Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min julegave til meg selv skulle være Nintendo Classic. Men den er utsolgt over alt. Nintendo klarte ikke levere nok maskiner til å dekke forhåndsbestillingene engang. Kommer flere i midten av Desember.

Ligger flere på Ebay da.

Har aldri kjøpt julegave til meg selv før. Syns det virker så rart, men kanksje prøve det for en gang skyld. q

Vel, jeg kaller det julegave til meg selv, men egentlig var det bare det at jeg hadde lyst på. Kaller jeg det julegave til meg selv så har jeg på en måte en unnskyldning.

Lenke til kommentar

Min julegave til meg selv skulle være Nintendo Classic. Men den er utsolgt over alt. Nintendo klarte ikke levere nok maskiner til å dekke forhåndsbestillingene engang. Kommer flere i midten av Desember.

Ligger flere på Ebay da.

Til dobbelt pris, ja. Jeg er tolmodig enn så lenge.

Lenke til kommentar

Ligger flere på Ebay da.

Til dobbelt pris, ja. Jeg er tolmodig enn så lenge

Jeg så det ca 1800kr ha ha, minner om da ps4 kom ut noen idioter satt noe jelige rå priser å di som var mest sugene kjøpte da overprisa ps4 da. :)

Lenke til kommentar

Når Nintendo gjør det sånn at nesten ingen butikker får nok enheter, blir det bare sånne "scalpers" som gidder å ligge i kø for å kjøpe alt butikkene har, og så selge det til trippel pris på ebay etterpå.

En butikk i USA hadde bestilt 90 stk og fikk 2..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...