Delvis Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 De tar bilde på politikammeret, der du får pass. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Er det ikke sånn fotoboks du kan gå inn i på shoppingsenter i nærheten, så får du ut flott bilde for noen kroner som er utmerket for passbilde.Ikke nå lenger. Jeg kan sikkert gå til en fotograf, men de åpner ikke før 10, så vidt jeg vet, og siden jeg skal være hos snuten om 50 minutter, blir det litt feil. Her er det i alle fall fotoautomater på mange kjøpesentre. Folk tar passordet der. Her er det ikke, så etter å ha fått beskjed fra dama i skranken hos snuten at bakgrunnen på bildene var for mørke, måtte jeg gå til det eneste kjøpesenteret med fotograf, sitte og vente på at de skulle åpne, komme meg inn og kjøpe en kam for å fikse litt på kråkereiret, betale 220 spenn for 8 bilder, beine tilbake til politistasjonen, ha flaks og komme i det øyeblikket det var tomt for folk, inn og fikse pass, og så komme seg hjem igjen, for å lade opp mobil og pakke ferdig. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Å være forberedt er en god ting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Forberedt er for firkanter og nerder, ass. Jeg reiser jo nesten aldri utenlands, sist var vel i 2012. Jeg foretrekker å reise rundt i Norge, og da helst bilturer, slik at man kan stoppe i en veikant, hoppe ut av bilen, og knipse bilder av fjell, fjorder, og fosser. I tillegg var jeg fast overbevist om at passet mitt ikke gikk ut før i 2016, men da har man lært det også. Jeg var ikke engang sikker på hvor jeg hadde det, da jeg fant det liggende oppå noen dataspill med et tykt støvlag over seg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Hva skal du i Tyskland, Smurf? Og når skal du reise? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Nå har jeg sykt lyst til å fucke med posten/bring. Ikke bare klarte de å miste en gjenstand som jeg kjøpte på ebay, og garantert ikke finner til samme prisen igjen, det tok dem 7 uker fra den var i norge og 3 hendvendelser før de fant det ut. Bare for å fucke opp mer, så klarer de å sende brev til faren min, og ikke meg om at de har klart å miste den. Det var siste del jeg trengte til sykkelen, så da er den fortsatt ikke kjørbar Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Hva skal du i Tyskland, Smurf? Og når skal du reise? Konsert med Mark Knopfler i Berlin i morra. Reiser i ettermiddag, og hjem igjen på torsdag. Frykter varmen på det sterkeste. 31 grader og regn lover sjelden bra. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Ah, så gøy. Mark Knopfler hadde vært kult å sett live. Du er jo heldig iallefall som har fått opplevd en del Smurf. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Omsider heime frå Roskilde i går kveld. Elleville greier. Paul McCartney - kjempefyr. The War on Drugs - historiens beste konsert etter mi meining. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Du er rimelig ellevill du også. Skal du på Malakoff? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Du også! Nei. trur eg må droppe det i år både av hensyn til økonomi og min eigen del. Dette vart to litt hissige veker i Danmark, så no er det full detox på gong. Typisk at folk skal på malakoff det året eg ikkje skal då. Eg er jo blitt for veteran å rekne der oppe med åra. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 The War on Drugs spiller vel på Øya også? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Det stemmer. Men har ikkje billett til onsdagen, som jo gjer veldig vondt akkurat no, spesielt mtp at belle and sebastian også speler då. Men får sett litt Bad Religion, heile Ride og Florence på torsdagen, og då er jo spesielt Ride eit gigantisk trekkplaster. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Vg tv sender første to nummer av mac Cartney conserten. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) Det stemmer. Men har ikkje billett til onsdagen, som jo gjer veldig vondt akkurat no, spesielt mtp at belle and sebastian også speler då. Men får sett litt Bad Religion, heile Ride og Florence på torsdagen, og då er jo spesielt Ride eit gigantisk trekkplaster. Jeg har ukespass Endret 7. juli 2015 av oOF Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Gled deg! Spinnvill lineup i år Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Du også! Nei. trur eg må droppe det i år både av hensyn til økonomi og min eigen del. Dette vart to litt hissige veker i Danmark, så no er det full detox på gong. Typisk at folk skal på malakoff det året eg ikkje skal då. Eg er jo blitt for veteran å rekne der oppe med åra. Då får eg kanskje damene for meg sjølv. Endeleg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Jeg eeeer så lei av å være kvalm! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Jeg eeeer så lei av å være kvalm! Råd: ingefær pulver i et glass vann. Rør og drikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå