Muggkaare Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg skal ta deg med til horestrøket for å se på dvergboksing. Det var det de gjorde med meg den første helgen her nede. God start. Ahahahahah. Det høres fabelaktig ut. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Her er et bilde til dere som fortsatt sitter oppe og sliter med å finne noe å nappe løken til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Heiser som kræsjer gjennom taket, ingen banker som kommuniserer, Duterte sine dødsstyrker på hvert gatehjørne som skyter "suspicious looking" folk me lang hår og skjegg..lykke til. Duterte med hagle : Gawd damn hippies , get off ma lawn ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) Noen som husker denne gamle Grandisreklamen : Ita. kokk #1 : "Jeg ikke forstå , snart vi være bankerott ! Hvorfor , hvorfor ?!" kokk #2 :"Kan det være smaken ?" (hvorpå en stemme synger "Pavolosa pavolosa , la Pizza Gran-diosa !") Jammen ikke ofte Walken gjør reklamefilm Endret 4. desember 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 https://www.youtube.com/watch?v=RZ07GyNv7nQ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Britney Spears 35 år......virker som tusen år siden hun dukket opp første gang Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 For en natt. Var på fylla lørdag, sov 8 timer og sto opp 11 søndag formiddag, og kubba fem på halv ett i natt. Sov / døste et kvarter / en halvtime, slet med å sove i noen timer, og sovna igjen halv seks med 2 timer og 45 minutt søvn. Kjenner det blir en fin dag på jobb. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Katta driter i trappa og på teppet i det jeg skal dra, før hu tar den skitne baken sin inn på rommet mitt og setter seg overalt (det lukter kattebæsj på rommet mitt nå ><). Så ringer jeg mamma for å høre hvordan det går med mormor, og mormor er døden nær, og jeg får spørsmålet om jeg vil komme utover for å være hos henne den siste uka. For en fin morgen. Vil jeg kjøre tre timer på forferdelig føre og forferdelige veier for å være hos mormor som kan dø i dag eller på nyåret, eller vil jeg gå på jobb og passe kattungen min? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Katta driter i trappa og på teppet i det jeg skal dra, før hu tar den skitne baken sin inn på rommet mitt og setter seg overalt (det lukter kattebæsj på rommet mitt nå ><). Så ringer jeg mamma for å høre hvordan det går med mormor, og mormor er døden nær, og jeg får spørsmålet om jeg vil komme utover for å være hos henne den siste uka. For en fin morgen. Vil jeg kjøre tre timer på forferdelig føre og forferdelige veier for å være hos mormor som kan dø i dag eller på nyåret, eller vil jeg gå på jobb og passe kattungen min? Dra til mormor, Katten din er der i morgen det er kanskje ikke mormor. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Ja, jeg tror jeg gjør det, men samtidig … Jeg klarer ikke være nær syke og døende mennesker. Jeg får panikkangst og er helt ubrukelig. Jeg var hos henne for et par helger siden, og selv om det alltid er hyggelig hos mormor, satt jeg bare og tenkte på når det var passende å dra igjen. Og om jeg drar til mormor, kommer jeg ikke hjem igjen i morgen, og kattungen klarer seg ikke noe særlig alene. Hu er for liten til å få være ute, og det er ingen som kan passe på henne. Det er også et helvete å kjøre med henne i bil, fordi hu driter og klynker om hverandre. e: Veien ut til henne er foreløpig sperret av jordras, så vi får se om de får rydda opp i dag. e2: Pappa ringte nettopp og sa at han drar, og at det er best jeg blir hjemme, så da er det vel avgjort. Ikke at det er mulig å komme seg ut dit om man ikke får tak i noen med båt som kan frakte en fra før rasstedet og over på andre siden, men det får så være. Endret 6. desember 2016 av Datasmurf Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Kattunger skal da ikke holde på på den måten? Ble hu tatt fra mora rett etter fødselen eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Hu ble funnet forlatt på ei øy litt uti havgapet her, så sendt til fosterfamilie i nabokommunen, hvor vi henta hu i august. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 Reisenervene er på plass nå. Skal ta flyet til Oslo klokka 18.20 og videre i morgen tidlig 6.40. Før det så er det nok å ordne. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Hvor er det du skal? Har glemt det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 Kapp Verde. Ni timer på fly skal bli "gøy", men garantert verdt det. Ikke at ni timer er noe særlig i forhold til dine flyreiser da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Når vi snakker fly, fikk flybillett til Filippinene i dag. Seks timer og førtifem minutter til Dubai, vente fire og en halv time der før en flytur på over åtte timer til Manila.Huhei. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Kult. Emirates? Beste er Thai Airways. De flyr Oslo Bangkok på 11-12 timer. Og derfra er det bare 3 timer til Manila. Men Emirates har fin Lounge, da. Jeg har flydd Emirates opp og ned to ganger. Og begge gangene var WiFi nede mellom Oslo og Dubai. Irriterende. Endret 6. desember 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå