MR SPEED Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Gjett hvem som sitter i 29 grader og chiller ved bassenget. Suiten vår var faen meg på størrelse med leiligheten hjemme. Sweet som faen! Att du ikke kjøper deg en leilighet i syden da, er ang astmaen å leddgikten da. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Den fikk jeg ondt i hodet av å se på. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Hvis noen har min gamle avatar liggende et sted, ikke vær for beskjeden for å laste den opp på imgur og send meg linken ! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) Hvordan er det å sitte bakerst i sofa på Magnus Barfot 1 (MB1)? Noen som har sittet der? Er det en bra plass? Blir man sittende å se ned? Endret 9. desember 2016 av Lami Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Hvis noen har min gamle avatar liggende et sted, ikke vær for beskjeden for å laste den opp på imgur og send meg linken ! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1668304&page=617&&do=findComment&comment=23287108 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2016 Gjett hvem som sitter i 29 grader og chiller ved bassenget. Suiten vår var faen meg på størrelse med leiligheten hjemme. Sweet som faen! Att du ikke kjøper deg en leilighet i syden da, er ang astmaen å leddgikten da. Tro meg, jeg har tenkt tanken. Kanskje ikke Kapp Verde da. Kan nok bli litt FOR varmt om sommeren, men f.eks. Spania. Inntil nylig har det bare vært en drøm, men nå er jeg både kredittverdig og gjeldfri. Så kanskje det kan bli noe av drømmen likevel. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) Er jo ikke kjempedyrt med leilighet på solkysten, akkurat, om enn noe innfløkt juss ift eierskap. Men varmt blir det der og. Endret 9. desember 2016 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Dette er det festligste. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 TCB HILLBILLY CAT Han var død 20 år senere....20 år er jo egentlig ikke så lang tid når man har i mente hvor fort tida går Den fikk jeg ondt i hodet av å se på. The Mississippi Delta was shiningLike a National guitar I am following the river Down the highway Through the cradle of the civil war I'm going to Graceland Graceland In Memphis Tennessee I'm going to Graceland Poorboys and Pilgrims with families And we are going to Graceland My traveling companion is nine years old He is the child of my first marriage But I've reason to believe We both will be received In Graceland She comes back to tell me she's gone As if I didn't know that As if I didn't know my own bed As if I'd never noticed The way she brushed her hair from her forehead And she said losing love Is like a window in your heart Everybody sees you're blown apart Everybody sees the wind blow I'm going to Graceland Memphis Tennessee I'm going to Graceland Poorboys and Pilgrims with families And we are going to Graceland And my traveling companions Are ghosts and empty sockets I'm looking at ghosts and empties But I've reason to believe We all will be received In Graceland There is a girl in New York City Who calls herself the human trampoline And sometimes when I'm falling, flying Or tumbling in turmoil I say Oh, so this is what she means She means we're bouncing into Graceland And I see losing love Is like a window in your heart Everybody sees you're blown apart Everybody feels the wind blow In Graceland, in Graceland I'm going to Graceland For reasons I cannot explain There's some part of me wants to see Graceland And I may be obliged to defend Every love, every ending Or maybe there's no obligations now Maybe I've a reason to believe We all will be received In Graceland Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Svake menneske, hvorfor er du svak, sitter oppe på internettet halv to? (Halv to hørtes mye verre ut enn 13.30!) Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 (endret) In the midnight hour, she cried MORE MORE MORE, WITH A REBEL YELL, MORE MORE HUAAARRR Det er så ubegripelig behagelig å sto opp i 4 tiden, da får man noen timer for seg selv. Endret 10. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Jeg sto opp 3:15. På en lørdag. Skulle bare ta en lite cowboy-strekk på sofaen i går kveld ... Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 (endret) Jeg sliter med å sette fast døgnrytme, så jeg våknet klokken 2:15, også la meg igjen, våknet opp 4 og fornøyd. Da målet er å stå opp hver dag klokken 04:00. Bortsett fra søndagen når jeg våkner opp bakfull. Jeg kutter alkoholforbruket til en gang i uka nå som det er høytid(no pun intended). Endret 10. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Svake menneske, hvorfor er du svak, sitter oppe på internettet halv to? (Halv to hørtes mye verre ut enn 13.30!) Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 (endret) Endret 10. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 https://www.youtube.com/watch?v=qLVKPL9FwNQ&t=98s Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 http://www.seher.no/kjendis/spurte-om-jeg-kunne-flytte-inn-for-vi-var-kjaerester/65643150 Tenk å måtte frame konstant, for å unngå latterligjørelse i media som kar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå