Skurupu Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 (endret) Noen som vet om en gratis VPN/proxy med norsk IP? Endret 15. november 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 (endret) Noen som vet om en gratis VPN/proxy med norsk IP? Jeg kan spørre WhatWorld, han jobber med data, jeg sender linken her til han nå Endret 15. november 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2016 Forfatter Del Skrevet 15. november 2016 Til dobbelt pris, ja. Jeg er tolmodig enn så lenge.Vurdert en ordentlig NES? Jeg kjøpte meg en Sega Mega Drive (v2) ganske billig på Ebay for noen år siden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Til dobbelt pris, ja. Jeg er tolmodig enn så lenge.Vurdert en ordentlig NES? Jeg kjøpte meg en Sega Mega Drive (v2) ganske billig på Ebay for noen år siden. På NES får du ikke med 30 spill da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2016 Forfatter Del Skrevet 16. november 2016 På NES får du ikke med 30 spill da.Det er selvfølgelig et poeng. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 (endret) Med emulator på pc derimot får du ALLE spillene i verden + fine filtre som etterligner CRT tv effekten..uten å betale noe. Den boksen er bare en chip med emulator brent på. Og den har faktisk 256GB minne men kan ikke lagre noe..kunne hatt hele NES biblioteket 100 ganger med den plassen. Latterlig pengetyte-boks. Hmdi kabel fra PC til TV og en billig usb nes kontoller så har du hele experience for et par hundrelapper Endret 16. november 2016 av Bytex Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Noen som vet om en gratis VPN/proxy med norsk IP? Jeg kan spørre WhatWorld, han jobber med data, jeg sender linken her til han nå Svar fra WhatWorld her.... Nei, kjenner ikkje til nokon som er gratis, dei som er gratis har som oftast satt låg hastighet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Er det ikke helt horribelt av en drosje å kjøre noen så langt Romerike til trondheim uten sikkerhet, eller er det vanlig praksis? Virker som sjoføren ikke ante hvem det var engang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Jeg har emulatorer opp og i mente på PC-ene, SNES-spake og USB-adapter til denne, fake SNES-spaker med USB-kontakt, generisk gamepad og alt sånt, og HDMI-kabler opp og i mente, men jeg kommer likevel til å kjøpe den mini-NES-en. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Noen som vet om en gratis VPN/proxy med norsk IP?Jeg kan spørre WhatWorld, han jobber med data, jeg sender linken her til han nå Svar fra WhatWorld her.... Nei, kjenner ikkje til nokon som er gratis, dei som er gratis har som oftast satt låg hastighet. Kom vell frem til omtrent det samme selv. Fant mange, men ingen med god nok hastighet til å stream sjakken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Jeg har emulatorer opp og i mente på PC-ene, SNES-spake og USB-adapter til denne, fake SNES-spaker med USB-kontakt, generisk gamepad og alt sånt, og HDMI-kabler opp og i mente, men jeg kommer likevel til å kjøpe den mini-NES-en. ...og du kommer til å bruke den like lite som alle emulatorene. Det er jo bare en boks med emulator og alt for korte kabler. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Nja, jeg har brukt Super Nintendo-en min ganske mye, og selv om jeg har en 3DS, bruker jeg også GameBoy Color-en min ganske mye, så du skal ikke se bort fra at den blir brukt en del. På samme måte som den originale Xbox-en og 360-en blir brukt mer enn Xbone-en. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2016 Forfatter Del Skrevet 16. november 2016 Kjøpte jule presang til meg selv, Pocher Display Box for 1:8 Lamborghini Aventador til 1795.kr. Pocher Displaybox for 1:8 Lamborghini Aventador I dag fikk jeg to fly i posten. Et Ju87 B-2 fra Tamiya og et Ju88 A-5 Trop fra Hasegawa Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Åh jeg trodde det var et akvarium Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Kjøpte jule presang til meg selv, Pocher Display Box for 1:8 Lamborghini Aventador til 1795.kr. Pocher Displaybox for 1:8 Lamborghini Aventador I dag fikk jeg to fly i posten. Et Ju87 B-2 fra Tamiya og et Ju88 A-5 Trop fra Hasegawa Bilder kommer men ikke nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 *gi tråden hjerte-/lungeredning* Ikke dø fra meg! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Kjøpte jule presang til meg selv, Pocher Display Box for 1:8 Lamborghini Aventador til 1795.kr. Pocher Displaybox for 1:8 Lamborghini Aventador I dag fikk jeg to fly i posten. Et Ju87 B-2 fra Tamiya og et Ju88 A-5 Trop fra Hasegawa Bilder kommer men ikke nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå