Datasmurf Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Gjør du? Jeg er noe sjokkert. Trodde du var blitt en elitistisk gastro-gærning etter oppholdet i Italia, og så frem til å vise deg noen fantastiske pizzaer jeg har snubla over fra diverse italienske pizzeriaer. Alt det stemmer jo, så ser ikke hvorfor det bør stoppe deg. Når det kommer til pizza spiser jeg sjelden annet enn italiensk(stil), men det hender jo en gang i blant. Ah, sånn sett. I så fall: Denne lekkerbisken som muligens kan gi deg salmonella, er fra pizzeriaen Il Pianeta Della Pizza i Capri. Flere italienske godsaker i spoiler: Fra Cuneos egen La Pizzeria O'Scugnizzo, finner vi denne saken med sylta brokkoli og noe uspesifisert kjøtt. I Forli finner vi Chiamala Pizza, som blant annet har Pizza Mexico på menyen. Vi finner også Pizza 99 i ovennevnte by, her er Topolino Baby fra barnemenyen deres. I Novara ligger Ristorante Pizzeria Piramide, som serverer varme deigpyramider som pizza. Dette er, i følge mange italienske pizzeriaer, den mest populære pizzaen i USA – The Americano. Denne dukket opp på Pinerolo Pizza i Pinerolo. The Americano dukker også opp i Torino, her fra Mamma… che pizza!!!. De serverer den også med pølser. Men Mamma har også annet på menyen, som: The Four Quarters The Ham Bedsheet Og en dessertpizza med nutella. Alle italienske pizzaer i italiensk stil, muligens laget av italienere, muligens ikke. Det ble ikke oppgitt hvor kokkene eller pizzeriaeierne kom fra, men alle sidene sto på italiensk, om ikke annet. Etter å ha sett disse bildene, og veldig mange flere, er jeg omtrent like skeptisk til italiensk pizza som til svensk pizza og St. Louis style-pizza. Og om noen mot alle odds skulle være interessert i flere italienske kreasjoner kalt pizza, har jeg 71 bilder her. Alle skamløst lånt fra en tråd om horribel pizza på Something Awful. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Den med nutella er definitivt laget av en italiener. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg savner det å kunne betale regning på internett. Av og til er det kjedelig å bo i den tredje verden. Helt utrolig hvor gammeldags visse ting er. Bedre med tredje verden enn å bo i tredje rike Ville heller bodd i det Det tredje riket enn i den tredje verden. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Ikke hvis du var jøde. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Riktig det. Og så er det samtidig en hel del land i den tredje verden jeg helst ikke ville bodd i om jeg var jøde. Generelt ville jeg helst sluppet å bodd i både Det tredje riket og den tredje verden om jeg var en del av en minoritet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Oslos bruneste pub? Kjør debatt! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg melder rett-inn-bar Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg var nabo med Rett Inn Bar i et par år. Koselig sted. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Sir Winston på karl-johan 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Bedre med tredje verden enn å bo i tredje rike Sikker på det? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg savner det å kunne betale regning på internett. Av og til er det kjedelig å bo i den tredje verden. Helt utrolig hvor gammeldags visse ting er. Kan du ikke logge på norsk nettbank fra phillepinene ? Jo, selvsagt. Men jeg kan ikke betale filippinske regninger derfra. Jeg får aldri regninger fra norge lenger. Og nettbanken her nede er ganske begrenset. Det er ikke mulig å betale regninger derfra, og man kan bare overføre penger til andre kontoer i samme bank. En gang skulle jeg sette inn penger på bankkontoen til huseieren min, så jeg gikk i min bank for å gjøre det. Jeg ble ganske sjokkert da jeg ble fortalt at jeg måtte ta ut pengene i kontanter, og ta de med inn i banken som huseieren hadde konto i. Det er ingen kommunikasjon mellom bankene i dette landet. Absolutt alt går i kontanter her, og det eneste jeg bruker bankortet mitt til er å ta ut penger i minibanken når jeg får lønn. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Haha, næmmen faen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Og du skal bort og jobbe der...lol. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Heiser som kræsjer gjennom taket, ingen banker som kommuniserer, Duterte sine dødsstyrker på hvert gatehjørne som skyter "suspicious looking" folk me lang hår og skjegg..lykke til. 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Filippinene er ikke perfekt, nei, men det er heller ikke Norge. Og Filippinene vinner på de områdene som betyr mest for meg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg tror det blir knallere enn pultost. Fy faen, pultost. Osten over alle oster. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg skal ta deg med til horestrøket for å se på dvergboksing. Det var det de gjorde med meg den første helgen her nede. God start. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Trodde dvergkasting forsatt var en sport jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå