Overmoden2.0 Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Hahahah. Syns det var godt jeg da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2016 Forfatter Del Skrevet 12. november 2016 Da vet vi hvor dine standarder ligger. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Hahaha. Du vet vel at mine standarder ikke er så fryktelig høy. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 (endret) Jeg var på fonduefest hos en sveitser for et par år siden på hytta deres, fonduen var jo helt grei, bare diverse oster i en tjukk gugge i kjelen med brødbiter å dyppe. Men så insisterte de på å drikke kirsebærsnaps eller enda verre, dyppe brødet i snaps før fonduen for "den orntlige sveitsiske opplevelsen"..fy faen noe så stygt har jeg ikke smakt før. Men det kunne jeg jo ikke si da, måtte pent dyppe i sprit hver gang verten skåla ja. *grøsser* Kan jo si at det løsna greit i magen utpå natta også, bare flere desiliter med vassen ostegugge og sprit i magesekken. Endret 12. november 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Og du er sikker på at du har fått ordentlig karsk, nå da? Det er ikke alle som kan lage det korrekt, vet du. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Og du er sikker på at du har fått ordentlig karsk, nå da? Det er ikke alle som kan lage det korrekt, vet du. Om noen kan karsk så er det han her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Og du er sikker på at du har fått ordentlig karsk, nå da? Det er ikke alle som kan lage det korrekt, vet du. Om noen kan karsk så er det han her. Du får spørre ham om den korrekte måten å lage karsk på, så skal jeg bedømme det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 I dag har jeg blitt skallet. For en opplevelse. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 (endret) . Endret 17. november 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 I dag har jeg blitt skallet ned. For en opplevelse. Det kan jeg tenke meg. Jeg har aldri blitt skallet på den ene eller andre måten, så jeg har begge til gode. Den ene kan jeg godt klare meg uten, men kan tenke meg jeg hadde blitt rå uten hår. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Har hatt langhelg med besøk av en kompis fra torsdag av. Han dro hjem for et par times siden, og nå er jeg er helt utkjørt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Har hatt en ganske kjedelig helg. Så nå sitter jeg på balkongen, røyker og drikker, og nyter livet. Måtte finne frem en vifte fordi det er så varmt. Skriver dette bare for å skryte. Hvordan er Norge? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Heeeeeeeeerlig! <3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Skryter av varmen bare for å gjøre dere sjau, egentlig. Savner snø og kulde noen ganger. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Syv grader her i sør. Nærmest sommertemperatur, jo! 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 - De må gå an å sjekke ting litt bedre før man skriver sånne greier. Det må jeg helt ærlig si. Herregud, hvor dum går det an å bli? Fy skam, tordner hun overfor Expressen. Bra jobbet, db.no. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 De har en skrivefeil i et avsnitt hvor ei beskylder noen for å ikke sjekke ting skikkelig. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Tooooog igjen. Og jeg er sulten. Hadde 200 kr på konto, men så har psn forsynt seg litt ekstra denne mnd, så jeg hadde plutselig bare 10 kr. Så jeg får ikke spist noe før jeg er hjemme i morgen. #livetpånav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå