Bytex Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Kan noen sitere meg? tester ut innstiligene mine. 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) Takk, det funker! Hvor og hva stiller jeg på for å automatisk legge til tråder i favoritter? EDIT: Har funnet det: Endret 14. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 For noen dager siden fikk jeg karakteren på min første eksamen på master. Karakteren ble D. Det er dårligere enn jeg vanligvis fikk på bachelor, så siden da har jeg dels sovet dårlig og gått rundt og vært sint på meg selv. Nå er jeg ferdig med alle eksamnene mine og har tatt meg tid til å gå gjennom besvarelsen min og eksamen på nytt. Jeg overså visst en hel oppgave som telte 25 % av karakteren. Det er i hvert fall forskjellen på en D og en B. Karakteren min er fortsatt dårlig, men det er i hvert fall lettere å leve med at den skyldes en dustete menneskelig feil. Jeg var redd jeg på tross av hardt og jevnt arbeid ikke hadde forstått pensum skikkelig og ville slite med å fullføre masteren med greie resultater. Misset en 25%? Det hadde vært stryk hos meg. Heldig med D da. Lenke til kommentar
Timber! Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Hei Er det her jeg poster for å være kul Lenke til kommentar
Timber! Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Okay da. Jeg har blitt beskyldt for å være pedo (fordi Malvado ble sur), men jeg er ikke det, da. Men jeg har ganske god peil på data-sikkerhet, så jeg er litt kul sånn sett. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Og der var han borte. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 For noen dager siden fikk jeg karakteren på min første eksamen på master. Karakteren ble D. Det er dårligere enn jeg vanligvis fikk på bachelor, så siden da har jeg dels sovet dårlig og gått rundt og vært sint på meg selv. Nå er jeg ferdig med alle eksamnene mine og har tatt meg tid til å gå gjennom besvarelsen min og eksamen på nytt. Jeg overså visst en hel oppgave som telte 25 % av karakteren. Det er i hvert fall forskjellen på en D og en B. Karakteren min er fortsatt dårlig, men det er i hvert fall lettere å leve med at den skyldes en dustete menneskelig feil. Jeg var redd jeg på tross av hardt og jevnt arbeid ikke hadde forstått pensum skikkelig og ville slite med å fullføre masteren med greie resultater. Så... you got the D? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 What? Jeg skulle jo akkurat til å velkomme ham til pedo-kafeen.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Kan noen sitere meg? tester ut innstiligene mine. Nei, det er helt uaktuelt. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) Ja, jeg har fucket opp instillingene, slik at jeg ikke får varsler og ting fungerer ikke som de normal skal gjøre by default. DNFK vil f.eks ikke holde seg i mine innlegg. Endret 14. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Sikker på at det ikke er forumet sin skyld? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) Nei, jeg skulle ønske det. Hadde satt pris på om noen kunne screenshotte sine instillinger i varlingsinstillinger(default config). Trenger ikke ta med e-post instillinger. Eller kan forklare hvorfor jeg ikke får nye varsler i fra DNFK, selv om jeg har fulgt/unfølgt tråden. Jeg tror alt ordner seg hvis jeg får tak i default instillingene. Endret 14. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 De instillingene vil ikke gjøre at ting ikke kommer opp i "mine innlegg". Du har enten satt DNFK på ignorerte, eller forumet gjør noe feil. Det var nede tidligere idag, og etter det husket det ikke siste posisjon i bildetråden. 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) Ah, det kan være logisk. Jeg fikk nettop Emancipate svarte i Den nye Forumkaféen v2ett minutt siden Kan du quote meg? Endret 14. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Trykk på "Administrér Ignorerte" og fjern DNFK fra listen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Hvor og hva stiller jeg på for å automatisk legge til tråder i favoritter? EDIT: Har funnet det: Vet ikke. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) Skurupu: Herregud så pinlig, du har helt rett. Jeg tenkte liksom ikke over dette som var rett forran nesen min. Endret 14. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) For noen dager siden fikk jeg karakteren på min første eksamen på master. Karakteren ble D. Det er dårligere enn jeg vanligvis fikk på bachelor, så siden da har jeg dels sovet dårlig og gått rundt og vært sint på meg selv. Nå er jeg ferdig med alle eksamnene mine og har tatt meg tid til å gå gjennom besvarelsen min og eksamen på nytt. Jeg overså visst en hel oppgave som telte 25 % av karakteren. Det er i hvert fall forskjellen på en D og en B. Karakteren min er fortsatt dårlig, men det er i hvert fall lettere å leve med at den skyldes en dustete menneskelig feil. Jeg var redd jeg på tross av hardt og jevnt arbeid ikke hadde forstått pensum skikkelig og ville slite med å fullføre masteren med greie resultater. Misset en 25%? Det hadde vært stryk hos meg. Heldig med D da. Ja, D er ikke altfor ille når jeg bare gjorde 75 %. En kompis mente at jeg burde prøve å klage, siden jeg kan konte og ikke har noe å tape. Men det er ikke en gang sikkert jeg hadde fått C hvis jeg hadde maks antall poeng på de oppgavene jeg gjorde. Og det er ikke helt sikkert at jeg kommer til å konte selv om jeg vet at jeg kan bedre. Jeg må vente et helt år og da er jeg kanskje på utveksling. Og selv om jeg er i Bergen det semesteret, må det passe med andre eksamner. Det dummeste jeg kan gjøre er å klage, få en dårligere karakter og så ikke få tid til å konte. For noen dager siden fikk jeg karakteren på min første eksamen på master. Karakteren ble D. Det er dårligere enn jeg vanligvis fikk på bachelor, så siden da har jeg dels sovet dårlig og gått rundt og vært sint på meg selv. Nå er jeg ferdig med alle eksamnene mine og har tatt meg tid til å gå gjennom besvarelsen min og eksamen på nytt. Jeg overså visst en hel oppgave som telte 25 % av karakteren. Det er i hvert fall forskjellen på en D og en B. Karakteren min er fortsatt dårlig, men det er i hvert fall lettere å leve med at den skyldes en dustete menneskelig feil. Jeg var redd jeg på tross av hardt og jevnt arbeid ikke hadde forstått pensum skikkelig og ville slite med å fullføre masteren med greie resultater. Så... you got the D? Endret 14. desember 2016 av Zarac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå