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Tror ikke komuner bare kan bestemme det. Dem kan kanskje dog vedta å følge prinsippene internt i organisasjonen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Tror ikke komuner bare kan bestemme det. Dem kan kanskje dog vedta å følge prinsippene internt i organisasjonen Det gjelder kommunalt ansatte, ja. Ikke kommunene generelt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Ja er det jeg og tenker, at det gjelder kommunen som arbeidsgiver og dem som er ansatt kommunalt. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Satte apricosvin som er ferdig og ble vanvittig god, hohoi Hadde vel oppi noen ekstra pakker med sukker da, tipper jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå