Lycantrophe Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Om to uker sitter jeg og nipper til en drink i 25+ grader og stirrer ut mot havgapet på Kapp Verde. fint på grønland på denne tiden av året Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Først av alt: Slutt å prøve å snik-kikke under toalettdøra til folk! Det er et skap, og det er søss som titter under, for å se på kattungen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Så, kids; hvor går veien videre? Vi står litt fast, her. YouTube mener det stopper der, men fra barndommen husker vi at det gikk videre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 fint på grønland på denne tiden av åretGodt mulig, men jeg trenger varme! Det er et skap, og det er søss som titter under, for å se på kattungen.Suuuuure. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Det begynte med først 1 pakke elefun så en pakke til fra elefun allså 2 pakker fra elefun, 2 fra forumet har sett bildene copy txt over her så andre kan se det da. Pocher Lamborghini Aventador - 1:8 - Orange Det er et Byggesett fra Pocher Byggesett fra Pocher med hele 796 deler og en vekt på 7kg! Karosseri i metall er ferdig lakkert, settet er enkelt å montere og du kan selv velge om du vil ha rattet på høyre eller venstre side. Styring, fjæring og spoilerfunksjonene fungerer, og alle dører og luker kan åpnes. Delene i settet er laget i metall, gummi, plastik og tekstiler. Bilen er i skala 1:8 og er nesten 60cm lang! Mål: 595x287x144mm Vekt: 7kg Antall deler: 796 http://elefun.no/p/prod.aspx?v=27862 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Da var enda en fra Elvis' innerste sirkel gått bort...... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Lyst til å kjøpe meg Olight x7 kit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Så jævlig awesome å kun få sove to timer og så være lys våken igjen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Kaos på jobb i dag. Fuck black friday. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Grei dag. Fikk gjort mye på jobb, fikk skyss hjem i regnværet, fikk risengrynsgrøt i det jeg kom hjem, kjøpte meg et gaym0r-hovedkort på salg, og så en rullekebab. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 (endret) lever livet, skjønner jeg Endret 25. november 2016 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Heisen i bygget her raste ned flere etasjer og kræsjet i kjelleren. Hørte et høyt brak, og det ristet i gulv og vegger inne i leiligheten. Jeg var i heisen kun 5 minutter før det skjedde. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2016 Forfatter Del Skrevet 25. november 2016 Ikke noen vits for deg å spille lotto med det første. Du har alt brukt flaksen din for en stund. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Heisen i bygget her raste ned flere etasjer og kræsjet i kjelleren. Hørte et høyt brak, og det ristet i gulv og vegger inne i leiligheten. Jeg var i heisen kun 5 minutter før det skjedde.Enda en grunn til å ikke flytte. Finnes ingen god byggestandard. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Og du tror fortsatt at du bor i rikmannsparadis? 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Heisen i bygget her raste ned flere etasjer og kræsjet i kjelleren. Hørte et høyt brak, og det ristet i gulv og vegger inne i leiligheten. Jeg var i heisen kun 5 minutter før det skjedde.Enda en grunn til å ikke flytte. Finnes ingen god byggestandard. Korrekt. Bygget er fra 90-tallet, så det er vell snart klart for kondemnering. Flytter i April. Mindre leilighet, høyere pris. Men standaren er selvsagt mye bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Riddle me this ! Hva er likheten mellom Krekar og en boomerang ? -Begge kommer i retur Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Så jævlig awesome å kun få sove to timer og så være lys våken igjen. Ja, det er storartet. Skjer meg oftest natt til fredag. Gira på helgen, tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå