Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nope det var ikke hausmania. Et vanlig utested. Hvem "går til" hausmania? Det er jo bare et kollektiv med freakere som ikke betaler husleie.

:confused:

Så du kan skrive inlegg, endre de også ikke få noe "redigert" melding under? Takk for edit etter jeg påpekte dette.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Julebord med fotballgruppa i kveld. Bør kanskje dra på seg leggskinner.

Skulle ikke du reise til Kampala eller noe lignende?

Han sitter nok aleine og poster her.

EDIT: Faen jeg må spille "ikke metal" for at hun ikke skal bitche.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Sitatpyramide/pyramider er fjernet for en ryddigere tråd. Vennligst begrens sitering til helst ett eller maks to ledd bakover, noe mer er unødvendig. Dersom man siterer lange innlegg anbefales det å bruke spoilerfunksjonen slik at de som aktivt leser tråden slipper å eventuelt møte samme tekstveggen flere ganger, men de som vil se siteringen kan aktivt velge det selv.

Reaksjoner på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke i tråden.

Endret av Larzen_91
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fy faen så jeg hater høyrevridde hvite våpen-elskede menn. Jævla nazister hele gjengen. Skulle ønske vi bare kunne konfiskere alle våpnene de eier og transportere dem til en leir eller noe lignende så vi kan lære dem om toleranse, kjærlighet og solidaritet.

Lenke til kommentar

Fy faen så jeg hater høyrevridde hvite våpen-elskede menn. Jævla nazister hele gjengen. Skulle ønske vi bare kunne konfiskere alle våpnene de eier og transportere dem til en leir eller noe lignende så vi kan lære dem om toleranse, kjærlighet og solidaritet.

Du ser ironien i det du skriver, sant?

Lenke til kommentar

Du ser ironien i det du skriver, sant?

SSelfølgelig, han er sarkastisk/ironisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...