Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med emulator på pc derimot får du ALLE spillene i verden + fine filtre som etterligner CRT tv effekten..uten å betale noe. Den boksen er bare en chip med emulator brent på. Og den har faktisk 256GB minne men kan ikke lagre noe..kunne hatt hele NES biblioteket 100 ganger med den plassen. Latterlig pengetyte-boks.

Hmdi kabel fra PC til TV og en billig usb nes kontoller så har du hele experience for et par hundrelapper

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Noen som vet om en gratis VPN/proxy med norsk IP?

Jeg kan spørre WhatWorld, han jobber med data, jeg  sender linken her til han nå

Svar fra WhatWorld her.... 

Nei, kjenner ikkje til nokon som er gratis, dei som er gratis har som oftast satt låg hastighet.

Kom vell frem til omtrent det samme selv. Fant mange, men ingen med god nok hastighet til å stream sjakken.

Lenke til kommentar

Jeg har emulatorer opp og i mente på PC-ene, SNES-spake og USB-adapter til denne, fake SNES-spaker med USB-kontakt, generisk gamepad og alt sånt, og HDMI-kabler opp og i mente, men jeg kommer likevel til å kjøpe den mini-NES-en.

...og du kommer til å bruke den like lite som alle emulatorene. Det er jo bare en boks med emulator og alt for korte kabler.

Lenke til kommentar

Kjøpte jule presang til meg selv, Pocher Display Box for 1:8 Lamborghini Aventador til 1795.kr.hk200-case_1__2_1.jpg

Pocher Displaybox for 1:8 Lamborghini Aventador

I dag fikk jeg to fly i posten. Et Ju87 B-2 fra Tamiya og et Ju88 A-5 Trop fra Hasegawa

Bilder kommer men ikke nå. :dremel:  :dremel:  :xmas:

post-281153-0-63155900-1479475043_thumb.png

post-281153-0-39976300-1479476195_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...