Lami Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) For noen dager siden fikk jeg karakteren på min første eksamen på master. Karakteren ble D. Det er dårligere enn jeg vanligvis fikk på bachelor, så siden da har jeg dels sovet dårlig og gått rundt og vært sint på meg selv. Nå er jeg ferdig med alle eksamnene mine og har tatt meg tid til å gå gjennom besvarelsen min og eksamen på nytt. Jeg overså visst en hel oppgave som telte 25 % av karakteren. Det er i hvert fall forskjellen på en D og en B. Karakteren min er fortsatt dårlig, men det er i hvert fall lettere å leve med at den skyldes en dustete menneskelig feil. Jeg var redd jeg på tross av hardt og jevnt arbeid ikke hadde forstått pensum skikkelig og ville slite med å fullføre masteren med greie resultater. Misset en 25%? Det hadde vært stryk hos meg. Heldig med D da. Ja, D er ikke altfor ille når jeg bare gjorde 75 %. En kompis mente at jeg burde prøve å klage, siden jeg kan konte og ikke har noe å tape. Men det er ikke en gang sikkert jeg hadde fått C hvis jeg hadde maks antall poeng på de oppgavene jeg gjorde. Og det er ikke helt sikkert at jeg kommer til å konte selv om jeg vet at jeg kan bedre. Jeg må vente et helt år og da er jeg kanskje på utveksling. Og selv om jeg er i Bergen det semesteret, må det passe med andre eksamner. Det dummeste jeg kan gjøre er å klage, få en dårligere karakter og så ikke få tid til å konte. Klage ja, det kommer jo an på. Burde nesten sammenligne besvarelsene på de andre med sensurveiledning. Vet ikke hvor mange oppgaver du hadde men, hvis det var tre stykk, der oppgave 1 var en A mens oppgave 2 en C, og så ikke svart noe på oppgave 3, så har jeg blitt fortalt av sensoren i et fag jeg har, vil stryke en. Jeg vil tro at å klage på D i ditt tilfelle kan gi deg eventuell stryk. Kjente en som gjorde samme som deg men fikk C vel og merke, og klagde. Han gikk fra C til stryk. Endret 14. desember 2016 av Lami Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 forumkaféen, kan jeg få reservert bord eller hehe hehe Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Skal jeg selge SWAT 4 PC-spillet mitt for 50kr? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Skal jeg selge SWAT 4 PC-spillet mitt for 50kr? hay que vender juego Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Skal jeg selge SWAT 4 PC-spillet mitt for 50kr? hay que vender juego Hvorfor:( gøy spill og selges dyrt på eBay. Spiller det ikke lengre da men fikk lyst å gjenoppta. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Skal jeg selge SWAT 4 PC-spillet mitt for 50kr? hay que vender juego Hvorfor:( gøy spill og selges dyrt på eBay. Spiller det ikke lengre da men fikk lyst å gjenoppta. Nei ikke selg det så billig, åsen ser det ut, har du behandlet det pent. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) Har aldri skjønt vitsen med både Mine innlegg og Favoritter. MI er det eneste jeg bruker i tillegg til 24 siste timer Endret 15. desember 2016 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2016 Favoritter er kjekk for å følge med i tråder du enten har opprettet som anonym eller bare vil følge med på uten at du har noe fornuftig å poste der 2 Lenke til kommentar
Ostepop100 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Noen som skal på Amon Amarth på Sentrum Scene i morgen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Jeg skal, men forholder meg "anonym" Lenke til kommentar
Ostepop100 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Strålende Bytex. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) Er ikke typen som drar på konsert for å feste mest mulig, bare nyte musikken og ikke drikke så jeg må springe på dass hver halvtime. Gleder meg mest til Behemoth, faktisk. For en knall double bill. Grand Magus syns jeg hørtes ut som en Judas Priest-parodi. Endret 15. desember 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 https://www.youtube.com/watch?v=ZQScRC1iS38 Dirty Harry 45 år....... Lenke til kommentar
Ostepop100 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) Er ikke typen som drar på konsert for å feste mest mulig, bare nyte musikken og ikke drikke så jeg må springe på dass hver halvtime. Gleder meg mest til Behemoth, faktisk. For en knall double bill. Grand Magus syns jeg hørtes ut som en Judas Priest-parodi. Jeg tror Grand Magus blir bra. https://youtu.be/9d8doOhZ7vA Endret 15. desember 2016 av Ostepop100 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Favoritter er kjekk for å følge med i tråder du enten har opprettet som anonym eller bare vil følge med på uten at du har noe fornuftig å poste der Noen sexy bilder fra kapp verde snart eller? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Er ikke typen som drar på konsert for å feste mest mulig, bare nyte musikken og ikke drikke så jeg må springe på dass hver halvtime. Gleder meg mest til Behemoth, faktisk. For en knall double bill. Grand Magus syns jeg hørtes ut som en Judas Priest-parodi.Jeg tror Grand Magus blir bra. Kikka på den og noen andre videoer, syns det var veldig Priest-light, selv utseendet. Men for all del, det er sikkert fett live det. Ser jo ikke Priest hver dag heller. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 hvor kan man få reservert bord? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2016 hvor kan man få reservert bord?På kjøkkenet til mora di. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) Skal jeg selge SWAT 4 PC-spillet mitt for 50kr? hay que vender juego Hvorfor:( gøy spill og selges dyrt på eBay. Spiller det ikke lengre da men fikk lyst å gjenoppta. Nei ikke selg det så billig, åsen ser det ut, har du behandlet det pent. Ser perf ut: Endret 15. desember 2016 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå