Muggkaare Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Ble spurt om legitimasjon på polet i dag. Strålende. Fremdeles ung og vakker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2016 Én av to kanskje? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Sjakalen med Bruce Willies på nrk2. Liker den filmen, think ill watch. Ups. Er 1 time til jo, var 1 time for tidlig ute. Endret 2. desember 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Lycos; du spiser vel ikke annet enn italiensk pizza? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 er det noe sted man kan betale faktura uten å gå på internet og bruke kodebrikke og alt det tullet der? Nei bruk nettbank, mener det koster 75.kr pr regning, er det 5 regninger på 900.kr til sammen da betaler du 375.kr extra da summen blir 900+375 er 1275. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Spørs hvem greie man skal betale til? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg savner det å kunne betale regning på internett. Av og til er det kjedelig å bo i den tredje verden. Helt utrolig hvor gammeldags visse ting er. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Lycos; du spiser vel ikke annet enn italiensk pizza?Joda. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Jeg savner det å kunne betale regning på internett. Av og til er det kjedelig å bo i den tredje verden. Helt utrolig hvor gammeldags visse ting er. Efaktura er en vakker ting. Får aldri noe i postkassa lengre. Selv i UK er mange banker ikke kommet så langt som nettbank enda. Ei venninne pleide å gå i banken og betale regninger der en gang i mnd. Endret 3. desember 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg savner det å kunne betale regning på internett. Av og til er det kjedelig å bo i den tredje verden. Helt utrolig hvor gammeldags visse ting er. Kan du ikke logge på norsk nettbank fra phillepinene ? Efaktura er en vakker ting. kjempegreier. Bare å svare "efaktura" på mobil og vips, betalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Hadde vært kult med muldvarphender , da skulle jeg ødelagt alle hagene med graving : "Muldvarpen slo til igjen - Batman uten spor i bisarr sak" skal det stå i alle landets aviser Endret 3. desember 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg savner det å kunne betale regning på internett. Av og til er det kjedelig å bo i den tredje verden. Helt utrolig hvor gammeldags visse ting er. Bedre med tredje verden enn å bo i tredje rike Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Lycos; du spiser vel ikke annet enn italiensk pizza?Joda. Gjør du? Jeg er noe sjokkert. Trodde du var blitt en elitistisk gastro-gærning etter oppholdet i Italia, og så frem til å vise deg noen fantastiske pizzaer jeg har snubla over fra diverse italienske pizzeriaer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 De har da for helvete frysepizza der nede også Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Gjør du? Jeg er noe sjokkert. Trodde du var blitt en elitistisk gastro-gærning etter oppholdet i Italia, og så frem til å vise deg noen fantastiske pizzaer jeg har snubla over fra diverse italienske pizzeriaer.Alt det stemmer jo, så ser ikke hvorfor det bør stoppe deg. Når det kommer til pizza spiser jeg sjelden annet enn italiensk(stil), men det hender jo en gang i blant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå