Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feirer mannedagen ved å drikke øl og bygge Lego... Næh, hadde gjort det uansett om det mannedagen eller ei. Trenger ingen unnskyldning for å bygge med Lego.

Er du medlem på Brikkelauget, jeg er det.

http://www.brikkelauget.no/

Aldri hørt. Hvor aktive er dere egentlig? Fremsiden deres tyder på at svaret er "ikke veldig."

Er medlem der men er mer her en på Brikkelauget,, men det er seriøse brukere der på forumet er som aktive på selv bygging fra filmer spill bilder, ikke ferdige lego sett, kalles heter moc den type bygging

Lego Fallout

Skikkelig MOC til Corvette Stingray

MOC: Elektron II RO-RO skip

Endret av Jokingnutria
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lego som krever lisenser er ekstra dyrt.

Jokingnutria: Pleide å bygge originale modeller da jeg var barn. Jeg har hatt flere års pause fra Lego inntill et par år siden da jeg tilfeldigvis snublet over 42007, som jeg bare måtte ha. Fortsetter å kjøpe små og store modeller innimellom. Har vel 39 sett nå. Men jeg klarer ikke å bygge originale ting med Technic Lego lengre. Technic Lego i dag er helt annerledes enn for 15 år siden. Men med alle de nye klossene så blir jo modellene langt finere.

Foresten, noen som vet når den Caterham blir tilgjengelig i norske butikker? Den må jeg ha!

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Lego som krever lisenser er ekstra dyrt.

Jokingnutria: Pleide å bygge originale modeller da jeg var barn. Jeg har hatt flere års pause fra Lego inntill et par år siden da jeg tilfeldigvis snublet over 42007, som jeg bare måtte ha. Fortsetter å kjøpe små og store modeller innimellom. Har vel 39 sett nå. Men jeg klarer ikke å bygge originale ting med Technic Lego lengre. Technic Lego i dag er helt annerledes enn for 15 år siden. Men med alle de nye klossene så blir jo modellene langt finere.

Foresten, noen som vet når den Caterham blir tilgjengelig i norske butikker? Den må jeg ha!

https://shop.lego.com/en-NO/Caterham-Seven-620R-21307

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...