Bytex Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Pass på å ikke smugle med deg noe dop. De er ikke greie på sånt i saudi arabia har jeg hørt. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Selvsagt skal jeg smugle dop. Spenn å tjene på det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Dubai ligger i UAE, ikke Saudi Arabia. Jeg har smuglet dop gjennom den flyplassen mange ganger. Eller, dop og dop. Reseptbelagte piller, uten at jeg har resept på de. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Minn meg på å aldri ha deg i reisefølget mitt i utlandet 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Minn meg på å aldri ha deg i reisefølget mitt i utlandet Du får skrive det opp og passe på at han ikke tilfeldigvis blir med deg på tur Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Har sett alt for mange episoder av "Fanget i utlandet" på NatGeo til å drømme om å gjøre det engang. Halvparten av de er dopsmuglere det "alltid har gått bra for". 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 Dubai ligger i UAE, ikke Saudi Arabia. Jeg har smuglet dop gjennom den flyplassen mange ganger. Eller, dop og dop. Reseptbelagte piller, uten at jeg har resept på de. Lyst til å ta med noe for meg neste gang du kommer?Somadril/karisoprodol er vel fortsatt i salg der borte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Det er også et helvete å kjøre med henne i bil, fordi hu driter og klynker om hverandre. Høres ut som katten vår. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Gleder meg vilt til datoen 24 januar. 2017 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 La meg gjette, Resident Evil 7? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 La meg gjette, Resident Evil 7? Helt riktig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Er det Sjur jeg ser med fedoraen til venstre der? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Neppe, jeg bruker ikke fedora. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 La meg gjette, Resident Evil 7?Helt riktig. Så trailer av det. Så faktisk veldig gøy ut. Kommer det til PC? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Jepp kommer til PC samtidig faktisk. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Jepp kommer til PC samtidig faktisk. Ah nice. Aldri spilt serien før men dette åpne landskapet i syveren virket veldig spennende! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Jepp kommer til PC samtidig faktisk. Ah nice. Aldri spilt serien før men dette åpne landskapet i syveren virket veldig spennende! Re7 i VR blir helt rått. Da jeg var i Re7 VR DEMO så var det helt rått å se video kasseten exe , jeg mente jeg så riktig att Demo av gode gamle Resident evil 2 er med hovet spill Re7. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Hvem vil ikke dø som Harry? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) Hvem vil ikke dø som Harry? Ingen vet hvor Harry er gravd ned Ingen vet at Harry er død Ingen vet hva Harry gjør Men alle vet at Harry er sprø Harry jobber på fabrikken Klokken fire kjører han en time med trikken Hjem til fru Gal Og hun er ganske smal i toppen I 20 år har han tippet tippelapper Går på Bislet å ser dårlige kamper Å herregud, forskjellen e'kke stor Mellom konger og narrer Ingen vet [...] Hvem er ikke sprø Hvem vil ikke dø Som Harry Nå fins ikke Harrymann blandt oss mer Drepte fru Gal og tok reper'n samma da'n Å som han klaga over vodka'n Endret 7. desember 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå