Teitgutt Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Marquis De Sade sin 120 Days of Sodom er ikkje det mest uskuldige eg har gitt meg ut på, men eg er glad i folk som skriver bra, så sånn får det vere. (Neida. Leser den kun på grunn av all rumpepøkinga og poopen) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 np: Coca Cola Christmas - Holidays are coming! - Coca-cola Advert Christmas Song [00:15/01:01 (128 kbps, 44 kHz)] Endelig! Jeg har gått og nynnet i to uker, og nå kan jeg endelig høre den igjen. <3 Som jeg skrev på face. At du orker Behagelig å høre på. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Marquis De Sade sin 120 Days of Sodom er ikkje det mest uskuldige eg har gitt meg ut på, men eg er glad i folk som skriver bra, så sånn får det vere. (Neida. Leser den kun på grunn av all rumpepøkinga og poopen) Med unntak av noe Hentai, så er det den filmen jeg har minst lyst til at mine foreldre skal finne frem fra DVD-samlingen som jeg oppbevarer hjemme hos dem. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 er det noen har startet en julekalender liste ? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 er det noen har startet en julekalender liste ? Liste over gode gjerninger frem mot jul? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 er det noen har startet en julekalender liste ? Liste over gode gjerninger frem mot jul? jeg fant denne http://www.julekalendere.com/ må jo prøve og vinne gratis ting man ikke trenger Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 det er vel derfor jeg alltid må "rydde opp" laptopen til mamma hver juleferie. Fullt av spam i inbox, adware og toolbars i nettleser fordinhun trykker på alt mulig sånn VINN IPAD FOR 1 KRONE og legger igjen emailen sin overalt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 det er vel derfor jeg alltid må "rydde opp" laptopen til mamma hver juleferie. Fullt av spam i inbox, adware og toolbars i nettleser fordinhun trykker på alt mulig sånn VINN IPAD FOR 1 KRONE og legger igjen emailen sin overalt Beklager. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Slutt å spam morra mi Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Tenker du på Carlsen? Det er ikke idrett. Sport og idrett betyr ikke det samme. Det kommer ann på hvor man slår opp defineringen. Det kan altså diskuteres. Språkrådet anser idrett som "form for åndelig eller kroppslig virksomhet". Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) hvorfor kunne ikke han andre karen ta dronninga til bagnus barlsen med kongen? ah tror jeg ser det nå, tenkte ikke på at bonedne var den veien Endret 1. desember 2016 av General lil thugga Bork Laser 2003 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Svart må ta hvit dronning med enten sin konge eller sin bonde. Tar han den med kongen sin, så er det sjakkmatt ved tårn H8, og tar han den med bonden sin er det sjakkmatt ved tårn F7. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) *gjesp* Endret 1. desember 2016 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Snakk for deg selv, Bytex. Det å vinne VM med et dronningoffer, er noe av det største som har skjedd innen norsk sportshistorie. Det er udiskuterbart. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Galskap. Kunne like godt vunnet counterstrike eller super mario bros turnering. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) Norge mot Brasil i 1998 kan gå å legge seg, og Northug er en amatør i sammenligning med Carlsen. Endret 1. desember 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) Du ser selv hvor latterlig dette er. Å stirre 6 timer på et brett og flytte noen brikker ift å trene hardt hele året og gå 10km på ski flere ganger på rad. Endret 1. desember 2016 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) Nei, det ser jeg virkelig ikke. Carlsen trener minst like hardt, og han er verdensmester i en sport med flere hundre millioner utøvere verden over. At det i det hele tatt sammenlignes med nissesporten langrenn, dét er latterlig det. Endret 1. desember 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Som å insistere på at cola-fjortisser som spiller League of Legends er idrettsutøvere. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Ball og tung metall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå