Muggkaare Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Næsj, blir da ikke det. I verste fall kan dama ta seg to minutter i dusjen først. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Næsj, blir da ikke det. I verste fall kan dama ta seg to minutter i dusjen først.Mulig du har vært "heldig" og hatt damer som har blødd lite. Hvis det bare er litt blod er det ikke så ille. Kondom?Kondom er æsj. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 https://www.youtube.com/watch?v=3Hx_li0u5ws Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Noen som veit hvor en kan skaffe sånne 5 delers bilder? Synest dette var fett. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Har sett dem på finn, mener jeg å huske. Ikke brukte. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Noen som veit hvor en kan skaffe sånne 5 delers bilder? Synest dette var fett. Sjekk japanphoto. Tror det er lerret med bilder på. Lagde en collage med masse bilder til en venninne og fikk det printet på lerret, de har masse forskjellige størrelser på lerretene. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 (endret) Japanphoto var det jeg også ville foreslå. De er relativt greie på pris, i tillegg til at det er "god nok" kvalitet for de fleste. Edit: Vil du opp i kvalitet sverger jeg til Lundeby, men de selger bare til firmaer. Edit2: Disse liker jeg veldig godt. http://www.fotolundeby.no/display.aspx?menuid=30310 Uansett om du velger Japanphoto eller Lundeby tror jeg du må dele opp filene og bestille de som separate bilder. Endret 20. november 2016 av L4r5 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Takker Buffy og L4r5, får sjekke japanphoto og fotolundeby. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 (endret) Første jeg tenkte var zazzle.com. Fikk laget større bilder av små, gjør alt selv. Fikk til og med solgt noen såpass, at jeg fikk penger i posten to ganger. Er noen år siden, men vet ikke om det er det rette for dette her da. Endret 20. november 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Vil ikke ha rød tiss.Pingle. Knull i dusjen, evt. gi faen i at det blir blodbad. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Ingen som vurderer om kanskje ikke alle damer synes det er digg? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Hvem har noe imot litt ekstra glidemiddel? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Menssex er knall, spesielt siden mange kvinnfolk et mer følsomme da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Hvem har noe imot litt ekstra glidemiddel? Til det har jeg – hold deg fast, du kan få en åpenbaring – faktisk glidemiddel. I know, I know... Det er ganske utrolig. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 (endret) Vil ikke ha rød tiss.Pingle. Knull i dusjen, evt. gi faen i at det blir blodbad. Jeg har kronisk reddforblodalergispesielltnårdetkommerframusa. Endret 20. november 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Hvem har noe imot litt ekstra glidemiddel? Trenger ikke det når dama er latterlig våt fra før. Ingen som vurderer om kanskje ikke alle damer synes det er digg? Jo, hver sin smak. Og selvfølgelig er det ikke nødvendigvis alle dagene i uka det er like aktuelt, f.eks. om man blør som faen, eller har smerter fra helvete og bare føler seg jævlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Såh. Fikk info om Skurupu om jobben hans på Filippinene. Sendte søknad forrige mandag. Jobbintervju torsdag. Og fikk nå tilbud om jobben. Wheeeey, Filippinene next! 6 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Såh. Fikk info om Skurupu om jobben hans på Filippinene. Sendte søknad forrige mandag. Jobbintervju torsdag. Og fikk nå tilbud om jobben. Wheeeey, Filippinene next! Grattis til dere begge - penger i kassa hos begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå