Overmoden2.0 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Klin umulig å sove når man har sommertroll i magen som hopper og danser. Føkk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2016 Forfatter Del Skrevet 11. november 2016 *tar på vekteruniform* da er det billettkontroll Å faen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Skurupu har svaretMen har han billett? Firmaet betaler flybillett opp og ned, samt én ferietur til hjemlandet i året. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Og så var Cohen med i rekken av kjendiser som forsvant i 2016. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Skurupu har svaretMen har han billett?Firmaet betaler flybillett opp og ned, samt én ferietur til hjemlandet i året.Jeg dør. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Klin umulig å sove når man har sommertroll i magen som hopper og danser. Føkk Hva er sommertroll? Sommerfugler kanskje? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2016 Forfatter Del Skrevet 11. november 2016 Firmaet betaler flybillett opp og ned, samt én ferietur til hjemlandet i året.Var ikke helt seriøs, men ok. Prøvde å legge opp til en av vekter-vitsene til Bytex. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Politimann: ta av burkinien det er ulovlig her hun: har du billett? han: hæ nei hun: *tar av burkinien, har securitasuniform under* Da er det billettkontroll han: FAEN 4 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Klin umulig å sove når man har sommertroll i magen som hopper og danser. Føkk Hva er sommertroll? Sommerfugler kanskje? Når det er større enn sommerfugler Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 bendelorm? ( vet ikke hvor store de er da) 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Prepare your mothers. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 I dag tidleg logga eg på facebook og godtok ein venneforespørsel frå ei eg gjekk i klasse med på VGS. Eg kjende ho eigentleg ikkje særleg godt, men innan to minutt hadde ho likevel spandert ut seks likes på ymse bilder og ting eg har sagt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Hei folkens, Har laget en undersøkelse vedrørende strømmetjenester, som er for eksamen, men jeg vil gjerne noen skal teste den før jeg slipper den ut i det fri. Noen som kunne tenkt seg å tatt den? Den tar ca 2 minutter eller mindre For å ta den må du komme med tilbakemelding om hva du synes. Send meg PM om du vil, takk! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 I dag tidleg logga eg på facebook og godtok ein venneforespørsel frå ei eg gjekk i klasse med på VGS. Eg kjende ho eigentleg ikkje særleg godt, men innan to minutt hadde ho likevel spandert ut seks likes på ymse bilder og ting eg har sagt. Ok. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 karsk schmarsk. Nei, no dukka det brått opp søkeord for kva ein skal søke på på google for å finne skikkelege looney tooney bilder av ei venninne og typen. Eg måtte jo sjekke det ut, men eg er liberal sånn, så det får vere greit. Hadde eg vore meir konservativ, hadde eg vore meir sjokkert. Ser ut som at dei har det fint saman då. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Pepperkake dyppet I karsk er en undervurdert frokost <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Karsk er helt forjævlig, og en av grunnene til mine mange problemer med kaffe. Om jeg mot formodning skulle drikke kaffe, smaker det bare dårlig hjemmebrent, uansett hvordan den er laget. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Blir jeg nå trønder av dette så blir det vel en del karsk i livet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 I så fall; kondolerer. Verdalskarsk, ugh. Drikki for mye av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå