JoseCuervo Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Playstation 4 Pro på vei i posten til meg. O joy. Eller er det oh joy?? Så du må betale for å spille online, hver måned? Betaler for online ja. Men det er ikke mange kronene i måneden, husker ikke helt da jeg tar 1 år i slengen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2016 Forfatter Del Skrevet 9. november 2016 Din bror?Nei, han skal til Tennessee. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Ser som det er Ufo invasjon rundt her Eller kan droner fyke mange kilometer att og fram, opp og ned og stå i ro? Og har sterke røde grønne lys i mørket? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Ser som det er Ufo invasjon rundt her Eller kan droner fyke mange kilometer att og fram, opp og ned og stå i ro? Og har sterke røde grønne lys i mørket? 5 km rekkevidde på noen. Jeg har denne på bildet med røde og grønne lys. ø Endret 9. november 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Ok da har det sikkert vært det, har sett de lite Den fløy sakte ganske nær, og så akset og for fort vestover, stoppet opp, steg oppover, for fort nordover, stoppet og sto lenge, og så forsvant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Absolutt makt korrumperer absolutt. Så det blir en demokratisk president likevel? Walken : I'm happiest......IN the White House Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Er dritt lei tog allered etter 3/14 timer... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Jobb i utlandet, det hadde vært noe. Såh, hvordan fikser man det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) Skurupu har svaret Endret 10. november 2016 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. november 2016 Forfatter Del Skrevet 10. november 2016 Jobb i utlandet, det hadde vært noe. Såh, hvordan fikser man det?Hvilke kvalifikasjoner har du Er dritt lei tog allered etter 3/14 timer...I feel you. Hvor lang er turen totalt? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Ja. Det er masse service-jobber for nordmenn i utlandet. Du finner nok en god del på Finn.no. Har du lyst til å jobbe på Filippinene, så kan jeg hjelpe deg. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. november 2016 Forfatter Del Skrevet 10. november 2016 men det i bilder frister mer. Elsker å få pakker i posten. I dag fikk jeg en forsending fra Lovehoney.eu. Innholdet skal testes senere i kveld. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Har du lyst til å jobbe på Filippinene, så kan jeg hjelpe deg. Så, hva går jobben ut på, sånn egentlig? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Fjernstyre PC-en til folk, og hjelpe dem med software som ikke fungerer. Som oftest helt grunnleggende feilsøking, og reinstallasjon av software. Overhodet ikke noe kompliserte greier. Mange ganger er det ting du ikke kan hjelpe med, som at en server har sluttet å kommunisere, for eksempel. Slikt sender du bare videre til fagfolk. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Hmm. Fjernstyre PC og hjelpe med slikt gjør jeg dessverre mye for kjentsfolk, så det høres ikke akkurat ut som noe stress.Jeg er interessert ihvertfall. Bare send PM med info om du har. Så skal jeg se på det. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Dama og jeg var ute å spiste middag i dag. Ingenting slår buffét, med drikke inkludert. Det var bursdagen hennes, og endelig er hun 20. Så nå er det mye mindre flaut å svare på spørsmålet om hvor gammel hun er. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Gratulerer med dagen. Du får hilse fra internettet Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Er 7 timer med tog fra Bergen til Oslo, så 8 timer fra Oslo til Trondheim, og så 1,5 timer videre. Så totalt 16,5 timer og ikke 14 hadde og 4 timer i Oslo. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2016 Forfatter Del Skrevet 11. november 2016 Skurupu har svaretMen har han billett? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 *tar på vekteruniform* da er det billettkontroll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå